30+ en nog steeds niet zwanger

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Bieb, Oct 19, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Vond het juist ook wel heel lief wat je schreef en ook wel iets om te zeggen voor iemand die me goed kent. Ik ga namelijk altijd heel snel en als ik iets wil, dan wil ik het eigenlijk het liefst zo snel mogelijk. Hoe eerder hoe beter! Dus vandaar dat ik jouw opmerking eigenlijk wel heel terecht vond!

En jij met je onderzoeken, heel begrijpelijk! Hoe staat je man hier eigenlijk in? Je schreef al eens dat hij overweegt om het hierbij te laten misschien.. .Maar wat vindt hij van de onderzoeken?

2. Haha! Ben dus niet de enige;) Jij gaat er niks aan doen??

Maarre...vaginaal tempen zie ik ook niet zo zitten, met mijn ene nier. Ik wil de kans op een blaasontsteking zo klein mogelijk houden!

(haha, ben echt een beetje vervelend he;):D)

3. Aaaahhh dat vind ik liefffff!!:)

4. mvl

mvl Fanatiek lid

Dec 16, 2009
    3,699
    210
    63
    administratief
    zuid holland
    Ik ben, denk ik, een beetje hetzelfde type als jij...als ik iets wil, moet het NU...daarom heb ik ook zo'n moeite met dingen waar je geen grip op hebt...

Manlief gaat, nu net na het eerste verdriet, wel mee in de onderzoeken en het verder gaan...gelukkig wel....

5. nanette77

nanette77 VIP lid

Jan 11, 2009
    10,817
    545
    113
    Female
    hmzz. toch vind ik het vreemd, omdat je de vorige 2 keer zo lang hebt lopen tobben met je hcg.. Ik weet wel dat ze het er niet sneller door kunnen laten zakken, maar je weet wel beter waar je aan toe bent. En wat stelt het voor hen qua werk nou helemaal voor...

Trouwens. zo'n camera krijg ik dus ook.. wist niet dat je daar bloedingen van kon krijgen....

6. Haha, ja daar zit inderdaad wel wat in:D:D:D;):p

7. Bieb

Bieb Fanatiek lid

Dec 1, 2009
    1,311
    0
    0

Nee heb hem bij de etos vandaan... hij is van het merk BRAUN...

En inderdaad wat knuffel zegt vaginaal kan ook altijd nog.....

8. mvl

mvl Fanatiek lid

Dec 16, 2009
    3,699
    210
    63
    administratief
    zuid holland
    Ik doe het tempen gewoon in mijn mond, onder de tong, en vind ook daarmee elke keer de eisprong....

9. nanette77

nanette77 VIP lid

Jan 11, 2009
    10,817
    545
    113
    Female
    Die banner bijwerken vind ik ook zo stom.. confronteert je er toch even mee.. Soms haal ik hem gewoon even weg..

en balen van oma...

10. mvl

mvl Fanatiek lid

Dec 16, 2009
    3,699
    210
    63
    administratief
    zuid holland
    Ik weet niet zeker of het hetzelfde is geweest als de hysteroscopie die jij krijgt...voorlopig wacht ik maar even af, hcg zakt toch niet weg deze week, en ik kan zelf wel met zw testen kijken of het al weg is...

11. Bieb

Bieb Fanatiek lid

Dec 1, 2009
    1,311
    0
    0
    Same here, toen wij begonnen had ik al meteen lijsten gemaakt om alles bij te houden.......oeps......

12. Heeeel herkenbaar dus! Vond inderdaad die opmerking wel van iemand die me al heel lang kent! maar het is dus op basis van je eigen ervaring;). Denk dat wij dan inderdaad veel op elkaar lijken! Geen geduld hebben, het liefst NU alles willen in combinatie met een behoorlijke dosis controlfreakeigenschap! Frustrerend he deze combinatie van karaktereigenschappen mbt het zwanger worden!!!:$

Fijn dat je man er nu in mee wilt gaan! Samen sta je toch sterker he!!

13. nanette77

nanette77 VIP lid

Jan 11, 2009
    10,817
    545
    113
    Female
    ma cherie grandmere.. Bieb wacht op u.. Met caf'é au lait..
    We zouden het waarderen dat u daar 5 dagen blijft waarna u riant ontvangen wordt bij de dames van het bevaltopic (of alle 12-18 jarige meisjes in onze omgeving.. die nog niet snappen hoe dat nou werkt.. een baby)
    Kus van de 30plus kippetjes.. over een maand of 9 bent u weer van harte welkom..
    Sterker nog! Dan hebben we beschuit met muisjes!

14. nanette77

nanette77 VIP lid

Jan 11, 2009
    10,817
    545
    113
    Female
    Nou ja zeg!
    Als ik een broek aanhad dan zakte die nu af!
    Verdorie je bent toch geen kleuter!
    Wat een domme pik zeg!

15. mvl

mvl Fanatiek lid

Dec 16, 2009
    3,699
    210
    63
    administratief
    zuid holland
    wat zijn vrouwen toch allemaal hetzelfde in bepaalde dingen....

16. Kijk, dat vind ik nou pas echt een goed idee!! Dat wil ik ook wel doen! maakt het wat betreft tempen trouwens uit of er soms een half uurtje ofzo verschil in zit??

17. :D:D:D Heel goed omschreven!!! Als ze nou nog niet naar je luistert...;):D

18. mvl

mvl Fanatiek lid

Dec 16, 2009
    3,699
    210
    63
    administratief
    zuid holland
    beetje op basis van eigen ervaring en een beetje op basis van wat je allemaal schrijft....toch knap gezien dan van me:D

en nu ga ik afsluiten, manlief even aandacht geven...weltrusten...

19. :D:D:D:D:D

(maar je hebt helemaal gelijk!!!)

20. Bieb

Bieb Fanatiek lid

Dec 1, 2009
    1,311
    0
    0
    Jaja ja goed zo helpen om dat kreng weg te werken haha....

Share This Page