30+ en nog steeds niet zwanger

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Bieb, Oct 19, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Bieb

Bieb Fanatiek lid

Dec 1, 2009
    1,311
    0
    0
    Dan zou ik zeggen sleep jezelf door dit weekend heen ik hoop dat het je gaat lukken en natuurlijk vooral met zp op de achtergrond ;)

2. eternity

eternity Niet meer actief

Dat gaat ook helemaal goedkomen!
    En zp gaat zeker de hele dag op de achtergrond blijven hoor!
    Dus veel geklets denk ik! :D

3. Bieb

Bieb Fanatiek lid

Dec 1, 2009
    1,311
    0
    0

Mooi zo;)

Maar hoe zit het nou met jou waar ben je in je ronde?? en meteen deze ronde iui??

4. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

Dec 1, 2009
    4,585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Helemaal mee eens!!!!

5. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

Jan 15, 2010
    3,045
    0
    0
    ja Eternity, knutsel ook es weer een banner in mekaar, weten wij waar je bent. Wij hebben ons ook vol goede moed een banner aan laten meten, staat ook wel gezellig!

6. Eternity, ik had alleen fysio en "rust". Op zich gaat het nu best goed, maar heb soms af en toe last. Maar tis goed te doen nu!

Meiden, ik ben het helemaal met jullie eens over dit gezellige hokje, vind het helemaal fijn!!:)

7. Bieb

Bieb Fanatiek lid

Dec 1, 2009
    1,311
    0
    0
    Helemaal goed ik ook;)

hoe gaat ie met je??

8. Bieb

Bieb Fanatiek lid

Dec 1, 2009
    1,311
    0
    0
    meiden ik ga the voice of holland kijken.
    dikke knuffel..

9. Hier alles goed hoor! Op het andere topic waar ik schrijf zijn ook 2 meiden met maar 1 eileider en zij mogen allebei na een half jaar al IUI. Bij een hadden ze het zelfs meteen over IVF... Omdat de kansen dat je zwanger wordt, dus duidelijk kleiner blijken te zijn! Dus nu ga ik het helemaal vragen woensdag!! En ook ga ik een afspraak maken samen met mijn man om een verwijzing te vragen voor de fertiliteitsarts!

Hee maar jij dus goed nieuws, de uitslag oke!!!:)

10. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

Jan 15, 2010
    3,045
    0
    0
    oh ja Bieb, nog bedankt, nu zit ik ook geboortekaartjes te kijken.:D

naja volgens mijn moeder (en ook jippieman) Moest ik ophouden met dat negatieve gedoe. (Het gaat vast niet lukken...) Dus misschien moet ik wat minder krampachtig er niet mee bezig zijn en mag ik best es dromen over hoe het zou kunnen zijn, zwijmel, ik probeer het gewoon een maandje, kan geen kwaad en dan weet ik straks al wat voor soort kaartje, wat voor zwangersch. kleding en ja ik heb ook andaag al even gespiekt bij kinderkamers, wat kan mij het ook schelen:p

11. Kijk ik ook naar, met een half oog;)
    Maar volgens mij kijken wij altijd naar hetzelfde!!!

12. Je hebt groot gelijk meid!! Daar doe je het toch uiteindelijk voor!! Het gaat jullie vast lukken!!!

Weet je ook al een naam?!?!;):D

13. eternity

Ik zit 4 DPO vandaag.
    Ik ga volgende ronde voor IUI.
    of het moet stiekem deze ronde nog gelukt zijn

@jippiejee: ik kan ook nergens een leuke banner vinden.
    Plus vind ik 't vaak wel wat fijner als ik niet de hele tijd geconfronteerd wordt met waar in m'n cyclus ik zit.
    Geeft me iets meer rust, heb ik 't idee! :)

@marjolein: dat is wel fijn, dat het bij jou redelijk onder controle is!
    Ik ben blij dat je weer vaker hier bent hoor meid. Ik heb je echt gemist!

14. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

Jan 15, 2010
    3,045
    0
    0
    Vragen kan altijd, lijkt me goed. Ik hoop/verwacht bij jou alleen nog steeds zo op een plakker....raar hè...

15. eternity

Wij al wel... :)
    En ook ik kijk al vaker naar zwangerschapskleding.
    Gewoon om te zien wat er is.
    En hopelijk mag ik 't snel gaan kopen.

16. Ah wat ben je lief! Vind het ook echt fijn om weer vaker hier te zijn!! knufknuf!
    Wat bedoel je precies dat het redelijk onder controle is?

Maarre....wij lopen dus ook bijna gelijk!!! Hoop zo dat het jullie deze ronde gewoon gelukt is!!!!

17. Ohw en Eternity, die zwangerschapskleding kun je best alvast kopen hoor!! Ook niet zwanger, zit het heel fijn!!!;):D

18. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

Jan 15, 2010
    3,045
    0
    0
    Nee nog geen naam, wel hebben we al eens ideeen uitgewisseld:D We komen er wel uit. Maar ook dat is helaas naar de achtergrond geschoven, jammer hè dat je die enthousiaste spanning van het begin verliest, zelfs het vrijen is niet meer als in het begin dat het extra spannend is omdat je misschien wel een kindje maakt, ik denk er al nauwelijks meer bij na, vind het wel jammer:(

19. Ik hoop zoooo dat je gelijk hebt!!!:):):)

20. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

Jan 15, 2010
    3,045
    0
    0
    haha, das ook een goeie, kan ik alvast sparen voor een kast vol zwangere kleren, hihi

Share This Page