@marjolein: toch balen hoor, dat je elke keer zo'n last hebt van je nek! Is ook misschien een sauna-dagje niks voor jou? Bij mij ontspant dat echt heerlijk altijd. @mamavandewi: kan dat serieus al zo vroeg ja? Die hele rechter (.) is gevoelig, en vooral m'n tepel. Dat heb ik nog nooit gehad. Maar goed, we wachten rustig (ahum) af. Maar wat raar van je ei zeg!!! Misschien dat je follikel-metingen kunt laten doen bij de gyn! @bieb: oh ik hou me niet in tot 12 weken hoor!! Er wordt dan METEEN zwangerschapskleding gekocht, en die ga ik ook meteen dragen ook! Hahahaha En jaaaa, dat heb ik ook! Dat ik nu al kleding koop waarvan ik denk: joh, dat kan ik ook aan als ik zwanger ben! @knuffel: ik denk dat die 0.1 graden echt niet mee telt hoor. En zeker niet met een gewone huis-tuin-en-keuken thermometer. Gewoon positief denken!! Doe ik voor jou ook!
Eternity, bij mijn eerste zwangerschap voelde ik vrijwel direct aan mijn borsten dat ik zwanger was! Ik wist het dan ook zeker! Dus ik denk inderdaad dat het ook wel kan! Mama van dewi, wat vreemd zeg dat de test nu weer negatief is... Ik doe rondom mijn ei meestal wel 2 testjes op een dag. Meestal heb ik 2 dagen een super positieve test, maar 2 rondes geleden maar 1. S ochtends toen getest: negatief. Savonds positief, ochtend de dag erna weer negatief. dus als ik toen savonds niet getest had, had ik niet geweten dat ik mn ei heb gehad! Merk je trouwens niks aan je lichaam qua afscheiding ofzo? (of meer zin in seks) Eternity, de sauna vind ik nooit zo lekker, vind ik te heet. Maar maandag word ik weer lekker onder handen genomen door de fysio. Hij gaat deze keer mijn ruggegraat helemaal losmaken, dus ben benieuwd!! Knuffel, die ene tiende graad zegt mij ook niet zoveel. Ik weet verder sowieso niet zoveel van temperaturen, maar denk dat die tiende aan zoveel dingen kan liggen.... dus ik hou nog heel veel hoop voor jou!!! Gisteren kwam mijn man savonds terug van zijn werk en ik zei tegen hem dat 2 andere meiden met maar 1 eileider na een half jaar al geholpen werden met zwanger worden. Nou zegt ie maak maar snel een afspraak bij de huisarts, ik vind het nu ook ondertussen wel tijd worden en ik ben er helemaal klaar voor! Tot dan toe was hij altijd een beetje terughoudend geweest en hoefde het niet zo nodig, maar nu staat ie er helemaal achter!! Ik ben er helemaal blij om!! Dus maandag afspraak maken bij de huisarts. dan ga ik de gyn er woensdag ook niet naar vragen, want hij zal wel zeggen dat ie het dan met de andere gyn moet overleggen en dan zullen ze wel weer nee zeggen. Dus hopelijk wil de ha ons een verwijzing geven voor de fertiliteitsafdeling. dan zitten we tenminste meteen op de goede plek!! MVL, Jippie, hoe gaat het met jullie? Nanette, nog druk aan het breien?? Nog nieuwe kunstwerken om te tonen? En Biebje, voel je de ongi al naderen?!?!?!?!!!!
He kippetjes, @ knuf; ik heb echt geen verstand van temp maar zere boobies zegt toch wel wat dus het blijft spannend. @Marjolein; wat leuk en goed dat je hubby zo reageerd duss idd lekker gelijk maandag ha bellen.ik ga voor je duimen meis. @Eternity; hoest met je ruggetje?? @bieb hoe gaat ie nu?? @ mama Dewi; jeetje balen zeg dat je zo opzoek bent naar je ei. hopen dat je snel wat wijzer word succes. Hier hele goede berichten van mijn tante het gaat zo super goed. Ze was gisteravond echt heel helder ze zij letterlijk dat ze koppijn had en een zere arm en dat ze naar huis wilde. Nou voor iemand die 7 uur geopereerd is is ze echt super helder dus een goed teken. Ik zelf heb vandaag erg buikpijn dus ben echt bang dat oma op de loer licht. Ik durf niet te testen de vorige keer had ik een test gekocht en werd ik een uur na testen ongi dus ik steek nog lekker ff mijn kop in het zand. Ik hoop dat ik niemand vergeten ben. groetjes tot snel
MVD, wat balen van je ei die zoek is, snap dat je er wel een beetje moedeloos van wordt. Marjolein, fijn dat je man nu ook dezelfde richting op wil, je moet het toch samen doen! Bieb, wat goed dat jullie het kaartje al uit hebben gezocht, hij is er vast nog wel als jullie hem nodig hebben Jolanda, fijn dat je tante zo goed gaat!!! Knuffel, ach die 10e graad, moet nog steeds kunnen en er moet zo langzaam aan wel weer een zwangere bijkomen vind ik persoonlijk. eh mmmm sorry weet niet meer, ik heb vanmorgen mijn hondje gewassen, ze mag graag rollen in dingen die stinken:x, was al weer heeel lang geleden, maar ze had nu dan ook echt haar best gedaan, STINKEN dat beest, dus voor straf in bad, vind ze niet leuk, maar ze ruikt nu weer naar bloemetjes
ach arm beest hihihi maar wel lekker dat ze weer naar bloemtjes ruikt dan kunnen jullie weer knuffelen hihi
Net terug van voetbal, onze knul zit op voetbal, dus daar horen ook wedstrijden bij op zaterdag. Maar het was lekker weer en er was een bankje, dus even ertussenuit geweest... Knuffel, is maar net de afronding van die thermometer, maar nu valt er nog niets over te zeggen, denk ik. Morgen weer lager is een slecht teken, maar laten we maar hopen op morgen weer hoger..... Jippiejee, goed zo, voor straf in bad, lekker dat ze nu weer naar bloemtjes ruikt...gaat ze er dan straks niet weer doorheen liggen rollen... Marjolein, het gaat wel weer goed, kan ook weer lachen om dingen. Ga weer een beetje de deur uit..Dus ben op de goede weg...Tuurlijk nog gregeld een flinke dip, maar das logisch....Ik baal er alleen zo enorm van dat je niet verder kunt... Mama van Dewi, heb pas 18 november een nacontrole en gesprek over onderzoeken. Dan pas heb ik wat meer duidelijkheid over hoe en wat... Vorige keer liet de eisprong ook lang op zich wachten, zo'n 60 dagen na de MK weer voor het eerst, dus zal nu ook wel lang duren, ben ik bang...
@marjolein: hm, ik dacht niet dat dat 5 DPO al kon, dat je iets aan je borsten kon voelen. Maar het zijn vooral m'n tepels eigenlijk. (de linker doet nu ook mee) Ah, krijg je een massage van de fysio? Je hebt trouwens ook infra-rood sauna's. Die zijn wat minder heet, en toch erg relaxed. Maar ik ben ook benieuwd wat de fysio voor je kan doen. En wat fijn dat je man zo reageerde zeg!!! Ik kan me echt voorstellen dat je daar erg blij om bent!! Dan sta je niet zo alleen meer in je diepe wens hè! @jolanda: met m'n rug gaat het tot nu toe aardig vandaag. Fijn dat het zo goed gaat met je tante zeg!!! Wat een opluchting voor jullie.
MVD, oh wat irritant dat ei zeg..maar wel heel apart en inderdaad misschien heb je hem gemist maar dan zou inderdaad wel weer je temp omhoog moeten gaan....heel apart.. eternity, oh meid je maakt het nu al spannend en we moeten nog zo lang wachten......ik hoop het voor je. marjolein, hoop dat je je maandag flink onderhanden wordt genomen zodat je nek weer lekker soepeltjes zal zijn.. En voel jij al dingen?? Ben je al aan het tempen?? Knuffel, meestal als je een dag hebt dat je je temp niet snapt of niet zeker weet moet je even de volgende dag afwachten....want misschien was ie wel steeds 37.06 dan rond ie af naar 37.1 en is ie vandaag 37.04 dan rond ie af naar 37.0 dus zou even morgen afwachten meid maar is zeker spannend..... En ook al ben je zwanger hij kan rond je nod nog steeds iets naar beneden gaan hoor maar dan gaat ie meestal de volgende dag weer omhoog het is pas echt mis als ie een paar dagen laag blijft...maar dan weet je het meestal al door oma... all, nou hoop dat oma maandag of dinsdag komt want biebman kan de 11e niet voor iui...maar moet zeggen voel wel vanalles in mijn buik dus ben benieuwd. Nou morgen kan misschien ook nog wel maar dan wordt het wel spannend...
Ja tis écht rustig hier he...Mooie avatar heb je!! Ben nog niet begonnen met tempen, ga ik vanaf volgende ronde doen! En of ik al iets voel?! Nee helemaal niks.. Maar op de een of andere manier heb ik steeds t idee dat t wel eens raak kan zijn ofzo. Weet niet, kan t niet echt uitleggen. Mss komt t ook wel omdat ik allerlei stappen aan het ondernemen ben en me daarom iets anders voel... Hoop iig heel erg dat mijn gevoel klopt!!
Hey dames, Even stil van mijn kant...vanmorgen gebeld door mijn moeder dat mijn vader weer een hartinfarct heeft. Hij heeft echter de hele nacht al pijn gehad en ipv dat de "kneus" gelijk mijn moeder wakker maakt, heeft hij er gewoon mee doorgelopen. Helaas kunnen ze er na 6 uur niets meer aan doen en heeft hij dus nu zijn 2e beschadiging op zijn hart. De sukkel! :x @tepels: hier bij de zwangerschap gelijk heel zere tepels die de hele dag stijf waren.
Sterkte Mykelti, dat zal flink schrikken geweest zijn als je zo'n telefoontje krijgt. Dom van hem om er de hele nacht niets mee te doen....
ow wat balen, ik hoop dat hij dit NOOOOIT weer gaat doen:x. Sterkte iig, wel schrikken zeg!! Ik hoop dat het nu wel weer beter met hem gaat.
Jeetje meid, dat is effe schrikken zeg!!! Pfff... Maar idd niet handig van hem, dat hij het niet meteen heeft gemeld. Maar misschien wilde hij gewoon geen "zeur" zijn ofzo. Dat komt echt heel vaak voor hoor. Ik krijg hier op de SEH natuurlijk een hoop hart-patienten, en die wachten vaak te lang. Omdat ze mensen niet "tot last" willen zijn. Sterkte meid! En natuurlijk ook voor je vader! Ehm, ja, dat heb ik dus ook! Zere tepels die de hele tijd stijf zijn. En jeuken.
@MvD: projectje meetonzekerheid??? Mag ik vragen wat voor werk je doet dan? Ik werk op een laboratorium vandaar. En ik had nog zo tegen je ei gezegd dat 'ie tevoorschijn moest komen:x:x:x. @Eternity: ik heb vandaag 2 tuniekjes gekocht, die kan ik ook nog aan als ik zwanger zou zijn (dit bedacht ik pas na het afrekenen hoor). Gelukig ben ik niet de enige. @Marjolein: wat een fijne reactie van je man. Ik hoop dat de ha je meteen doorstuurt!!! En die fysio krijgt het vast los hoor, nog even doorzetten dan ben jij weer van je mekklachten af! En wat spannend dat je zo'n voorgevoel hebt. Misschien inderdaad omdat je wat stapopen genomen hebt die goed voor jou zijn!!! Wanneer weten we meer??? @Jolanda: wat fijn dat het met je tante zo goed gaat!! Ik hoop dat de stijgende lijn doorzet! @Jippiejee: gaat de hond dan niet vanuit de douche direct weer op zoek naar viezigheid??? @MVL: lekker even eruit gewest dus! Goed zo meid, de eerste stappen zijn gezet. Ik hoop wel dat je ei niet zo lang op zich laat wachten als de vorige keer! @Bieb: stoere avatar!! En hoezo kan Biebman niet de elfde?? Wat nou als blijkt dat het dan toch echt moet gaan gebeuren? @Mykelti: meid wat een schrik! Maar mag ik uit je verhaal opmaken dat het naar ostandigheden wel goed gaat met hem?? Heel veel sterkte, en een dikke kus! Ik ben vandaag heerlijk wezen shoppen (vorige week was het echt te druk in de stad). Lekker geld uitgegeven!!!
Ohh wat balen zeg dat hij niet het zekere voor het onzekere heeft genomen en actie heeft ondernomen. Je hart is zo belangrijk... Veel sterkte!!
@knuffel: ik denk daar tegenwoordig van te voren al aan hoor, bij het kleren kopen. Of ik het tijdens de zwangerschap ook aan zou kunnen! Echt heel erg. Ik koop ook bijna geen kleren meer nu, op de een of andere manier. Omdat ik dat "zonde" vind, als ik die niet lang aan zou kunnen! Ik ben erg, ik weet het!
@ knuffel, ik ook @ bieb, ik hoop ook dat oma opschiet! Balen als je man niet zou kunnen op de iui dag... @ Marjolein, Wat fijn dat je man er nu ook aan toe is! Het is een drukke spannende tijd, maar wellicht dat het wel helpt met sneller zwanger worden. @ eternity, het klinkt toch best spannend... wanneer kan je testen? Duurt het nog lang?
Ik had dat ook hooe, dat zonde vinden. Maar het werd nu gewoon echt tijd voor iets nieuws! Vond zelf dat het wat armoedig werd (Knuffelman dacht daar uiteraard anders over tot we in de stad waren. Als ik niet kon kiezen zei hij: dan neem je e toch allebel).