30+ en nog steeds niet zwanger

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Bieb, 19 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    @Nanette: waarschijnlijk inderdaad nu weer een slijmbeurs ontsteking ja. En ik kan je vertellen....dat is niet echt fijn;););). Ach, voordat ik een jongetje ebn (maar ik ben het wel een beetje zat, het een na het ander...).
    @Kloko: wat fijn dat het mee viel. Ook wel fijn dat je nu niet heel lang hoeft te wachten op de uitslag! Hoop dat de "napijn" ook meevalt!
    @Karine: je banner!!! Gefeliciteerd!!!! Wat een goed nieuws!!!! (Ik had het nog niet gezien..sorry).
    @Bieb: Kiekeboe, jij ook weer eens hier????

Verder hier een beetje de pest in, mjin auto is stuk, en kan ook niet meer gemaakt worden. Nu dus hals over kop zoek naar een ander...

2. Bieb

Bieb Fanatiek lid

1 dec 2009
    1.311
    0
    0
    @ bedankt voor de lieve berichtjes...en ik ben zeker weer in de mood om mee te kletsen maar wel lekker hier hoef ik geen 10 bladzijdes bij te houden.:D

@kloko, zo die heb je gelukkig weer achter de rug......

@knuffel, wat balen zeg van je slijmbeursontsteking weer iets om van te herstellen. Je mag wel zo lang mijn armpje lenen hoor meis.

3. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    en mijn ruggetje knuf.. als je die wilt:D:D:D:D;)

4. elba

elba Fanatiek lid

29 jun 2007
    2.016
    0
    0
    lerares
    Kloko, afwachten. Ow, ik hoop dat het goed is. Dapper dat je niet kijkt of googled wat het is ect.

Bieb, goed bezig!!!!

Hier morgen een gesprek met m'n teamleider en de rector. Eindelijk, maar ook wel spannend.

5. karine

karine Fanatiek lid

13 mei 2007
    3.694
    0
    0
    Hahaha... Ligt niet aan jou hoor!! Ik had het hier ook nog niet gepost :D Maar het is een goed gevoel... Vond het wel heel dubbel om te plaatsen, maar mocht van de andere kippies niet zo gek doen ;)
    Het was een verrassing dat de test nu al op roze sprong, omdat ik officieel 2 dg voor NOD zit... (Bij zoonlief pas 5 dg na NOD positief getest) Maar om de test kan je niet heen :)

Hoe is het met jou meissie?? Behalve dat de auto stuk is?

@ Bieb: Fijn dat je ook weer mee komt kletsen! Hoe is het met je?

@ Elba: Succes morgen met je gesprek!! Komt vast goed, toch? ;)

*knuffffff* @ all :D

6. C78

C78 Niet meer actief

Knuffel, wat balen van je slijmbeursontsteking en je kapotte auto...

Elba, veel succes morgen met je gesprek!!

7. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    joh gelijk de rector er bij?
    He veel succes morgen, ben benieuwd hoe dit afloopt!
    Goed dat jij het er niet bij laat zitten!

8. eternity

eternity Niet meer actief

@knuffel: slijmbeursontsteking ja?? Aaaauuuwww!!!!
    Sterkte daarmee!!

9. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Het is inderdaad niet heel fijn:p:p:p. Twijfel nog of ik een corticosteroiden injectie wil of niet. Weet iemand toevallig of dat kwaad kan tijdens het "zwanger worden proces"???

@Elba: hoe is jou gesprek gegaan vandaag???

10. karine

karine Fanatiek lid

13 mei 2007
    3.694
    0
    0
    Ik was ook even benieuwd naar Elba... maar ik zie dat ze nog niet is geweest... Zal straks nog even komen kijken ;)

11. zwaaistaart

zwaaistaart Fanatiek lid

23 jan 2011
    2.441
    1.030
    113
    Vrouw

Hoi Knuffel, over het algemeen wordt hier kenacort voor gebruikt, maar hierbij is het altijd goed om te overleggen met de arts.

12. elba

elba Fanatiek lid

29 jun 2007
    2.016
    0
    0
    lerares
    Ja, dat wou de rector graag. Ik vond het best. Nu is het gesprek geweest. Heb wel een paar dingen kunnen regelen namelijk dat mijn probleem leerling wordt aangepakt en niet ik. Maar ook een paar verwijten gekregen. nl. Dat ik paranoia ben en dat mijn teamleider dus niets goeds meer kan doen en dat ik niet kan luisteren in een conflict. Bedankt. Voel me er niet heel super bij maar ze vond ook zelf dat ze dingen niet handig regelde. Haar communicatie is namelijk nogal indirect. Ik zou graag willen geloven dat er dingen veranderen. Maar ik heb er een hard hoofd in. Ik hoop alleen dat ik verder geen problemen met haar op te lossen heb. Want ik heb het gevoel dat ik afgeschreven ben. En dat voelt niet goed. Ze zegt vaak A en doet B en daar ben ik dan zo boos over. Maar ik heb mezelf er mee. Want ik krijg geen voet aan de grond en ik vreet mezelf op als ik boos ben. Ik vind het vervelend dat ik het niet met haar heb kunnen regelen. Ik denk dat ik voortan dus maar met die fratsen rekening moet houden en er maar vanuit moet gaan dat ik er niets aan kan doen. Maar das wel vervelend. Ach ik moet maar zien hoe het is.
    Fijne vakantie iedereen, (voor zover iedereen vakantie heeft).

13. elba

elba Fanatiek lid

29 jun 2007
    2.016
    0
    0
    lerares
    He Nanette, balen van oma. Pfff, weer een ronde verder.

14. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Dat ga ik dan maar doen inderdaad (overleggen)... Zie er een beetje tegenop, ben niet bang voor naalden, maar dit.. brrrrrr.
    Hier helaas geen vakantie...
    Ik hoop dat de situatie snel verbeterd, of dat je het zelf op de een of andere manier van je af kan gooien... Moeilijk hoor!

@Nanette: oma???? Dat stomme wijf!!! En ook al zag je haar misschien wel aankomen, nooit leuk... Kufffffffff

15. C78

C78 Niet meer actief

Nanette, wat balen... Oma :(

Elba, jammer dat je er nog geen lekker gevoel bij hebt! In elk geval wel een fijne vakantie en hopelijk daarna een frisse start.

16. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Nog even snel voordat ik mijn bedje induik....
    Wie wil het nieuwe hok openen???? Deze moet eerdaags wel dicht denk ik..

(voor de "nieuwe kippies": de legende is dat als je het hok opend je zwanger bent voordat het hok weer dicht moet/gaat, helaas geldt het niet voor een aantal van ons hier in "de dependance"...)

17. eternity

Hier issie dan:
    30+ en nog steeds niet zwangere kippetjes

18. eternity

Weet iemand hoe je deze kan laten sluiten?

19. Alexandra2008

Alexandra2008 Fanatiek lid

21 aug 2008
    3.438
    6
    38
    Vrouw
    Almere
    Er komt vanzelf wel een moderator langs om 'm dicht te gooien. :)

Deel Deze Pagina