30+ en nog steeds niet zwanger

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Bieb, 19 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zou dat het gewoon zijn??? (en daarom begrijpen we elkaar hier ook allemaal zo goed!!)

2. Bieb

Bieb Fanatiek lid

1 dec 2009
    1.311
    0
    0
    bij mij niet als het maar meteen na het wakker worden is...en bij mij kon het ook 3 uur later als het maar wel na het wakker worden is.

3. Meiden, ik ga er ook zo vandoor. Mijn man is niet vervelend, maar mijn nek helaas wel!

Ik vond het heel gezellig weer hier! Vind het een fijn hokje:)

tot snel maar weer!

Jippie, voor jou nog een extra knuffel!!

4. Bieb

Bieb Fanatiek lid

1 dec 2009
    1.311
    0
    0

Nou inderdaad en ook echte de grrotste ooit...ben blij dat hij homo is en zich niet verder gaat voortplanten haha haha....

5. Mmm onder de tong en dan ook nog eens als je wakker wordt terwijl je er geen wekker voor hoeft te zetten! Ik moet zeggen dat het tempen me steeds meer begint te bevallen!:)

6. Bieb

Bieb Fanatiek lid

1 dec 2009
    1.311
    0
    0
    Haha toen ik het opscheef vroeg ik het me ook al af.

7. Haha! Dat moest er ook nog eens bijkomen!!! Pfieuuuw:D:D:D

8. Bieb

Bieb Fanatiek lid

1 dec 2009
    1.311
    0
    0

Oke meis voorzichtig met je nekje...en slaap lekker...

9. Moet bijna wel!!;):D

10. Bieb

Bieb Fanatiek lid

1 dec 2009
    1.311
    0
    0
    yepp gewoon proberen meis....en je kan nu al meteen beginnen mits je een thermometer hebt natuurlijk haha haha is wel handig met je vinger is ook moeilijk meten haha haha..

11. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Tja, dan weet ik het ook niet meer (tot MVL kwam met: onder de tong, als dat werkt zeker proberen!!!)
    Dat ben ook wel heeeeeeeeel soms:D:D

12. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    dat kun je wel proberen:d meet je gewoon met een beetje.. een beetje meer .. een beetje minder;)

Maar ik heb afgelopen maand ook een ff account aangemaakt.. maar niet 1 keer getempt:D ik vergeet steeds de thermometer mee naar boven te nemen:D

13. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Enkele uitspraken van vanavond:
    Ik heb in ieder geval een leuke avond gehad:D:D:D

14. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Whahahaha. en euh, thermometer NU op je nachtkastje gaan leggen (of in jou geval: aan Nanetteman vragen hem vast op de trap te leggen, dan hoef jij net 2 keer naar boven;);):p).

@Marjolein: ik wil eigenlijk wel wat aan mijn vriendje doen, maar zou eigenlijk niet weten wat. Is er (behalve de zalfjes) iets aan te doen dan???

15. Bieb

Bieb Fanatiek lid

1 dec 2009
    1.311
    0
    0
    Haha oohh ben jij van de kippennieuwsbrief haha haha stoer zo blijven we uptodate haha haha...
    heb het ook prima naar mijn zin haha

16. Bieb

Bieb Fanatiek lid

1 dec 2009
    1.311
    0
    0
    Je kan ze altijd weg laten halen heb ik ook gedaan is alleen wel weer terug gegroeid maar hij is niet "actief" haha als je snapt wat ik bedoel....

17. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Tja hahaha, ik koest gewoon enorm laggen om al die iotspraken achter welkaar.

We beginnen trouwens steeds meer "op het oude hok te lijken". Er wordt hier inmiddles ook hevig gekakeld:D:D. Het valt mij op dat het "aan de andere kant" overdag heel druk is, en hier 's avonds...

18. saskia33

saskia33 Niet meer actief

Zo hoort het ook! Tis niet fijn als je het idee krijgt dat ze niet eens meer weten wie je bent of je dossier niet meer kunnen vinden. Ben blij voor je dat dat bij jou in ieder geval wel goed gaat!

19. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht

20. Bieb

Bieb Fanatiek lid

1 dec 2009
    1.311
    0
    0

ja dat viel me ook al op ja....ze worden ook wat moeier he misschein is dat het.....

Deel Deze Pagina