30+ en nog steeds niet zwanger

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Bieb, 19 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meiden met mn man lijkt t beter te gaan gelukkig. Hier vanochtend een streepje op mn test. Maar veel te vaag, dus hoogstwaarschijnlijk weer een miskraam.

2. Alexandra2008

Alexandra2008 Fanatiek lid

21 aug 2008
    3.438
    6
    38
    Vrouw
    Almere
    @Marjolein
    Yay! En bah... het hoeft natuurlijk niet zo te zijn zoals je zegt, maar ik ben altijd erg voorzichtig met valse hoop geven. Daarom liever een knuffel aan je geven. Hang in there girl!

Niet stiekem omruilen he?! Anders word ik echt pissig!
    Hahaha wat een pieshumor hebben wij! :D :D :D

3. zwaaistaart

zwaaistaart Fanatiek lid

23 jan 2011
    2.446
    1.033
    113
    Vrouw
    Marjolein, pfff pittig! sterkte.

ik wordt morgen gebeld door de FA om te horen wat er nu verder gaat gebeuren. Ben heel benieuwd!

4. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    niet zo zeiken jij!:D:D:D:p

5. Alexandra2008

21 aug 2008
    3.438
    6
    38
    Vrouw
    Almere
    210
    *moet zowat piesen van het lachen* (Nee, afblijven jij, is van mij! :p)

6. zwaaistaart

zwaaistaart Fanatiek lid

23 jan 2011
    2.446
    1.033
    113
    Vrouw
    hihi, lekker stel zijn jullie!

7. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    we hebben onze flauwe momenten;) maar uiteindelijk worden wij ook volwassen..

Maarr nu nog niet he alex:D

8. Alexandra2008

21 aug 2008
    3.438
    6
    38
    Vrouw
    Almere
    Heh getver, volwassen worden. Echt niet! Brrr...

9. elba

elba Fanatiek lid

29 jun 2007
    2.016
    0
    0
    lerares
    Hoi Meiden,
    He, he, weer even tijd om iets te typen.
    We zijn vandaag bij de gyn geweest. Er is bloed afgenomen en een echo gemaakt. En morgen moeten we zaad inleveren.
    En naar aanleiding van die uitslagen kijken ze hoe het verder moet. Waarschijnlijk moet ik een kijk operatie omdat hsg niet kan ivbm vaginisme. Das wel een beetje balen. Maar ja. Zitten er nadelen aan zo'n operatie? Krijg je er verklevingen van? Weten jullie dat?
    En in het boekje stond dat als ze niets kunnen vinden je misschien nog wel een paar jaar tot 4 of 5 jaar moet proberen. Nou daar heb ik dus geen zin in. Als de kans om zwanger te worden volgens hun dan groot is maar in praktijk nihil. En dan dat ellendige insemineren. Ik zou blij zijn als we daar van af waren. Verder waren ze wel aardig.
    Alleen in de wachtkamer heerste echt een graf stemming. Er zat iemand te huilen die zwanger was. En een stel dat heel nerveus met hun benen aan het trillen waren. Ik werd er niet blij van. Dacht oeps, dit is niet leuk.

Weet iemand hoe het met eternity is?

Marjolein, Ik hoop dat je gewoon toch zwanger bent. En dat het streepje minder vaag wordt komende dagen. En gelukkig gaat het weer een beetje met je man.

10. leonieke

leonieke Niet meer actief

...

11. elba

elba Fanatiek lid

29 jun 2007
    2.016
    0
    0
    lerares
    Ow, das balen zeg voor eternity.

12. elba

elba Fanatiek lid

29 jun 2007
    2.016
    0
    0
    lerares
    Hoi Nanette, ik kreeg dat verhaal over dat artsen in nederland nog niet zover waren als in het buitenland niet helemaal mee. Hoe kwam jij daarmee in aanraking. MOet jij nu ook een kijkoperatie?

13. saskia33

saskia33 Niet meer actief

Hoi Elba, Jippiejee heeft net een kijkoperatie achter de rug en volgens mij is het haar meegevallen. Ik kan me niet voorstellen dat ze jullie nog heel lang zelf zullen laten proberen zwanger te worden ivm vaginisme, mochten alle testen goed zijn. Ten minste dat hoop ik niet voor je.

14. saskia33

saskia33 Niet meer actief

Vanmorgen belde Sasseman mij op om te vragen hoe het was gegaan. Ikke huh wat dan? Ja het ziekenhuis. Ikke Lief dat je eraan denkt maar heb morgen pas een echo om te kijken hoe groot de follikels zijn. Moest wel lachen....

15. karine

karine Fanatiek lid

13 mei 2007
    3.694
    0
    0
    @ Eternity: ^&%$*%$#%%*^% :x :x :x :x Meissie toch....

@ Nanette & Alex: Volwassen worden hoeft nog lang niet!!!!!!! :p:p:p

@ Marjo: Hoop dat je ongelijk hebt en de test over een paar dagen tóch knalt...... ;)

@ Elba: Spannend!! Mag toch hopen dat ze jullie niet nog zooooooooo lang laten wachten / proberen?!?!?!

@ Sas: Hahahaha... Wat een schatje die Sasseman :D:D:D *LOL*.....

16. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    nou ik heb de eerste hystr. al gehad en daar is een verkleving gevonden. Dus ik mag weer.. blegh

kwam er verder mee in aanraking door de dames van het miskramen forum. Daar zitten een hoop mensen die alle artsen al gehad hebben

17. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    whahaha.. mannen!

Over eternity.. leo.. wil je haar een knufje brengen van mij?

18. Alexandra2008

21 aug 2008
    3.438
    6
    38
    Vrouw
    Almere
    #4618 Alexandra2008, 26 jan 2011
    Laatst bewerkt: 26 jan 2011
    Hehehe.... grappig dat het toch altijd de vrouwen zijn die de agenda in hun hoofd hebben zitten. Als het aan de mannen lag liep alles in de soep. :D Maar wel lief dat ie even belde!

Mijn lief gaat altijd met me mee naar elk zkh bezoekje. Zo heeft ie het idee dat ie "ook wat bijdraagt". Hij heeft het geluk dat dat voor zijn werk geen probleem is, want zijn manager heeft precies hetzelfde meegemaakt. En oh toeval, zijn vorige manager ook.

19. C78

C78 Niet meer actief

Elba, balen dat een hsg niet kan en dat het een kijkoperatie wordt. Het is gelukkig geen grote operatie en kan met een paar hele kleine sneetjes. Succes verder met de onderzoeken!!

Saskia, wel erg lief van je hubbie dat hij aan je dacht vandaag! Liever een dagje te vroeg dan te laat :D

20. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    Inderdaad, viel echt reuze mee, als ik eerlijk ben en nu weet hoe het gaat met mijn ervaring van de OK en als laborant bij HSG zal ik weer dezelfde keuze maken. Voordeel is dat ze niet alleen zien dat de eileiders open zijn, zoals bij HSG, maar ook juist of er verklevingen , endometriose oid zijn. Elba, zeker in jouw geval de beste keuze. Voordeel van HSG is dat je na die tijd direct weer op de been bent, nadeel is dat toch best vaak wordt besloten om alsnog een kijkoperatie te doen. Als er vragen zijn, hoor ik het wel!;)

Deel Deze Pagina