@ knuffel, sorry meid, maar dat is bij mij elke maand weer het slechte voorteken. Ik heb dat bijna elke maand en dan staat die avond of volgende ochtend oma weer op de stoep!
Op zich moet dat niks uitmaken maar begrijp het. Maar je temp is ook nog niet naar beneden gegaan na je (pos) ovutest toch dus misschien moet je hem vanaf daar meten... Temp je anaal of vaginaal???
Nee hoor komt helemaal goed met biebman (zover dat kan) Haha dan hoop ik zeker voor je dat je je kleren daarna niet meer aan kan haha.... En wat denk je van innestelingsbloeding??? Die heb ik ook gehad op 12 DPO... Je temp is nog prima.... Spannend hoor...
@Goofy: bedankt voor de positieve fibes. Ik zal denk ik toch echt gewoon moeten afwachten. @MvD: ik ben ook bang dat het over is, maar die hoge temp geeft me wel hoop (een Goofy natuurlijk).
Kan dat nu dan nog als de eventuele innestelings dip al op 6 DPO was??? (Ik ben en blijf een leek...)
Ja dat kan heel goed dat ie 6 DPO is ingenesteld en dit noemen ze dan een innestelingsbloeding maar dat kan volgens mij tot de 12 weken gebeuren...dus heeft niet zo zeer met de innesteling te maken hoe het precies zit weet ik ook niet... Ik ga weer tennissen vandaag moet tegen allemaal mannen dus wens me succes....
Kijk, bieb heeft wel goede interpretatie en ervaring Ik hoop voor je knuffel dat het een innestelingsbloeding is! Wanneer staat oma meestal voor de deur? Ik temp trouwens rectaal (anaal)... Morgen weer prikken voor prog. Als ik tel vanaf de eerste dip zit ik op dag 6 en 9 met prikken en als ik vanaf de 2e tel is het morgen dag 5. Volgens de regels zou ik weer op dag 5 en 8 moeten prikken dus dat kan eventueel ook nog als morgen toch 5 blijkt ipv 9...
Bieb dat idee is wel heel mooi, maar ik kan toch echt helaas niet meer alle kleding aan van voor mijn zwangerschap! Ik hou me telkens voor ik ga echt eraan werken als ik niet meer zwanger wil worden. Anders blijf je bezig... Met als resultaat dat ik 3 soorten kleding heb. Van voor mn zwangerschap, tijdens de zwangerschap en erna. En die van ervoor ben ik steeds meer definitief aan t opruimen... Sommige zwangerschapskleding past me nu nog, dus die hoop is langzaam aan het vervliegen En voor jou, laat oma nou maar snel arriveren!! Knuffel t kan nog alle kanten op! Bij mij betekent t nooit iets goeds, maar je hoort zo vaak over een innestelingsbloeding dus wie weet... En je temp nog goed, dussssss....
@knuffel: ik had in 't andere hok ongeveer zoiets hetzelfde antwoord gegeven als Bieb, dus dat kan geen toeval zijn! Maar sowieso je hoge temp geeft nog veel hoop hoor! Ik duim gewoon verder voor je!
Hoi dames, even snel voordat we straks naar mijn tante toe gaan. Met vaders gaat het redelijk. Had goed geslapen, maar ikzelf weet nog niet of het infarct inmiddels is gestopt. Gisteravond was het nog aan de gang. Ze moesten ook de longfoto opnieuw nemen, want ze dachten vocht te zien, maar omdat hij nogal flink is, kunnen ze dit niet altijd goed zien... @Eternity: spannend meis! Zou toch een klein wondertje zijn! @Knuffel: jahoor, kan makkelijk! Ook heel spannend aan jouw kant...bij mij was dat afgelopen maand helaas geen goed nieuws, maar het kan nog alle kanten op! @Bieb: succes vandaag!
Daar zit het hem al in, want als je al bent opgestaan geldt het niet meer..........(heb altijd wel gedacht.....huh hoe moet je dan goed tempen????, je moet geloof ik een aantal uren achterelkaar dan weer plat hebben gelegen)
Ja schat, dat kan nog heeeeel lang, ik heb het volgens mij twee weken daarna gehad. Een innestelingsdip al op 6 DPO, is niet al hoor, kan ongeveer tm een dag of`10, uitzonderingen daargelaten. Dinnetje van mij had deze al op dag 3.....
@mykelti: ligt je vader nu wel in het ziekenhuis dan????? Want als je niet zeker weet of het infarct is gestopt, lijkt me het zinvol om naar het ziekenhuis te gaan hoor!
Knuffel, spannend maak je het voor ons..ben benieuwd...duimen draaien... Mykelti, gelukkig gaat het al iets beter met je vader... Bieb is nu lekker aan het tennissen.. Hier; net een zw.test gedaan en deze bleef (nu al, krap 2 weken na de eerste cur.) al spierwit..Van de week maar een keer met ochtendurine, hopelijk blijft die dan ook wit. ( vreemd om te zeggen eigenlijk, je wilt altijd 2 strepen zien...) Dat zou dus mooi betekenen dat het HCG al nagenoeg weg is...Hopelijk gaat die eisprong dan ook wat sneller dit keer... Wel weer valgen bloedverlies dit weekend. Hele uren niets en dan zomaar ineens weer een heel klein beetje.. Irritant.. Mama van dewi, jij had dat toen toch ook?? Kwam daar wel gewoon een eisprong doorheen, tijdens die irritante periode van af en toe bloedverlies???
Trouwens voor de testverslaafden onder ons; ik heb net via marktplaats 15 testen besteld voor 10 euro. Ze lijken op de 2v5 kruidvat testen....
@Mykelti: met vaders het dus naar mstandigheden redelijk gelukkig! Hij wordt nu in ieder geval goed in de gaten gehouden! @MVL: goed nieuws dat de test omo-wit was->klinkt zo naar). Misschien kan je dan van de week toch een keer aan de HA vragen HCG te laten prikken, dan weet je het zeker?? @hier: we moesten naar m'n schoonouders dus had voor de zekerheid een tampon in gedaan. Daar zat dus aardig wat op, alleen is het echt bruin. Dat heb ik nog nooit zo gehad. Had ik nou maar wel een testje gedaan vanmorgen....
Knuffel, toch maar morgenochtend testen dan??? Ik vind dat persoonlijk altijd prettiger, je staat niet voor verrassingen, en weet waar je aan toe bent bij een witte test en bij twee strepen ben je gelijk in de gloria... Zag net trouwens op die test echt zo'n twijfel-streepje, maar dan nog moet dat toch betekenen dat de hcg al aardig laag is.. ze beginnen volgens mijn te verkleuren rondom de 25 hcg. Ik had verwacht dat dat ding gelijk een felle streep zou geven, dus sit is in ieder geval een goed iets..Ik heb ook nog steeds zo'n rugpijn overgebleven van deze laatste zwangerschap, dus daar wilde ik ook al voor naar de HA, zal dan gelijk maar vragen voor dat hcg prikken....Maar ben altijd zo afwachtend, want misschien is het volgende week wel over....