Alexandra, spannende tijd voor jullie. 10-11 november klinkt al redelijk dichtbij.. Hopelijk is gelijk deze eerste de goed voor jullie. Ik ga in ieder geval heel hard duimen voor je, want het is je zo enorm gegund...wat hebben jullie er al een hoop voor moeten doorstaan. Hier gaat het wel, stomme bloed weer gisteren, en dan wordt ik weer onzeker of het allemaal wel goed zit van binnen. Als ik dan toch al die miskramen moet hebben, gaat ook de herstelperiode daarna niet zoals het hoort...Ben weer fijn afwijkend... En het duurt weer allemaal zo lang, zonder enig vooruitzicht..vind ik moeilijk....
ben nu alweer 8 dagen overtijd! Voel nog niet echt iets en de dingen die ik denk te voelen (zoals vlagen van misselijkheid) kunnen ook verbeelding zijn! Ze vertelde dat ze toch niets deden voor je 2 weken overtijd bent! Snap dat op zich wel, maar is toch ook wel vermoeiend zo!
weet je.. jij bent al zo lang bezig en dat weten ze.. Als je nou elke maand dacht dat je zwanger zou kunnen zijn of dat je net bezig was dan snap ik het.. Maar in jou geval denk ik er anders over.. Ze moeten wat minder volgens de protocollen werken en wat meer naar de mensen gaan kijken.. Maar dat is mijn, niet zo bescheiden, mening!
Ben het helemaal met je eens, ze kunnen toch een bloedtest doen voor hcg en die eventueel herhalen na een paar dagen. Ik snap ook niet zo goed waarom ze zo moeilijk doen soms...
Gastroscopie gehad: nare ervaring maar niet zo erg als verwacht. Ze hebben 6 biopten uit maag en dunne darm genomen en daar krijg ik in november de uitslag van. In het ziekenhuis kan ik niet eerder dan 16 november terecht, dus de volgende ronde wordt weer even zonder MMM. Temperatuur nog niet gedaald en nog geen oma gearriveerd. Waarschijnlijk morgen of overmorgen.
Gelukkig viel die gastroscopie je enigzins mee, vaak als je er enorm tegenop ziet, lijkt het iets mee te vallen...Jammer dat je niet eerder terecht kan, weer een ronde zonder MMM is toch weer jammer... Hopelijk blijft temp hoog en komt oma helemaal niet....
Hoop het ook, maar negatieve zw-test gisterochtend vertelt helaas denk ik weer het bekende verhaal.... Balen dat jij gisteren weer bloed had. Vandaag beter dan gisteren?
Ik snap hoe je je voelt en het is ook vreselijk! Je wilt gewoon iets hebben om je aan vast te houden, naar toe te leven. Ik weet zeker dat dat ook gaat gebeuren, dat het allemaal gaat goed komen. De kunst is om je tot die tijd niet uit 't veld te laten slaan. Gun jezelf momenten om te voelen wat je voelt, om vreselijk te balen, en dan weer vooruit kijken, leuke dingen doen voor jezelf, een beetje mens blijven... *knuffel*
Oh ja, dat is ook zo, die stomme test...was ik even vergeten..lees ook zoveel van iedereen.. Gistermiddag en vanochtend weer helemaal niets....doe nu ook wel echt heel rustig aan...
@saskia: wat fijn dat de gastroscopie toch mee viel. Maar fijn is het allerminst idd! Wanneer krijg je de uitslag? Ik ga voor je duimen dat je temp hoog blijft hoor!!! Oma moet wegblijven!!!
Lieve Alexandra, wat een ontzettend lieve en bemoedigende woorde. Zo probeer ik ook wel te blijven denken, alleen heel soms is dat wel gigantisch moeilijk..Maar goed, dat hoef ik jou niet te vertellen, ook jij hebt wel al veels te veel op je bordje gekregen... Dat is dan weer zoiets doms van mij, ik heb dan zoiets van waarom zo veel op mijn bordje, heb er nu wel even genoeg van en wil weer positieve dingen hebben...
@saskia.. fijn dat het onderzoek je meeviel.. mijn broer heeft crohn en heeft regelmatig dit soort onderzoeken, maar hij is er geen fan van en het went nooit (wilde d at hier maar niet tikken voor je het onderzoek had, dat leek me niet zo lief) Toch spannend dat oma er nog niet is.. Wie weet waar dat op kan duiden!
mensjes ik ga zo naar de kapper.. probeer weer ff zelf te rijden maar zuslief gaat mee voor als het niet lukt.. (zij heeft rijbewijs voor automaat.. en ik heb een schakel.. dus moet eigenlijk lukken.. anders rijd ik onverzekerd en daar heb ik een hekel aan) Heerlijk even aan mijn haar laten pielen.. Is gewoon ontspanning vind ik altijd! Mijn man moet altijd naar de kapper en ik mag!
Spannend zeg, komt nu toch wel dichtbij, gaat het nog steeds goed met de hormonen en je stemming? Ik hoop het! Hier 2 december medisch gedoe, tja moet toch maar es mijn kop uit het zand halen hè, ondanks dat mijn moeder ook niet binnen een jaar (ook bijna 2 jaar) zwanger was en er dus nog wel hoop is, maar we gaan toch maar de MMM in, het is niet anders. Zaadjes Jippieman zijn al oké bevonden. Dus nog 1 keer zelf proberen en zo als het nu lijkt zit ik zo goed als tijdens mijn eisprong bij de gyn. Moeten we de avond van te voren maar es aan de klus, kunnen we direct een samenlevingstestje krijgen, wel zo praktisch hihi.
oeh gelukkig viel het mee, lijkt mij verschrikkelijk zo'n gastro, brrrrr, daarom gister hier maar even niet op gereageerd.Wilde je niet bang maken. (en dat was ook niet meer nodig dat had je zelf al wel gedaan samen met google...) Nog geen oma, oh ik weet hoe het is, omo test is game over bij mij, maar dan toch is het weer slikken als je oma tegenkomt op de WC. MAAR ik hoop zo voor je dat het nu een keer anders is!! Heb je enig idee wanneer je een ei had en hoe lang je LF is? Dat geeft mij een hoop rust, ik weet als ik mijn ei heb gevonden hoe lang mijn cyclus deze keer weer is, tja zit altijd wat verschil in, maar mijn LF is altijd hetzelfde.