30+ en nog steeds niet zwanger

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Bieb, Oct 19, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MamavanDewi, jouw temp!!!!:$

2. C78

C78 Niet meer actief

Goed he!! Hij doet eindelijk iets rond het midden van mijn cyclus ipv tegen het einde :D
    Ik hoop zo dat hij nu lekker hoog blijft en ik gewoon weer een ei heb met de 50 mg clomid!

Zaterdag en dinsdag weer progesteron prikken...

3. nanette77

nanette77 VIP lid

Jan 11, 2009
    10,817
    545
    113
    Female
    ja mvd.. das een hele andere kaart opeens!!
    je bent aan de leg kippetje:p

4. C78

C78 Niet meer actief

:d :d :d

5. elba

elba Fanatiek lid

Jun 29, 2007
    2,016
    0
    0
    lerares
    Alex mooi zo, geen tijd te verliezen!

Kloko, ik hoop voor je dat alles goed is, en dat je in maart los kan met de iui hopelijk met resultaat!

Knuffel balen slijmbeurs ontsteking. Kan best lang duren, ow wat balen. Hier is de gezondheid ook niet top. Superrrrr koortslip.

Ga zo, een mail naar m'n leidingegevende sturen. Moeten maar eens een pittig gesprek voeren, want ik lek heel veel energie door haar. Ga het ook ccen naar de rector.

6. Bieb

Bieb Fanatiek lid

Dec 1, 2009
    1,311
    0
    0
    hoi meiden,

hoe gaat het hier???

Marjo, wat een gedoe allemaal weer maar positief blijven hoor......

alex, jeej er gaat weer iets gebeuren......

mvd, joehoe eindelijk weer een eiiiiiii.....

knuf, en jij ook nog even wachten en dan knallen.

koko, hoi welkom ben een oude bekende......

rest, sorry ben een zeef de laatste tijd...

all, hier gaat het goed ben beetje bezig geweest met mijn leven overhoop te gooien.
    Ben begonnen met sporten dus ga 2x in de week sporten......en ik was begonnen met een darmreinigingskuur en vandaag eindelijk weer iets gegeten na 5 dagen sapjes...en darmspoelingen.
    Maar denk ik niet dat het echt veel helpt maar toch even een goed gevoel in mijn darmen maar buik is nog steeds opgezet.
    En de bedoeling is om wat gezonder te gaan eten en niet meer steeds uit pakjes en makkelijk eten.
    Ik had na de laatste iui weer een eisprong van mezelf en hoop deze ronde weer want maart wil ik weer gaan prikken en voor de iui gaan.
    Nog 2x dus ben benieuwd en ben er weer klaar voor.

Voor iedereen een dikke knuffel.

7. Biebje fijn dat je er weer bent meis!!

8. C78

C78 Niet meer actief

Wat leuk weer van je te horen!!
    Wow, jij hebt zeker de boel omgegooid, echt knap! Ik kan me juist maar met zo weinig moeite aan mijn dieet houden, mijn hoofd staat echt ergens anders naar. Super dat je juist nu bent gaan sporten en aan je zelf werkt!!
    Wel fijn dat je nu ook weer een ei uit jezelf hebt gehad en dat je er weer positief in staat. Lijkt me wel moeilijk...

X

9. Alexandra2008

Alexandra2008 Fanatiek lid

Aug 21, 2008
    3,438
    6
    38
    Female
    Almere
    @Bieb
    Wat leuk dat je er weer even bent!
    Goed bezig jij zeg. Respect!
    Ben je weer een beetje in de 'mood' om mee te kakelen?

10. nanette77

nanette77 VIP lid

Jan 11, 2009
    10,817
    545
    113
    Female
    you go girl!!!!

11. nanette77

nanette77 VIP lid

Jan 11, 2009
    10,817
    545
    113
    Female
    biebbbbbbbbbbbbbbbbbbb wat fijn om jou weer eens te lezen

12. nanette77

nanette77 VIP lid

Jan 11, 2009
    10,817
    545
    113
    Female
    knuf heb jij een slijmbeursontsteking? Dat schijnt zo pijnlijk te zijn.
    Jij hebt wel pech zeg!

13. zwaaistaart

zwaaistaart Fanatiek lid

Jan 23, 2011
    2,441
    1,030
    113
    Female
    HSG is achter de rug. cupje plaatsen viel me reuze mee, de vloeistof was wel even gemeen, maar dat duurde gelukkig niet zo lang. Linkereileider konden ze goed zien, was goed doorgankelijk. Rechtereileider lag verstopt achter de baarmoeder en konden ze niet zo goed zien. Dus nadat ik op mijn zij was gedraaid zagen ze die wel. Het lijkt er op dat die verwijdt is, maar dat weten ze nog niet zeker. Dat hopen ze morgen met de controle foto te zien. Al met al is het me wel mee gevallen, maar net wel half uur liggen slapen, het had met toch wel veel energie gekost. En nu alleen nog wat menstruatieachtige krampen, maar dat hoort erbij.

Hoe is het met jullie?

14. Kloko, fijn dat het meeviel. Wat zou het kunnen betekenen als je eileider verwijd is?

15. zwaaistaart

zwaaistaart Fanatiek lid

Jan 23, 2011
    2,441
    1,030
    113
    Female
    Marjolein, dat weet ik nog niet precies. Ze weten het niet zeker, morgen met de controle foto hopen ze dat wel zeker te weten, maar het kan komen door bv een ontsteking. En dat kan wel kloppen want ik heb een blindedarmontsteking gehad en het is ook de rechtereileider.
    Het kan zijn dat de eileider daardoor niet kan doen wat 'ie doen moet, maar dat moeten we nog horen. Ze zei wel dat het misschien nodig is om verder te kijken met een kijkoperatie, maar dat hoor ik woensdag allemaal. ik ga bewust maar niet googlen, ik wacht het allemaal maar af. Maar dan is het ook wel fijn dat ik volgende week alweer een afspraak heb, en niet nog een paar weken hoef te wachten.

16. Je hebt groot gelijk! Googelen word je niet altijd wijzer van (iig meestal niet vrolijker!) Hopelijk weten ze snel meer en valt het allemaal reuze mee!!

17. C78

C78 Niet meer actief

Kloko, fijn dat het meegevallen is!
    Ik had zelf nog een dag of 2 wat lichte menstruatiekrampen (minder dan de maandelijkse).
    Fijn dat je woensdag alweer terecht kunt om alles te bespreken!

18. nanette77

nanette77 VIP lid

Jan 11, 2009
    10,817
    545
    113
    Female
    kloko gelukkig viel het je mee!
    Verwijde eileider.. heb ik nog nooit gehoord.
    Weer wat te googlen;)

19. eternity

eternity Niet meer actief

@bieb: wat leuk om weer van je te horen! :)
    En je gaat dus toch weer voor de IUI. Laat je ons weten wanneer? Dan kunnen we weer duimen.

@marjolein; ik had nog niet meegekregen dat je bij de huisarts niks wijzer bent geworden! Wat een sukkels toch hè! Je komt daar toch niet voor niks! Grrrr...

@kloko: ik heb ook nog nooit van een verwijde eileider gehoord.
    Maar voor alles een eerste keer hè! ;)
    Fijn dat de HSG wel meeviel. Bij mij was ie toch echt wel pijnlijk hoor. Vooral die vloeistof idd! Brrr...

20. karine

karine Fanatiek lid

May 13, 2007
    3,694
    0
    0
    @ Kloko: Verwijde eileider?!?! Wat klinkt dat raar ;)
    Maar fijn dat de HSG je wel meeviel...

@ all: *knuffff* ;)

Share This Page