@MvD: drie maanden bloedverlies. Wat een heftig verhaal joh! Wanneer was dat?? @MVL: you go girl, alweer even aan het werk geweest!!! En over je zus, weet ze dat je hiero afstand houdt?? Zo ja, dan zou ze dat toch eigenlijk moeten begrijpen! En wat lees ik nou, toch weer bloedverlies????? Gewoon aan de HA vragen om HCG te prikken hoor (en anders die VK)!!! @Nanette: stomp je nu al af???? Nee toch, snel ga breien dan kunnen wij jou foto's bewonderen. Hou je het nog een beetje vol, dat rustig aan doen??? Of eigenlijk niet en vlieg je tegen de muren op... @Saskia: wat een nare toestand op het werk. En dan is het ook nog eens een vriendin... Komt er nog een vervolg gesprek (zodat jij je ook kan voorbereiden)??? En dan die toestand in het ziekenhuis Alsof het niet allemaal al vervelend genoeg is. @Jippie: bij jou ook al een omo-test. Jeetje. En ja ik ben ooit wel zwanger geweest. Men zegt dan: je weet tenminste dat je zwanger kan worden. Tuurlijk, dat is helemaal waar (1 keer in bijna een jaar). Maar daarmee heb ik nog geen kindje in mijn armen (MVL en Nanette zijn ook al (te) vaak zwanger geweest). Het is zoals je zegt, als iemand nu zei dat ik over X maanden zwanger ben (en dan dus ook zwanger blijf) vind ik het helemaal niet erg om nog X maanden te wachten, maar ja.... Het is voor ons allemaal klote. En ook voor alle andere meiden die zooooo graag willen (voor nummer 1, 2, 3 of 4!!). @Marjolein: zullen wij stiekem aansluiten bij de buik foto Jippie en Saskia @Bieb: ook ik moet nog even wachten met testen helaas. Meschuitje is wel eerdaags aan de beurt... Hier weinig nieuws, zit ook gezellig op de sofa. Wil iemand een kop thee met een pindarotsje???
Knuffel, dat is goed!! We gaan gewoon met zn allen voor zo'n foto!!!! En gezellig jij ook op de bank, schuif erbij!!
Zaterdagavond tot vanmiddag helemaal niets en toen vanmiddag ineens rood en op de wc ineens ook allerlei stolseltjes. Dus ja, dan wordt je heel onzeker, dus gelijk poli gebeld. Schijnt dat ze de curettage hebben gedaan met een cameraatje en dat daar wel een wondje van kan zitten, dus heel veel rust nemen werd geadviseerd. Ze zegt algehele bedrust zal wel niet lukken, maar zomin mogelijk tillen, sjouwen etc, zodat het wondje kan helen...Kan wel 4 tot 6 weken af en toe bloedverlies geven.. Maar ben wel wat meer gerustgesteld hierdoor...
Ik schuif voorlopig wel op die sofa, hier gebeurd voorlopig toch niets Dus graag die kop thee met pindarotsjes. Mmmmm, ben ik gek op (eigenlijk alles van chocola) Mijn zus heb ik een mailtje gestuurd met uitleg over het waarom even afstand, hopelijk begrijpt ze me dan...Misschien toch inderdaad de HA bellen voor de hcg...
Nou dat is iig een duidelijke een aannemelijke verklaring. Dat geeft dan wel een beetje rust denk ik... Hoop toch dat het bloeden snel stopt, maar kan me voorstellen dat je wel enigszins gerustgesteld bent nu!
maar goed wat heeft die vriendin van je gekregen en hoe heet het??? Ben altijd nieuwschierig naar namen...
Bedoel je mij?? Het is de vriendin van de zoon van de vriendin van mijn vader.(volg je me nog?!??) Ze heet Fenke
Jaa bedoelde jouw haha hahaja ik volg je oke aparte naam vind hem niet zo maar ieder z'n smaak haha... En hadden ze al kinderen????
Ik BAAAL, Na omo test nu echt oma, heb echt een baaldag, morgen maar weer beter.... Ga maar vroeg op bed. Eerst mijn 'banner veranderen, heb ik dat maar weer bijgewerkt.
MVL, ik vind ook dat ze moeten prikken hoor! Met jouw geschiedenis.. Je moet toch weten waar je aan toe bent?! Ben benieuwd wat de ha ervan vindt! Laat je het even weten?! Jippiejee. Och meis wat ontzettend kl&#^#%te!!!! Ik voel met je mee! Een hele dikke knuffel voor jou en hopelijk voel je je snel weer wat beter!
Ach meis toch is toch altijd extra balen zo net voor de mmm je denkt toch altijd dat jij ook een an die vele bent die nog even voor de mmm zwanger raakt nou lekker even dippen hoor meid....
tja dat zal wel heel fijn zijn, maar ik reken er al niet meer op eigelijk. Maar we proberen het wel. Toch raar dat jij nu juist weer zit te wachten op oma, wat toch allemaal een gedoe hè....
jaja gelukkig haha... en is het niet een idee om het toch met die andere gyn te overleggen of ze je misschien willen gaan helpen misschien zegt hij/zij wel ja??? Of wil je persee bij die je hebt blijven????
@MVL: fijn dat je toch een beetje gerustgesteld bent! En kom er gezellig bij zitten! OOk ik kan altijd chocola eten. Tenzij er kokos in zit, dat vind ik echt niet lekker (maarrrrr asl de dip dipe genoeg is krijg ik zelfs dat weg). En weet je wat het voordeel is van die virtuele choco: JE WORDT ER NIET DIK VAN (alhoewel dat bij jou niet echt een issue is). @Jippie: wat ongelooflijk ()&*()*()&(&%$^% voor je! Dat ik dat vind verandert niets, maar goed.