30+ en nog steeds niet zwanger

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Bieb, 19 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ja hoop ook heel erg op een klik! Anders heeft t volgens mij helemaal geen zin... En ik moet zeggen dat t eigenlijk wel weer wat beter gaat! Voel me eigenlijk best oke (op mn nek na dan). Misschien wel omdat ik eindelijk stappen heb gezet? Ik weet t niet, maar t voelt iig goed!!

2. mvl

mvl Fanatiek lid

16 dec 2009
    3.699
    210
    63
    administratief
    zuid holland
    Bieb, irritant die bijwerkingen. Laar dan snel die ongi maar komen, dan ben je daar vanaf, hoop ik. Op naar de IUI.

Marjolein, 1 x verricht nog geen wonderen op zoveel stress en spanning. Maar wie weet helpt het wel binnenkort. Let's hope...

Knuffel, leuk dat ze zo reageerde op je werk. Wie weet, praten kan nooit kwaad...

Jippie, ik zie dat je er bent, hoe is't ??

3. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Een klik is heel belangrijk. Als je die niet hebt gewoon naar een ander overstappen. Als de klik er niet is zal je je ook niet "openstellen".
    En alleen al door het zetten van deze stappen kan je je een stuk "lichter" voelen. Dat heb ik soms wel ervaren. Fijn te horen dat het de goede kant opgaat! Altijd blij te horen als een kippedinneje uit ee dal(letje) klimt. (En dan nu een klap-zoen smiley....)

4. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Je hebt haar weer weg gestuurd denk ik:(:(:(.
    Nee hoor, niemand zal voor jou weg rennen:D:D:D

5. Dank je wel lieverd!! Een hele dikke klap zoen terug!!;):D

6. Bieb

Bieb Fanatiek lid

1 dec 2009
    1.311
    0
    0
    Het voelt altijd goed enk als je weer een nieuwe start heb en het gevoel dat je nu dingen probeert op te lossen doet een mens goed...
    Nou nog even je nek en dan ben je weer het vrouwtje haha..

@knuffel, ja kan me vorstellen hoor dat het niet bij te houden is voor mij ook af en toe niet hoor ben soms ook bang om iets te vergeten...

7. Bieb

Bieb Fanatiek lid

1 dec 2009
    1.311
    0
    0
    hey dames ik ga ook stoppen even op mijn gemak gtst kijken en daarna greys....

fijne avond.....

8. Ik ga precies hetzelfde doen:)
    Gezellig samen voor de buis!:D;)

9. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Als dat dan maar iets is van een ander kippie, niet dat je vergeet je hormonen te nemen of zo:D:D (Oh nee, daar heb jij zo'n mooie planner voor, volgend jaar Woezel en Pip???)

10. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    F5, F5, F5. F5.
    Nou ja, dan ga ik ook maar even wat anders doen....

11. mvl

mvl Fanatiek lid

16 dec 2009
    3.699
    210
    63
    administratief
    zuid holland
    Zeker geschrokken van me....:(:(Volgende keer dan maar....:)

12. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    knuf.. jou test dagen komen ook bijna..

13. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    jolandatje 'k wi best nog een muts prutsen, maar met het patroon en 3 wbrawolbollen ben je sneller klaar;)

14. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    @Knuffel: oewwww spannend zo'n aanbod! Wel strelend!

@Bieb: hmmm, hormonen en de dingen die ze met je lijf doen...bah! Maar als je idd voor ogen hebt wat het uiteindelijke resultaat moet zijn, dan is het wel te doen misschien??? ;)

@MvD: ik denk dat je een duidelijker beeld krijgt wanneer je de meting van gisteren op discarded zet. Het kan een heel stuk schelen nl die paar uur later. Denk sowieso dat je je ei nog moet krijgen. Hopelijk komt hij snel!

@Marjolein: heerlijk die massage....ik hoop dat je nek een stuk beter aanvoelt straks!

En ja, helaas oma in vol ornaat...:(

15. jolandanr4

jolandanr4 Bekend lid

15 aug 2010
    782
    0
    0
    hihhi thanks. ja joh daar heb ik toch geen tijd voor ik ben al een halve avond bezig om zp bij te lezen hahahahaha maar wie weet en als het lukt laat ik je de foto zien hahahahaha

16. C78

C78 Niet meer actief

Bieb, ik hoop dat je niet al te veel last hebt van die pillen. Hopelijk komt je ongi snel!!

Mykelti, dank je voor je antwoord over het temp.tijdstip. Ik ga die hoge temp van gister negeren! Ik heb er ook nog niet echt ervaring mee en vind het nog maar lastig om er iets vanaf te lezen. Volgens de gyn was ik vorige maand waarschijnlijk te laat en had ook dat rode kruis al eerder moeten staan... Vandaar dat ik nu twijfelde. Fijn dat je wel ook ervaren hebt dat een later tijdstip wel veel uitmaakt, dank je wel!

17. jolandanr4

jolandanr4 Bekend lid

15 aug 2010
    782
    0
    0
    marjolinus en sunital welkom had ik nl nog niet gedaan. Al wel veel gelezen van jullie en wat hebben jullie ook al veel meegemaakt. Ik hoop dat jullie snel in`t roze staan succes meides.

@Mykelti; gatverdamme het blijt een waardeloos mens schop haar maar snel de deur uit.dikke knuf

@ bieb, balen he k.. hormonen maar het komt goed dikke knuf.

@ Eternity; hahaha jij bent nu natuurlijk druk aan de klus. Ja 1 eitje zou leuk zijn maar twee......... oh shit ben echt te voorbarig nou oke dan maar dan in iedergeval deze ronde in`t roze YOU GO GIRL

nou meides ik ga nog snel even de wasmachine aanzetten en dan naar mijn mandje `t was vanochtend voreg dag

truste

18. C78

C78 Niet meer actief

Knuffel, een nieuwe baan, een nieuwe uitdaging, leuke kans!!
    Is het een leuk team en leuke werkzaamheden?
    Ik ben eigenlijk altijd wel voorstander van zo af en toe weer eens iets nieuws gaan doen...
    Ik ben benieuwd of het doorgaat!

19. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Ik heb de baan nog niet hoor dames. Zij moet eerst budget zien te krijgen, dan moeten we nog gaan praten over wat het precies inhoudt, dan nog praten over het salaris. Daarbij zit ik nog maar net in deze functie (door "omstandigheden" na 10 jaar overgestapt binnen het bedrijf). Dus het is nog niet zover, en misschien komt het ook nooit. Maar het feit dat iemand zoiets tegen je zegt is op zijn zachtst gezegd ego-strelend!:D:D:D

20. C78

C78 Niet meer actief

Inderdaad leuk dat ze je zien zitten :D

Deel Deze Pagina