30+ en nog steeds niet zwanger

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Bieb, Oct 19, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. eternity

eternity Niet meer actief

Dat je hernia redelijk onder controle is, bedoelde ik.

We lopen idd bijna gelijk ja!!! Spannend hè!
    Ik hoop dat het voor ons allebei raak zal zijn! Dat zou wat zijn hè! ;)

2. Jippiejee, ja heel herkenbaar helaas. Deze tijd zou zo leuk, zo vol goede spanning en enthousiasme en dromen moeten zijn. Helaas vervaagt dat met de tijd en wordt het meer een moeten, op meerdere gebieden. Ik hoop dat jullie heel snel weer mogen gaan dromen en fantaseren meid, het is jullie zo gegund!!

3. En vertel, vertel, welke namen hebben jullie al???;):D

4. eternity

Hahahaha, dat zou er wel raar uit zien denk ik! ;) :D
    Maar zodra ik dat streepje op mijn test heb, dan ga ik ook wel meteen shoppen hoor! :D

5. Ohw dat. Ja inderdaad!! (Kan alleen nog maar aan zwangerschappen denken enzo8))

Maar er lopen veel meiden ongeveer gelijk zie ik... Gewoon allemaal op roze deze maand toch?!?! Wat zegt je gevoel???

6. eternity

Hihi, dat ga ik niet vertellen natuurlijk! ;)

7. De hemdjes draag ik nog steeds hoor! Die zijn lekker lang en als het koud is kun je die zo fijn in je broek stoppen/proppen! En ook sommige truien draag ik nu op een strakke spijkerbroek! Ziet er helemaal niet gek uit hoor!!!(daar ga ik dan tenminste vanuit;):D)

8. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

Jan 15, 2010
    3,045
    0
    0
    Wij houden beide niet van heeel bijzondere namen, dus vrij simpel en hollandse namen komen in aanmerking. Maar geen piet of kees, das weer te simpel,haha snap je het?

9. eternity

Hahaha, geeft niks! Ik denk ook niet aan mijn hernia als ik er geen last van heb!

Ik zag het ja, dat er veel meiden gelijk lopen.
    Mijn gevoel wordt denk ik een beetje overschaduwd door dat ik ZO ERG hoop dat het raak is.
    En jij? Wat zegt jouw gevoel?

10. AAAHHHHHH... Nee hoor, grapje, je hebt helemaal groot gelijk!!!

11. Denk het wel, eerder een Jan of Jaap;):D

12. C78

C78 Niet meer actief

Als hij begint te kleuren komt mijn ei er vaak wel aan!
    In het ergste geval moet ik volgende week nog 3x bloedprikken... Laten we het er maar op houden dat het voor het goede doel is. Het wordt alleen nooit mijn hobby. Vandaag gelukkig niet een echte blauwe arm gekregen dus het viel reuze mee.
    Maandag weer...

13. Ja dat herken ik wel. Ik durf eigenlijk niet zo goed te hopen... dus ik probeer er niet aan te denken8)

14. eternity

Als dat zou zijn, dan zouden mensen er wel van zeggen toch?? ;)
    Maar ik denk dat ik mijn zwangerschapskleding ook nog wel vaker na m'n zwangerschap zou dragen, dus zo gek is dat niet.
    Alleen ben ik nog nooit zwanger geweest, dus dan is het een beetje raar! ;) :D

15. Ik hoop dat je morgen gewoon een dikke vette positieve test hebt!!! En dat al het prikken dan overbodig is! En dat je dan gewoon deze ronde helemaal dik vet zwanger wordt!!! Ja, dat hoop ik voor je...!

16. Mykelti

Mykelti VIP lid

Apr 3, 2010
    11,110
    3
    0
    Hé kippies...even een berichtje uit Beverwijk....jaja...ik leef ook nog.... ;)

@Knuffel: hmmm je maakt het wel spannend, maar je hebt gelijk over die klachtjes hoor! Er is iedere maand wel wat (anders) en telkens denk ik dan...zou het???? En dan weer nix, dus niets verwachten is misschien wel de beste methode. Kijken hoelang je dat volhoudt.... :D

@ruggies: auw! :( Hopelijk hebben alle kippetjes met een zwak ruggetje er binnenkort geen last meer van. Ik heb er zelf gelukkig geen last van (en ben nu goed de spiertjes aan het trainen), maar mijn moeder heeft het wel gehad. Kon ook niet meer lopen. Het is gelukkig met rust goedgekomen, maar heeft wel mega lang geduurd.

@MvD: laat dat streepje even een voorbode zijn van een heel mooi groot en vooral VRUCHTBAAR ei!!!!! :p

@Bieb: die opmerking!!! Ze is hier al bijna uit mijn onderbroek gevallen, dus vang jij haar even snel op??? :D:D:D:D:D

@dit topic: idd ook eens met het feit dat er logischerwijs meer gepraat wordt in het kippenhok over zwanger zijn. NIet erg, maar soms wel frustrerend omdat we niet, zoals Eternity dat zo goed verwoorde, het iemand niet gunnen, maar omdat we zelf nog niet zwanger zijn...Dat heb ik ook heel sterk.

@spullen kijken: dat deed ik in het begin heel vaak, kamers e.d., maar nu het zolang duurt, durf ik dat niet meer zo goed, bang dat ik heel verdrietig word van al die zwangeren die ik dan tegen het lijf loop...

Hier zo eten...biefstuk met roergebakken spruitgroenten en sla.
    Verder naar de sportschool geweest uit het werk, dus beetje lamme armen... :D

De 12e wel een leuke dag voor de boeg! Een vriendin promoveert in Groningen (ja, alweer een, de laatste voorlopig voor mijn hubby)..en dan moeten we in gala dineren. Zo leuk! Kan ik mijn trouwjurk (nee, was geen witte, zie mijn album ;)) aan. Heb ik er toch nog wat aan!

Zo nu even eten maken...

17. Ja, dat is dan ook wel weer zo!:D:D:D

18. eternity

Hetzelfde hier dus!
    Alleen m'n rechter (.) doet een beetje raar.
    Erg gevoelige tepel daar. Maar goed, dat kan natuurlijk van alles zijn! :D
    En het zou nog te vroeg zijn voor kwaaltjes ook!

19. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

Jan 15, 2010
    3,045
    0
    0
    aaaaah nu weten jullie het allemaaaal...

@mvd, fijn dat je nu niet zo'n blauwe arm heb, maandag dus weer? Net zo lang tot jullie een eisprong hebben gevonden??

20. eternity

Mijn werkdag zit er weer op! :D
    Dank je voor het gezellige geklets!!

Tot morgen weer!
    Knufknuf!!!

Share This Page