30+ en nog steeds niet zwanger

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Bieb, Oct 19, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Hoeveel koorts heeft ze nu? En wat heeft ze precies?

2. Alexandra2008

Alexandra2008 Fanatiek lid

Aug 21, 2008
    3,438
    6
    38
    Female
    Almere
    Oww ik vroeg het net in het andere hok al. Getver, da's niet leuk. Wat heeft ze nu voor symptomen?
    Misschien voor alle zekerheid maar even de ha raadplegen? Al is het maar voor je gemoedsrust.

3. Alexandra2008

Aug 21, 2008
    3,438
    6
    38
    Female
    Almere
    @Marjolein, hoe is het met jou?

4. Ja Nanette, als je het niet vertrouwt, gewoon bellen hoor!! Liever een keer te vaak dan te weinig! Wat heeft ze precies?

Alexandra, hoe voel jij je meid?

5. Hee gelijk gepost haha!~Hier gaat het wel.Mn man is gelukkig weer een stuk beter. Is nu weer "gewoon" man en zeurt over kleine pijntjes. maarja dat heb ik veel liever natuurlijk! Wrs heeft ie toch een heel heftige mexicaanse griep gehad (gister bij ha geweest)

En ik wacht nu op prius (7 februari) en 8 februari heb ik afspraak bij de fertiliteitsafdeling. Ben benieuwd. We willen in mei hulp (een jaar na de miskraam) en anders gaan we daar weg hebben we besloten!

6. nanette77

nanette77 VIP lid

Jan 11, 2009
    10,817
    545
    113
    Female
    zit nu op 40.5..
    het is latstig bij mijn dochter.. die geeft slecht aan wat er is..
    Likt haar lippen.. wil niet drinken
    zegt dat alles vreemd ruikt.
    Heeft pijntjes..
    rood oor met veel troepjes
    loom..
    moe..

Ik belde net de fysio af omdat ik met dokter wil overleggen en niet met haar naar buiten wil (moeder)
    moet ik 25 euro betalen!
    BEn ik echt boos om.. net in de lounge een onderwerp geopend.. maar de mensen zijn het niet met mij eens;)

7. saskia33

saskia33 Niet meer actief

Hey Nanette: wat zielig dat nettekind nou zo'n hoge koorts heeft!

8. Nanette heb je de ha nou al gebeld? En is de koorts met of zonder paracetamol? Hoop dat ze snel opknapt, zo sneu als ze zo ziek zijn... Hou je ons op de hoogte?

9. sonja79

sonja79 Lid

Dec 30, 2010
    50
    0
    0
    Project administrateur
    Flevopolder
    Hallo dames,

Hoe is het met iedereen? Ik hoop dat het goed gaat...

Vandaag zijn mijn man en ik bij de Gyneacoloog geweest voor de uitslagen. Het blijkt dat alles goed is. Alleen mijn schildklier moet goed afgesteld worden, maar ik heb vanochtend bloed geprikt en morgen middag zal ik gebeld worden voor de uitslag en hoe dan verder.

Ze gaat er vanuit dat het toch te maken heeft gehad met de burnout van mijn man, maar als we in augustus nog niet zwanger zijn moeten we zeker terug komen.(Over een half jaar dus)

Ik ben diep in mijn hart toch wel blij dat alles wel goed zit.:)
    Nu is het afwachten..

Dikke knuffel aan iedereen!

10. Sonja, kan me voorstellen dat het toch een beetje een geruststelling is inderdaad! Hoe brengen ze de burn out van je man in verband? Had ie minder zin in seks? Medicijnen?

11. sonja79

sonja79 Lid

Dec 30, 2010
    50
    0
    0
    Project administrateur
    Flevopolder
    @marjolein,

Mijn man heeft bijna een half jaar amfetamine moeten slikken ( adhd medicijnen) om zijn emoties onder controle te houden, daarnaast heb je te maken met heel veel stress. Dat kan invloed hebben op zijn zaadproductie.

Maar hij is gestopt met de medicijnen sinds december en we zitten nu in een rustiger vaarwater.

12. zwaaistaart

zwaaistaart Fanatiek lid

Jan 23, 2011
    2,446
    1,032
    113
    Female
    Sonja, dus toch weer afwachten voor jullie... Hopelijk heb je je schildklier snel onder controle.

Hier lijkt het erop dat oma er aan komt, zoals jullie dat noemen:D,maar nog even afwachten. Zodra het echt door breekt, ga ik een afspraak maken voor HSG en hopelijk ook meteen voor IUI. Maar denk dat ze daar een maand tussen willen laten.

13. goofychick

goofychick VIP lid

Dec 31, 2007
    12,116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Jippeee toch zou ik maar een testje wagen........want ken je mijn verhaal nog....over het bloedverlies.......maar geef je verder geen valse hoop hoor, want het zal iid door de operatie dan komen. Maar toch...

14. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

Jan 15, 2010
    3,045
    0
    0
    Morgen ga ik wel even testen denk ik, heb nog steeds bloedverlies, ook ietsje meer, maar toch heeel weinig, ik verwacht er niks van, maar voor jullie gemoedsrust...:D

15. zwaaistaart

zwaaistaart Fanatiek lid

Jan 23, 2011
    2,446
    1,032
    113
    Female
    Jippie, soms is het wel fijn om toch even te testen, zodat het uit je hoofd kan he. Succes in ieder geval!

16. nanette77

nanette77 VIP lid

Jan 11, 2009
    10,817
    545
    113
    Female
    hier ook maar even;)
    nettekind.. Ha was niet blij met 3 a 4 dagen koorts en niet meer eten en drinken..
    Moet morgen komen.. hij denkt aan middenoorontsteking (ik vind haar oor nml vies) en we hebben haar een sub gegeven. mocht die de koorts niet drukken moest ik van hem gelijk naar de hap..
    Heeft hij ook een notitie van gemaakt.
    Verder lurkt ze aan ijsjes die we nu maar hebben gehaald.. zo krijgt ze toch vocht binnen..
    maar dat koppie van haar ziet er niet uit hoor!
    Ze is al niet dik.. dus na een paar daagjes is haar koppie zo smal.. walletjes onder de ogen en koortsuitslag..
    Agossie

@sonja.. goed nieuws:) fijn!
    (augustus klinkt ver weg he..)

@kloko.. dubbel is het he.. Dat oude wijf op de koffie is nooit leuk! maar in jou geval kun je wel weer verder..

17. C78

C78 Niet meer actief

Ik ben op vakantie... het is dus eigenlijk heel erg dat ik hier nog wel ben :p

18. C78

C78 Niet meer actief

Nannette, ik moest bij je eerste post ook al aan oorontsteking denken. Als je vuiligheid ziet, is het geen middenoorontsteking, of zit er al een gaatje in haar trommelvlies zodat het er uit kan.
    Hopelijk knapt ze snel op.
    Dewi heeft het laatst ook gehad en was er met een ab-kuurtje gelukkig zo weer boven op.

Helaas heeft ze nu alleen ook weer koorts... Het is ook best koud om nu in de Efteling rond te lopen! Waarschijnlijk toch een koutje gevat.

Sonja, wel fijn dat de uitslagen tot nu toen goed zijn.
    Hoe gaat het je man eigenlijk af zonder de medicijnen?
    Hopelijk lukt het jullie wel binnen een half jaar zwanger te worden nu. Succes!

19. Alexandra2008

Aug 21, 2008
    3,438
    6
    38
    Female
    Almere
    @Marjolein
    Wat fijn dat het met je man weer de goede kant op gaat!
    Ook goed dat jullie samen besloten hebben hoe verder te gaan. Ik vind mei ook heel realistisch hoor, daar moeten ze gewoon in mee gaan.

@Sonja
    Wat MvD al vroeg, ben ook wel benieuwd hoe je man het je dan vergaat zonder de meds?
    Fijn dat de uitslagen i.i.g. goed zijn.

20. Alexandra2008

Aug 21, 2008
    3,438
    6
    38
    Female
    Almere
    @MvD en Nanette
    Beterschap met jullie zieke meiskes. Verwen ze maar lekker met aandacht en lekkers (voor zover mogelijk).

Share This Page