30+ en nog steeds niet zwanger

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Bieb, Oct 19, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mykelti

Mykelti VIP lid

Apr 3, 2010
    11,110
    3
    0
    tot morgen!

2. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

Jan 15, 2010
    3,045
    0
    0
    ehm het is nog geen negen uur hoor, kan dat zo maar:p

3. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

Jan 15, 2010
    3,045
    0
    0
    Ik moet ook even weer gaan, mijn knie wordt heeeeel warm van mijn lappie en Jippieman wil ook een beetje aandacht, anders denk hij alleen maar aandacht te krijgen in de vruchtbare periode, haha.

4. Meiden, ik ga er ook weer vandoor! Mijn nek doet weer teveel pijn helaas:(

5. C78

C78 Niet meer actief

Ik ben net bijgelezen... Fijne avond meiden!!!

Eternity, een pijnlijke (.) kan best al wat vroeger voorkomen. Nog even geduld, maar wie weet... Fijne werkdag morgen. Wel leuk dat je echt tijd voor het forum hebt op je werk!

Jippiejee, het prikken is voor mijn progestronwaarde. Vorige maand was hij te laag. De gyn dacht dat ik misschien te laat was met prikken. Nu dus voor de zekerheid ook maar eerder geprikt.

6. Bieb

Bieb Fanatiek lid

Dec 1, 2009
    1,311
    0
    0
    Oh echt nou hoop echt dat je die verwijzing gaat krijgen hoor...worden dus weer spannende tijden aan voor je...

7. Bieb

Bieb Fanatiek lid

Dec 1, 2009
    1,311
    0
    0

En daar ben ik het nou helemaal mee eens haha haha.....haha moet zo om je lachen you go girl en het heeft al heel lang niks opgeleverd dus wie weet een ommekeer......

8. Bieb

Bieb Fanatiek lid

Dec 1, 2009
    1,311
    0
    0

Haha volgens mij ook haha gezellig toch....

9. Bieb

Bieb Fanatiek lid

Dec 1, 2009
    1,311
    0
    0

Ik ook ik ook maar zal proberen me in te houden tot 12 weken:):)

10. Bieb

Bieb Fanatiek lid

Dec 1, 2009
    1,311
    0
    0
    Whaha haha dat is fijn haha ik ga ook zulke kleding kopen hahaha ik heb soms kleren aan en dan denk ik oh dit kan ook makkelijk als ik zwanger ben....haha

11. Bieb

Bieb Fanatiek lid

Dec 1, 2009
    1,311
    0
    0
    Oh dat is ook niks nee bah bah en nog eens bah....
    Het helpt als je het watje even wat steviger aandrukt dan heb je minder kans op een blauwe arm....
    Hoop voor je dat je ei heel snel komt...

12. Bieb

Bieb Fanatiek lid

Dec 1, 2009
    1,311
    0
    0
    Hey jij ook lekker weer in je hok gezellig...

Ja ik vang haar op....

Ik kijk spullen op internet dus kom ik ook geen zwangere tegen haha haha.....

Dus jij gaat aftellen naar 12 november leuk hoor en inderdaad af en toe gala is best leuk.....eet smakelijk....

13. Mykelti

Mykelti VIP lid

Apr 3, 2010
    11,110
    3
    0
    thanx...hoe erg kan het zijn?! Zit met laptop en biefstuk op schoot te ZP-en!!! :)

14. Bieb

Bieb Fanatiek lid

Dec 1, 2009
    1,311
    0
    0
    Haha hoop niet dat je straks op je hamburger zit te typen en je majonaise en ketchup op je lappie spuit haha...

Ik ga er weer vandoor doeiiii....

15. Mykelti

Mykelti VIP lid

Apr 3, 2010
    11,110
    3
    0
    HAHAHAHA, nou zal dat niet zo snel meer gebeuren...of er moet een spruitgroente klem komen te zitten tussen de toetsen... :p:p:p

16. Bieb

Bieb Fanatiek lid

Dec 1, 2009
    1,311
    0
    0
    Oooh ik heb evev het geboortekaartje aan biebman laten zien en die vind hem ook helemaal super gaaf dus dat is ook weer geregeld nou maar hopen dat ze hem dan nog hebben haha haha....

17. mvl

mvl Fanatiek lid

Dec 16, 2009
    3,699
    210
    63
    administratief
    zuid holland
    Hopelijk blijft 3 x je bespaard en kan het iets minder vaak...Ik heb ook elke keer een blauwe arm ervan. Nu trouwens al een week een enorme plek waar het infuus heeft gezeten. Ik lijk wel mishandeld...:$

18. nanette77

nanette77 VIP lid

Jan 11, 2009
    10,817
    545
    113
    Female
    zowwwwwwwwwww
    jullie hadden het wel gezellig gisteravond:D
    Wat een geklets;)

19. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

Dec 1, 2009
    4,585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    #839 Knuffel, Oct 30, 2010
    Last edited: Oct 30, 2010
    Goedenmorgen kippies!!
    Hier even hetzelfde als in het andere hok:
    Mijn temp is vandaag 0.1 lager dan de afgelopen dagen (eerst 36.9, nu 36.8 ), dan is mijn temp dus alweer aan het zakken. Zijn er nog temp-experts die hun licht erover willen/kunnen late schijnen???
    Ik vind het trouwens wel "gerommel in de marge" hoor. De verschillen zijn zo klein.... Op het lab zouden we zeggen: dit ligt binnen de afwijking van de apparatuur en we kunnen er dus geen uitspraak over doen:D:D:D. Nou ja, gewoon rustig af blijven wachten dus.

Verder eigenlijk weinig nieuws. Wel nog steeds gevoelig boobies, maar wat zegt dat?????
    Straks de verjaardag van de kleine meid van vrienen van ons. Ze wordt 3. Volgend maand gaan ze verhuizen van "ons" dorp naar rrn dopt 50 min. weg. Zoooo jammer, maar goed. Ze willen graag "buiten" wonen en hebben daar een huis gekocht vlak bij het bos.

20. C78

C78 Niet meer actief

Goedemorgen (op de valreep)

Knuffel, ik ben het met je eens! Toevallig ben ik van de week bezig geweest met een projectje meetonzekerheid... Die 0,1 graden die je nu lager zit zou ik ook nog niet mee tellen hoor! Je thermometer heeft vast een nauwkeurigheid van 0,1 of 0,2 graden. Statistisch gezien moet hij zelfs af en toe een keer lager uitvallen :) Gewoon nog van het positieve uitgaan totdat het tegendeel weer is bewezen :D

MVL, balen dat je ook helemaal blauw bent!
    Wanneer moet/mag je nu weer op controle? Gaan ze nu ook uitzoeken óf er een oorzaak is voor je mk's?
    Ik hoop dat je nu niet zo erg lang hoeft te wachten op een nieuwe ronde. Dan kun je het weer afsluiten en weer vooruit kijken!

Ik ben nu officeel mijn ei kwijt :(
    Mijn temp is nog niet gestegen en mijn ovutest was weer wit...
    Nu ben ik erg nieuwsgierig of ik oma wel volgend weekend op bezoek krijg of dat ze lang op zich laat wachten.

Share This Page