30+ en nog steeds niet zwanger

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Bieb, Oct 19, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. eternity

eternity Niet meer actief

@mamavandewi: als deze ronde niet raak is, beginnen we idd
    de volgende ronde met de 1e IUI.
    Erg spannend allemaal!

@jipiejee: ik heb idd follikel-echo's gehad, dus daarom weten
    ze dat m'n eitje is gesprongen. (hij was niet meer te zien namelijk, hihi)

@saskia: jeetje meid, wat een vervelend nieuws allemaal!!
    Allereerst: balen van je test!!!! Maar als je temp nog hoog is, is
    er nog hoop toch?
    Maar hoe komt het dat je baas zo teleurgesteld in je was, terwijl
    iedereen tevreden was? Misschien eens een gesprek met haar aanvragen!
    Heel veel succes met je gastroscopie!!!

2. saskia33

saskia33 Niet meer actief

Eternity ik hoop voor je dat IUI niet nodig zal zijn omdat het deze ronde gewoon gelukt is!

Het gesprek heb ik al gehad met haar. Ik had niet genoeg initiatief getoond, haar teveel dingen laten doen e.d. kortom ik voldeed niet aan haar verwachtingen. Ben ik het niet mee eens, alles was goed georganiseerd, er is niks fout gegaan en mensen waren super positief. Ik vind dat zij in een eerder satdium dit had moeten aangeven en duidelijker had moeten communiceren over wat zij van mij verwachtte en wat zij wel zelf had willen doen (was ook deels haar symposium namelijk). Ik had en heb er nog steeds heel erg veel verdriet van. Ik vind het namelijk heel erg dat er gezegd wordt dat iemand teleurgesteld is in je...(zeker als het iemand is die je na staat)

3. Saskia, wat vervelend en dubbel dat je leidinggevende zo teleurgesteld was. En vooral ook omdat alles zo goed verlopen is en iedereen zo tevreden was. Vind ik eerlijk gezegd wel een beetje vreemd... zitten er nog consequenties aan vast?

Jippijee en Saskia. een hele dikke knuffel voor jullie! Ik herken jullie verhalen zo goed. De angst of het ooit wel eens zal lukken, dat is echt killing! Na mijn eerste miskraam zei ook iedereen nou je kan iig zwanger worden. Ja, daar heb je wat aan?! En toen kreeg ik dus Luna*... Toen zag ik het effe helemaal niet meer zitten! Toen zag ik ook een zwangere junk op de hoek van de straat. Dat kun je dan gewoon niet rechtvaardigen of voor jezelf relatieveren. Ik hoop heel erg dat jullie heel snel samen met een mooie dikke buik op de foto mogen!!!

Jippiejee, ik heb net de ha gebeld. We moeten samen langskomen om te vragen of we een test mogen. Ik ga er binnenkort even een afspraak voor maken. (moet eerst mn man even de tijd geven aan het idee te wennen!;):D)

4. MamavanDewi, heb jij nog een ovulatietestje gedaan???

Ik plof in ieder geval weer neer op de wachtbank...

5. Oh ja, heb vanochtend ook het ziekenhuis gebeld en volgende week woensdag wordt ik gebeld door een gyn! Weeeer een andere. Bah ik wilde eigenlijk ook gaan bespreken of ze ons toch niet willen helpen met zwanger worden etc, maar als ik alles weer van voren af aan moet gaan uitleggen... dat zie ik eigenlijk niet zo zitten. Denk dat ik de gyn waar ik het mailadres van heb misschien een mailtje ga sturen met mijn vraag ofzo, weet het anders ook niet. Of zal ik hem mailen voor het mailadres van de gyn die me de laatste keer gebeld heeft? He wat een gedoe allemaal zeg! Op een of andere manier zijn de gyn die ik tot nu toe gehad heb allemaal zo lastig te bereiken... Word er een beetje gek van!!:x

6. Maar goed, ik zit de hele tijd alleen maar tegen mezelf te kletsen, dus ik ga er ook maar weer eens vandoor...! tot snel weer meiden!

7. saskia33

Waardeloos dat je elke weer iemand anders aan de telefoon krijgt!
    Ik zit nu ook alweer bijna een uur aan mijn telefoon gekluisterd voor mijn belafspraak met een dokter die ik niet ken. Ben nog steeds niet gebeld en de afdeling is op woensdagmiddag niet telefonisch te bereiken...edit wordt nu net gebeld. Progesterongehalte hoog (123?) maar wat nu verder wist zij ook niet ZUCHT....ik wordt zo weer teruggebeld nogmaals ZUCHT....

8. eternity

@saskia: heb je wel duidelijk uitgesproken tegen je leidinggevende dat jij het NIET eens bent met wat ze zei, en dat mensen echt heel positief waren? Ik vind het nogal een rare reactie van haar dan.

@marjolein: mag ik naast je op de wachtbank komen zitten?
    Ben nu 2DPO. Nog 12 daagjes te gaan...

9. eternity

@saskia: als je progesteron hoog is, wil zeggen dat je een goede eisprong hebt gehad.
    Maar zo hoog vind ik wel een beetje raar, want progesteron stijgt ook als je zwanger bent...
    Wanneer is je progesteron geprikt?

10. saskia33

Progesteron dag 20 geprikt. Nu dag 25 en vanmorgen dus een negatieve zw-test.

11. saskia33

En tot overmaat van ramp ben ik net gebeld dat ze mijn status kwijt zijn en ik pas eind november weer op afspraak kan langskomen. Ik zei dus dat betekent bijna 2 rondes geen behandeling??? Oh dat was ook niet de bedoeling. Moet ik morgenochtend maar terugbellen om misschien eerder een afspraak te kunnen krijgen en ik moet er van de dame die ik net aan telefoon had wel bij vermelden dat ze mijn status weer moeten terugvinden. Wat een zooi!!!!

12. saskia33

Niet helemaal, wel een beetje, was erg overrompeld door dat gesprek.

13. eternity

Ik zweer het, het lijkt wel of alle ziekenhuizen gewoon prutsers zijn!
    Hoe kunnen ze nu je status weer kwijt raken???
    Zijn die ziekenhuizen nog niet digitaal?
    Ik begin steeds meer te realiseren in wat voor een fijn ziekenhuis ik werk.

Maar wel raar dat je progesteron zo hoog is, en dan een nega zw-test. :(
    Want bij mij hebben ze toen 5 dagen DPO geprikt, en ik had 49. En dat was erg goed. (dat m'n eisprong dus goed is geweest)
    Ik vind 123 dan wel verdacht goed! :(

14. nanette77

nanette77 VIP lid

Jan 11, 2009
    10,817
    545
    113
    Female
    hey sas.. fijn dat je vriend er voor je is!
    Waarom was je leidinggevende nie tevreden? (als je het vertellen wilt)
    lijkt me wel lastig vriendin zijn en op het werk samen in andere functies..

@mvl.. waarom willen ze je hcg niet prikken? belachelijk met jou verleden..

15. Bieb

Bieb Fanatiek lid

Dec 1, 2009
    1,311
    0
    0
    hey meiden hoe gaat ie hier????
    En zijn er binnekort nog testers het wordt namelijk wel weer eens tijd....denken jullie niet???

16. Saskia, jeetje zeg wat een gedoe!! Ik begin echt steeds meer te geloven dat het bij heel veel ziekenhuizen echt een enorme bende is. Ben benieuwd wat ze je morgen dan te vertellen hebben!

Eternity, neem gezellig plaats! Samen is toch veel leuker he!! We lopen trouwens precies gelijk!!!:)

Bieb, hee meis, jij ook weer hier, fijn!!! Ik zou heel graag willen testen, maar tis nog Echt te vroeg voor mij;):D

17. mvl

mvl Fanatiek lid

Dec 16, 2009
    3,699
    210
    63
    administratief
    zuid holland
    Daar wordt je toch echt moedeloos van, hoe kunnen ze nu weer alles kwijt zijn??? En twee rondes geen behandeling lijkt mij ook niet echt geslaagd...Morgenochtend maar bellen en even heel duidelijk zijn. Pff, ziekenhuizen...

18. mvl

mvl Fanatiek lid

Dec 16, 2009
    3,699
    210
    63
    administratief
    zuid holland
    Ik belde vanmiddag naar de poli vanwege bloedverlies en de assistente kon zo mijn status tevoorschijn halen en kijken wat er gebeurd was zaterdag. Zij vertelde daarna duidelijk hoe en wat en wanneer ik moest bellen als het minder goed ging..Zo kan het dus ook in een ziekenhuis. Blijkbaar deze ook digitaal..

19. mvl

mvl Fanatiek lid

Dec 16, 2009
    3,699
    210
    63
    administratief
    zuid holland
    Hij zei zaterdag dat het zeker schoon was en dat hcg prikken dan niet nodig was.. Dus al twee gyns die het niet wilde doen..Tsja wie ben ik dan nog? Ik twijfel of ik zal vragen of de HA het voor me wilt regelen, die kunnen dit toch ook laten prikken...

20. MVL, heb je veel bloedverlies dan? He, kan me voorstellen dat je daar heel onzeker van wordt. Hopelijk valt het allemaal mee!

Share This Page