30+ en nog steeds niet zwanger

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Bieb, 19 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bieb

Bieb Fanatiek lid

1 dec 2009
    1.311
    0
    0
    Ja en ik dacht eens kijken misschien als we dan ook dezelfde leeftijd hebben????
    Bij jou zou het een jongen moeten worden(weet eigenlijk niet of het bij icsi of ivf wel werkt hoor???)

2. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    @Marjolinos: belachelijk dat ze nog niet willen prikken. Heb je zelf al een testje gedaan??? En waarom ben jij midden in de nacht nog voor je werk bezig??;);)

@Mykelti: voelen??? Nee hoor, dat mag niet van Goofy:D:D:D *maar stiekem voel ik van alles... Zou het dan toch??? maar ja, ik voel eigenlijk elke maand vanalles...*

@Jippie (en de rest ook natuurlijk): Snoet voelt zich een beetje een walrus. Moet nog ruim een week maar voelt zich verder wel goed. Het huis is aan kant, de was is gedaan (hoezo nestel-drang:p:p), en is er dus eigenlijk wel klaar voor (maar ze klonk niet alsof ze er ook helemaal klaar mee was...)

@Alexandra: nu komt er dan eindelijk schot in de zaak voor het irritantste 30+ kippie :p:p:p(oh nee, je hebt het niet 410 keer gedaan:D:D). Zonder gekheid, het zou echt geweldig zijn als het nu eindelijk ook voor jullie weggelegd is. Jullie hebben het zo verdiend! Ik ga duimen hoor!

@Saskia: gelukkig viel het onderzoek mee. Wanneer hoor je of er iets uitgekomen is? En wachten tot 16 nov op de gyn... Tja, die ene maand kan er dan ok nog wel bij:):(:):(.

@Bieb: samen met Alex, gezellig hoor! Ik vind het een goed plan (vinden jullie het dan goed als ik een paar weekjes op jullie voor loop:):);)).

@Hier: weinig nieuws. Ik voel niets *voorzichtig, Goofy leest mee;);)*
    Heb alleen enorm gevoelig (.)(.)...

3. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Jippie GEFELICITEERD!!!! Wat een mijlpaaal:D:D:D

4. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    En bij jou dan????

Ik beval op 13 juli 2011 (mijn verjaardag) van een meisje:D:D:D

5. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    Oeh knuffel wat spannend!!! Nee niks voelen, echt niet:D
    Volgens mij heeft iemand een goed gevoel....Yeah...

6. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    ssssssssssssssst, ben bang dat de klap dan weer zo hard aankomt als oma er volgende week ineens weer is...

7. Bieb

Bieb Fanatiek lid

1 dec 2009
    1.311
    0
    0

Tuurlijk volg je ons lekker op en misschien geef jij ons deze ronde al wel vast een goed voorbeeld....

Ik zou een meisje krijgen en dat heb ik aaltijd ook gedacht dus dan moet het deze ronde gebueren want daarna is het 2 maanden kans op jongen wat ik ook echt hartstikke leuk vind hoor...

8. C78

C78 Niet meer actief

Jeetje meiden wat typen jullie veel...
    Werken jullie niet? ;)
    Ik ben maar 1 dag niet geweest en kan nu eerst een half uur lezen!

Voor de meiden die weer in de nieuwe ronde zijn beland, ik hoop dat jullie deze ronde meer geluk hebben!

mvl, Ik heb bij mijn mk ook zo lang en veel bloedverlies gehad. Ik ben toen weer bij de spoedarts beland. Die raadde me toen aan het rustiger aan te doen en 3 weken lang geen buikspieren te gebruiken. Ik moest dus ook zo min mogelijk tillen en niet sporten.
    Sindsdien heb ik geen nieuwe bloedingen meer gehad dus ik denk wel dat het geholpen heeft. Er zit toch een wond in je bm van de zwangerschap.

Ik heb mijn ei ook nog niet gevonden...
    Vandaag wel gebeld met het zh. Als mijn temperatuur morgen nog niet stijgt ga ik morgen alvast bloed laten prikken en krijg ik maandag een bel afspraak. Dan kijken we maandag verder of ik nog meer moet prikken of dat het geen zin heeft.
    Als mijn temp wel verder stijgt is vandaag dag 1 en moet ik gewoon op 5 en 8 prikken.
    Mijn ovutest van vandaag gaf wel een licht streepje dus ik heb nog hoop dat er toch een ei komt!

9. Bieb

Bieb Fanatiek lid

1 dec 2009
    1.311
    0
    0
    MVD, oh echt nog steeds geen ei in zicht?? Dat is echt balen zeg...
    Maar als je ovutest nu licht posi wordt wie weet?? Ik hoop het voor je...

Ik ben altijd donderdag vrij moest vandaag wel halve dag werken maar we hebben onze best wel gedaan hier....

10. Alexandra2008

Alexandra2008 Fanatiek lid

21 aug 2008
    3.438
    6
    38
    Vrouw
    Almere
    Mijn man komt uit een familie met alleen maar zoons, dus het lijkt mij wel lekker tegendraads om met die 'traditie' te breken. :D Maar het maakt me niks uit natuurlijk.
    Aangezien de zaadjes van de man het geslacht bepalen, en de laborant die de ICSI uitvoert een zaadje kiest om mee te injecteren, is het de laborant in kwestie die het geslacht bepaalt. ;)

11. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    in plaats van bijlezen kunnen we ook de posts van knuffel gaan lezen;) ben je gelijk helemaal bij:D

MvD.. wel fijn dat ze mee willen kijken nu jij geen ei vinden kan!

12. Bieb

Bieb Fanatiek lid

1 dec 2009
    1.311
    0
    0
    Haha dat is ook zeker zo haha dan maar gokken op de laborante haha....

13. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    alex.. anders vraag je of ze het zaadje met het gucchitasje willen kiezen..;)

14. Bieb

Bieb Fanatiek lid

1 dec 2009
    1.311
    0
    0
    Haha ja maar dat kan ook nog een jongetje zijn haha haha...

Kippies ik ga ermee stoppen lekker tv kijken....

fijne avond

15. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Moet je er wel een vertaal computer bij nemen:D:D:D:D

Fijne avond Bieb, ik duik zo in house...

16. eternity

eternity Niet meer actief

@knuffel: oeh, spannend hoor meid!!! :)
    Maar je mag van Goof nog niks voelen hè! ;)
    Maar ik ken het ja, dat je toch dingen voelt, maar dat je dat niet durft, omdat dan de klap nog groter is als dat stomme mens dan weer op de stoep staat!

Nou, ik ga eens op de bank liggen.
    Heb echt super pijn in m'n rug weer... :(

17. C78

C78 Niet meer actief

Zo'n samenvatting is wel handig :D

18. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Tja, ik heb deze keer een appart gevoel. Maar goed, hoe vaak heb ik niet iets soortgelijks gedacht??? Je zal zien, tegen de tijd de NOD dichterbij komt voel ik helemaal niets meer en komt dat stomme mens gewoon weer aangelopen...

En je rug,..... is het de hernia of iets anders (ik stel de vraag hier ook maar even)

19. C78

C78 Niet meer actief

Ik vind het zo gemeen dat die ongiklachten ook zo op zwangerschapskwaaltjes lijken... Elke maand wordt ik ook weer voor de gek gehouden en elke keer trap ik er weer in en vraag ik me af of het nu dan wel echt zo is.
    Het valt dan inderdaad elke keer weer tegen!

20. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Precies! Daarom kan ik ook niet echt zeggen dat ik een goed gevoel heb of zo. Ik heb gevoel... (en dan vooral in mijn boobies, maar ja dt zegt dan ook weer helemaal niet!!!)

Deel Deze Pagina