30+ en nog steeds niet zwanger

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Bieb, 19 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. eternity

eternity Niet meer actief

@knuffel: nou ja, misschien is het deze keer wel gewoon raak, met
    je gevoel! Het kan zeker weten! Je hebt een hele mooie temp,
    dus er is zeker weten goede hoop!!!
    En tja, het is m'n hernia idd weer. :(
    Ik heb er een tijdje geen last meer van gehad, maar sinds een paar dagen speelt ie weer hoor! Bah! :(

2. elba

elba Fanatiek lid

29 jun 2007
    2.016
    0
    0
    lerares
    Hoi eternity,
    Vervelend dat je last hebt van je hernia. Ik heb ook rug klachten en weet hoe vervelend die zijn. 8 november ga ik naar de neuroloog. Weet jij wat zoiemand doet?

En ziekenhuizen op winterslaap daar heb ik nog nooit van gehoord. Worden er in de herfst opeens minder kinderen geboren. bizar.

En knuf ik hoop ook dat het raak is voor je.

3. elba

elba Fanatiek lid

29 jun 2007
    2.016
    0
    0
    lerares
    eternity, als ik naar jouw rondes kijk dan schaam ik me bijna dat ik poeh wat een lange ronde typte.

4. elba

elba Fanatiek lid

29 jun 2007
    2.016
    0
    0
    lerares
    He eternity,
    Heb jij dat ook dat je denkt poeh wat duurt het lang. Niet zwanger zijn heeft natuurlijk ook voordelen. Maar je krijgt er geen kinderen mee.
    Wij zijn aan het verbouwen. Zou geweldig zijn als het raak was als dat klaar is. En anders wordt het over 4 maandjes toch gewoon mmmen. Aan de ene kant niet fijn (voelt een beetje als falen) maar aan de andere kant worden dan wel je kansen tenminste verhoogd. Ik denk overigens dat wij ons ook na 10 mnd aanmelden want eer dat je een afspraak hebt.....

5. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Ook hier even illegaal vanaf het werk (lijkt wel vrijdag:D:D:D).

@ Marjolein: moest jij niet naar de dermatoloog vandaag?? Ik ben benieuwd (mag ook via PB hoor:);)).

@testen: er zijn er nog veeeeel meer die eerst mogen testen:D (Jolanda, beschuitje, Saskia (had die nou oma al op bezoek???) euhmmmmm best veel toch). Ik wacht in ieder geval tot na het weekend hoor! Dus begin maar vast aan jullie nagels:D:D:D

@Goofy: ga mij nou niet "zenuwachtig" lopen maken.....

@Eternity: begin jij nou ook al:):):). Ik moet van mezelf tot na het weekend in ieder geval wachten (Knuffelman dacht aan volgende week zaterdag of zo:$:$:$).
    En over je rug. Ik zou toch weens met de HA overleggen of je niet naar de fysio mag (kan trouwens ook zonder verwijzing). Als je de spieren op een goede manier traint heb je ook minder last.. Het is zeker de moeite waard hoor. Ik voor dat je niet te veel last hebt, want dat is zooooo ellendig. Helle dikke knuffel, ik weet hoe je je voelt en da's niet leuk (netjes uitgedrukt toch;);)).

6. Eternity, balen van je rug zeg!! Zou er idd ook eens mee naar de ha gaan! Succes!
    En inderdaad ik vind het ook heel kwalijk, maar wat doe je eraan... Hopelijk is het deze IUI gewoon raak en hoeven ze niet meer voor de IVF, dat zou wel heel bijzonder zijn!!

Knuffel....ik denk ook misschien wel raak!!! Wanneer ging je nou testen??;);)
    (En inderdaad, ik moet om 15.00 uur naar de dermatoloog brrrrr8))

En wat een testers zeg!!! SPANNENDDDD!!!

7. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Jullie maken het nu wel extra spanend voor me hoor!!!!
    Ik wacht met testen wel tot na het weekend! Ronde de dindsdag NOD. Dus nog even geduld allemaal!
    (En ik zal aan je denken straks)

8. eternity

eternity Niet meer actief

@elba: rugklachten zijn zo ellendig. Zeker hernia!
    Pfff...
    Wat zijn precies jouw klachten? Heb je ook uitstraling naar je billen en/of been?
    Ik ben ook naar een neuroloog geweest, en die doen van allerlei
    kleine testjes. Je reflexen testen, de proef van Lasegue, dat soort dingen.
    En als het nodig is, dan laat ie 'n MRI van je rug maken.
    Succes 8 november. Laat je even weten hoe het gegaan is?
    En over die lange ronde, tja, voor jou was dat ook een lange ronde.
    Het is ook maar net wat je gewend bent, dus je hoeft je zeker niet te schamen.
    En tuurlijk denk ik: pff, wat duurt het lang!
    Maar er zijn hier meiden die al 2 jaar bezig zijn, dus dan voel ik me
    schuldig om te klagen.
    Waar ik wel enorm van baal, zijn die lange cyclussen! :(
    Maar ik zit al in de MMM en aankomende maand gaan we al aan de IUI, dus hopelijk ben ik dan wel snel zwanger.
    of er moet een wonder zijn gebeurd, en ik moet deze ronde zwanger zijn

@knuffel: ja, ik begin ook al! :D
    Het is toch ook gewoon zo! ;)
    NOD is dinsdag? Dan kun je zeker zondag toch al wel testen? :D
    Ik weet dat jij ook hernia hebt gehad, dus dat je weet hoe het
    voelt. En misschien moet ik idd wel fysio gaan doen ja.

@marjolein: naar de ha gaan heeft niet zo heel veel zin denk ik.
    Ik denk dat ik dan weer gewoon terug naar de neuroloog moet. Omdat
    er natuurlijk al hernia vast is gesteld bij mij.
    Heel veel succes bij de dermatoloog vandaag!!

9. Alexandra2008

Alexandra2008 Fanatiek lid

21 aug 2008
    3.438
    6
    38
    Vrouw
    Almere
    Ik heb ook af en toe cycli van 35 tot 39 dagen maar ik kan er niet echt mee zitten. Is wel het minste van mijn zorgen.

10. Eternity, ik heb ook een hernia gehad en daar is toen ook een mri van gemaakt. Vandaar dat ik ook zei een verwijzing vragen bij je ha. Maar was vergeten dat je al bij de neuroloog loopt! Daar maar een afspraak maken dan...

11. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    He Elba, hier nog zo'n rugpatientje:D:D:D. Ook ik had een hernia. Ik ben eraan geopereerd (maarrrrrrr ik lag dan ook al ruim 3 maanden helemaal plat en kon helemaal niets meer). Het is een beetje zoals Eternity al zei: wat testjes om te kijken wanneer wat pijn doet. Voor een hernia is een "mooie graadmeter" of je uitstrakling hebt naar je been, en zo ja tot war in je been (boven of onder de knie). Maar er zijn natuurlijk nog veel meer redenen waarom je last van rug zou kunnen hebben die minder heftig zijn hoor!
    En euh, ik hoop natuurlijk ook wel dat het raak is... Ik durf er niets over te zeggen hoor, ik wacht "rsutig" af.

12. C78

C78 Niet meer actief

Het lijkt zeker vrijdag... ik ben ook aan het werk :)

Knuffel, ik vind dat de andere meiden wel gelijk hebben... Ik ben ook jaloers op je tempkaartje hoor!
    Mijne lijkt daar helemaal niet op... mijn ei is ook nog steeds zoek :(

Vandaag heb ik wel alvast bloed laten prikken. Maandag nog een keer en dan een belafspraak voor maandagmiddag met het zh.
    Mijn ovutest had weer een licht streepje vanmorgen.
    Ook al is mijn cyclus weer 33 dagen, dan is mijn ei gewoon toch weer heel laat.
    Hopelijk gelooft de gyn me na deze cyclus wel. Mijn ei komt gewoon te laat...

Eternity, veel sterkte met je rug... het klinkt erg pijnlijk!

MVL, wel een goed idee om af en toe een zw.test te doen! Als je HCG weg is is die tenslotte ook gewoon negatief!

Ik ga weer snel verder met werken... Tot vanavond!

13. He bah mama van Dewi, wat een onzekerheid! Laat je het even weten als je maandag meer weet?!?

Maar als je testje wel begint te kleuren moet ei er wel aankomen, toch...? Of zou het een streepje van een zwangerschap kunnen zijn heel misschien? Dat hoor je ook wel eens... Of is dat qua tijd echt niet mogelijk?

Werk ze nog trouwens, ik zit ook op mn werk;):D

14. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Dit is pas de eerste maand dat ik temp dus moet nog veel leren over dit soort kaartjes, maar iedereen is erg enthousiast;););). Eerst zien, dan geloven...
    Wat een vervelend ei zeg! Eitje van Mama van Dewi kom NU tevoorschijn. Zo dat zou misschien kunnen helpen.

Mijn weekend is gelukkig inmiddels begonnen. Ben net thuis!

15. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ohhh maar ik heb wel geduld hoor, maar wilde je niet zenuwachtig maken.......................
    Niks is vervelender dan een negatieve test.........

Maarrrrreeeeeeeeeeee.........woman rules, weet je het nog :p

16. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Nou ja, zennuwachtig is misschien ook niet helemaal het juiste woord. Het "krieblt" soms wel zeg maar. Het lijkt alleen wel dat hoe meer jullie zeggen dat het wel eens raak zou kunnen zijn, hoe minder "klachtjes" ik voel. Denk dan ook dat het weer eens een wassen neus is en dat oma al om de hoek staat te wachten...
    Ik wacht nog even rustig af.
    Iemand nog een chocolaatje in de aanbieding????? Lekker voor op de sofa, met een kopje thee!

17. Bieb

Bieb Fanatiek lid

1 dec 2009
    1.311
    0
    0
    hey girls, dus de test tijden komen we weer aan oeeehh spannend....

hey marjolein, hoe is het???

ik heb vandaag mijn laatste pilletje genomen dus oma is onderweg maar waar vandaan weet niemand dus weet niet wanneer ze op de stoep staat hoop maandag of dinsdag...

Nog nieuws knuffel?? Is het al tijd voor je update??

18. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    Bieb, ze is hier nog hoor! Maareh, na het weekend gaat ze wel weer, zal ik haar rechtstreeks sturen? Wordt denk ik Maandagavond, ze moet nog een stukkie rijden.

P.S. Ze hoeft NIET retour, zet maar bij grof vuil ofzo:D

19. Bieb

Bieb Fanatiek lid

1 dec 2009
    1.311
    0
    0
    helemaal goed stuur dat mens maar naar mij...en maandagavond is helemaal prima dan kan ze dinsdagochtend op tijd in mijn onderbroekje zitten:D en daarna gooi ik haar naar het bevaltopic dusss....

20. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    whahahaha, dat klinkt echt HEUL raar *proest*:D
    (haal ik haar maandagmiddag uit de broek...)

En ze kan idd bijna naar snoet toe voor haar beschuit met muisjes....

Deel Deze Pagina