Marjolein, volgende week wordt dus een spannende week voor jou!! Ik hoop ook zo dat ze jullie ook alvast verder willen gaan helpen nu! Saskia, jij bent ook al in je wachtweken beland. Hoe voel jij je er onder? Ook extra spannend nu na je 1e iui? Elba, jij moet dus ook nog een week wachten op jullie uitslagen... Spannend! Een kijkoperatie kan wel veel problemen aan het licht brengen die een zwangerschap in de weg kunnen staan. Ik ben benieuwd wat jullie traject gaat worden!
Nou oma is hier nu echt op bezoek hoor. Dus straks het ziekenhuis bellen om HSG af te spreken. Ben benieuwd wanneer dat wordt... wordt vervolgd. Nu gauw eten en dan naar werk. Fijne dag vandaag!
Goedemorgen!! @ Jippie: Balen dat oma er toch is.. Wel fijn dat je duidelijkheid hebt... @ MvD: Voor jou spannend met die gespannen borsten?!?! @ Kloko: Ook balen van oma! Spannend... Hoop dat ze jullie (snel) verder kunnen helpen.. @ Alex: Hoe is het met jou??
Mvd, ja hopen dat die gespannen borsten niet voor niets zijn. Hoop zo dat die medicijnen hun werk doen!!!! Ja hier een weekje wachten. Ik verwacht van het weekend of maandag ook een oma helaas. Denk dat de kans heel klein is dat het raak is dus. Hoop dat ik zonder problemen ronde 12 in kan. Das beter dan een hele lange 11.
ik heb gebeld met het ziekenhuis en ik heb over 2 weken (17-2) HSG onderzoek. Dit kon niet eerder, dus deze ronde mag ik absoluut niet zwanger worden! Dat gaat dan ook niet zo makkelijk, dus dan is dat toch nog een keer een voordeel (je ziet, ik probeer de lol er maar in te houden). Dan 1 week later terugkomen voor gesprek om uitslagen te bespreken en een plan te maken! ben heel benieuwd hoe het nu allemaal verder gaat.... Ben ook wel benieuwd hoe het met Alex gaat.
Kloko, spannend hoor!! Gelukkig kun je redelijk snel terecht... Ik hoop dat ze snel met een goed plan van aanpak komen en ze je snel kunnen helpen!!! Spannend tijden komen er aan...
Kloko, nog 2 weekjes dus in spanning voor de HSG. Balen dat het niet eerder kon... Ik heb hem een paar maanden geleden gehad en vond het erg meevallen. Een lekker gevoel was het niet, maar ik heb niet echt iets van pijn gevoeld. Hopelijk ervaar jij het ook zo!
Hoi Kloko, misschien is je onderzoek net voor je eisprong. Mag je daarna niet proberen? 2 weken, tis wel weer wachten jah. Ik vraag me af hoelang het duurt voor een kijk operatie. Hoelang daarvoor de wachtlijst is? Iemand een idee? Verschilt natuurlijk per ziekenhuis maar toch.
@ Kloko: Balen dat je niet eerder kan... Fijn dat je de humor er dan maar in houdt 2 weken wachten... jeetje, lijkt je NOD wel Sterkte meid...
Hoi Goede morgen, Ik ben er helaas, in een niet zo gezellige kleur, mwa, mwa, mwa, Nou, nieuwe ronde nieuwe kansen dan maar. Alleen wel veel buikpijn, das balen. Weet iemand trouwens hoelang je na een kijkoperatie niet mag proberen zwanger te worden. Dus hoelang je daarna rust moet houden?
kippetjesNOD: 31-01-Mykelti-32 jaar-ronde19-ma in ronde9-1e kindje 04-02- Nicolien- 28 jaar-ronde 18 - 1e kindje 08-02-sonja79-32 jaar-ronde veel!-1e kindje 12-02-Saskia33-34 jaar-ronde 19-1e kindje 15-02-Nanette--33 jaar-2e kindje-ronde veel! 5 mk vanaf jan 2009 18-02-Karine-30 jaar-ronde 11-2e kindje 24-02-Marjolein-31 jaar-ronde 15- 2 miskramen- en 2 dochters. Eerste dochtertje geboren en gestorven jan'08,2e dochtertje dec'08 27-02-MamaVanDewi- 32 jaar- ronde 21-2e kindje 27-02-Jippiejee-31 jaar-ronde 21-1e kindje 01-03-Knuffel-35 jaar-ronde15-1e wondertje 05-03-Elba- 30 jaar-ronde 12-2e kindje Pauze -Bieb-31 jaar-ronde te veel-1e kindje Afspraken: 07-02: Marjolein uitslagen PRIUS onderzoeken 08-02: Marjolein afspraak fertiliteitsarts 09-02: Saskia bloed prikken HCG 11-02: Elba afspraak gyn 28-02: Knuffel afspraak gyn, plan de campagne?? 01-03: MamaVanDewi Gyn uitslag progesteron van 1e ronde Clomifeen bespreken 16-03: Mykelti gyn MCA 11-03:Jippiejee afspraak gyn Aangepast, dat maar weer gedaan, slik, snik.
Ook ik ben er weer eventjes @Kloko: wat balen dat je zo lang moet wachten! @Elba: volgens mij mag je de volgende ronde er "gewoon"weer voor gaan hoor! Maar er zijn hier experts die je daar vast meer over kunnen vertellen! @Alle anderen: DIKKE KNUFFEL!!!! Heb ik verder nog iets gemist??? Hier alles zijn gangetje, oma was gisteren al weer weg. Dat was wel snel (meestal toch echt wel 7 dagen...). Ach misschien onderweg naar iemand die haar wel wil hebben.
Elba, wat balen dat oma er weer is... Volgens mij mag je inderdaad gewoon daarna weer direct verder met proberen zwanger te worden. Knuffel, ik heb deze maand ook al een bliksembezoekje gehad. Hopelijk een vooraankondiging dat het de laatste keer is
Hallo lieve meiden, ik ben er ook weer! Elba, wat balen zeg...oma... Mykelti, jij nog nieuws toevallig? ik heb net zo'n mooie fotolijst gemaakt met allemaal spulletjes van mijn eerste dochtertje. ik had nog voetjes van gips, maar die durfde ik nooit neer te zetten uit angst dat t zou vallen. Bij de Ikea een mooie dikke lijst gekocht en daar heb ik ze nu ingedaan. Samen met haar kaartje, een schelp, klavertje vier, heet geboortebewijsje etc. Ben er helemaal blij mee!!!