Als het bruin geen rood wordt toch maar testen morgen inderdaad (ochtend urine opvangen en dan 's avonds testen, heb 's ochtend geen tijd...). Als te test uitslag twijfelachtig is kan je er volgens mij vanuit gaan det het HCG best een heel stuk gezakt is hoor! Wat vervelend dat je nog steeds zo'n last hebt van je rug.... Arwachten kan geen kwaad, maar zekerheid toch ook niet ???? (Zij ik terwijl ik vanmorgen ook niet getest hebt terwijl ik wel in een bakkie had geplast...)
@mvl; wat "fijn" dat de test wit was! Dan gaat het toch wel snel uit je lichaam nu. Hopelijk komt je ei weer snel, en dat je weer verder kan. @knuffel: ik zou als ik jou was gewoon morgen echt gaan testen hoor!!! En als je niet teveel gedronken hebt, dan kun je vandaag ook nog testen.
weer bijgelezen en net al op knuf gereageerd! Eternityyyyyyyyyyyyy test jij ook even mvl fijn dat je test bijna geen hcg meer aangeeft.. als je dat drama er nu ook weer bij had gekregen..pfffffffffff
Getver, getver, getver....Hopelijk is het te vroeg geweest om te testen en blijft oma buiten de deur...Maar dat je er nu een beetje een hard hoofd in hebt, kan ik me heel goed voorstellen. Een soort zelfbescherming...
Was er ook wel blij mee, zo snel al, het leek eerst echt wit en naderhand zag ik heel in de verte iets wat op een streepje leek. En die dingen reageren op ongeveer 25 hcg, dus het zal wel net daarboven zitten..Dus hoop echt dat het laatste beetje ook snel weg is. Temp is al gezakt van zwanger-temp naar temp voor ei, dus dat is ook fijn... en dan mag mijn eisprong wel wachten tot na 18 november, want voor de nacontrole en het gesprek wil ik er nog niet voor gaan. Eerst goedkeuring van de gyn..
idd eternity, we zitten helemaal in spanning hoor... Balen Knuf, omo wit is niet tof:x MVL dat is wel goed nieuws, hoop dat het deze keer wat sneller gaat.
@MVD, ik heb ook wel eens geplast s'nachts en s'morgens gemeten maar ik kon altijd nog gewoon mijn ei vinden en inderdaad het lukte niet een uurrtje ervor maar er zit 3 uur tussen en het plassen en het wakker worden ik zeg moet kunnen maar misschien is het voor iedereen weer anders het is nu dan kijken wanneer en of je ongie wordt. @MVL, oh dat is dan wel weer een goed teken ik hoop voor je dat dan binnekort je temp lekker omhoog gaat knallen... @knuffel, nou ja als het maar bruin blijft ik heb het de laatste keer ook gehad was 2 a 3 dagen en dan ongeveer net zoveel alsdat ik vs heb maar dan bruinig eigenlijk wat bruine afscheiding zeg maar maar niet zoveel als ongie snap je me nog haha.... Morgen maar even je temp afwachten... Ik zie dat je al getest hebt pff jammer hij is ook niet heel vaag??? @all, nou ik ben lekker van de baan geslagen tegen die mannen maar heb wel echt heerlijk gespeeld en daar gaat het om toch
Bieb, je hebt helemaal gelijk! het gaat om het plezier en niet om het winnen!!! (al moet je volgende keer maar een andere tegenspeler kiezen, want winnen is toch ook wel heel fijn!!) MVL, dat is goed nieuws! En ook ondanks dat er na een tijdje een vaag lijntje te zien was.. Ik bedoel dan is je hcg in ieder geval al behoorlijk laag, dus het gaat de goede kant op! Knuffel oh nee, getver Wat de andere meiden ook al zeiden, hopelijk gewoon veel te vroeg getest, maar ik snap je teleurstelling en je gevoel zo goed... Een hele dikke knuffel voor jou!!! (En ga je morgen toch gewoon nog wel tempen?!)
Dank jullie wel voor de lieve woorden meiden! Ik ga morgen weer gewoon tempen, dan weten we wellicht meer! Ik ga zo op de bank met knuffelman, dus een fijne avond en misschien tot later!
VAN BLZ 73 gehaald NOD-lijst 20-10- Marjolinos- 30 jaar ronde 45- 1e kindje 28-10-Jolandanr4-37 jaar ronde22 -4e kindje 28-10-Saskia33-34 jaar-ronde 15-1e kindje 30-10-beschuitje-32 jaar-ronde3-1e kindje 01-11-Bieb-31 jaar-ronde tel kwijt-1e kindje 04-11-knuffel-35 jaar-ronde10-1e wondertje 05-11-marjolein-30 jaar-ronde 12- 2 miskramen- en 2 dochters. Eerste dochtertje geboren en gestorven jan'08,2e dochtertje dec'08 05-11- MamaVanDewi- 32 jaar- ronde veel-2e kindje 08-11-Eternity-31 jaar-ronde8-1e kindje 14-11-Nanette--33 jaar-2e kindje-ronde veel! 5 mk vanaf jan 2009 15-11-Natas79-31 jaar-1e kindje-ronde 7 22-11-Mykelti-32 jaar-ronde17-ma in ronde9-1e kindje 22-11-Jippiejee-30 jaar-ronde 17-1e kindje ??-?? -mvl-36 jaar-4e kindje Afspraken: 04-11: Marjolinos uitslag eicelreserve onderzoek 10-11: Nanette hysteroscopie 18-11: Mvl gyn nacontrole en gesprek onderzoeken 02-12: Jippiejee Gyn 06-01: Marjolein PRIUS onderzoek
Goed zo, Knuf, lekker met je mannetje op de bank....Ondanks die stomme test toch een fijne avond.....
Ik sluit me aan bij MVL... Hopelijk heb je toch een beetje fijne avond! En jij trouwens ook MVL! Iemand nog iets gehoord van Marjolinos?? Jolanda gaat geloof ik morgen testen... En Saskia??
Nanette, ik wil er ook zo graag (nog) een... MVL, Wat fijn dat de test nu al wit was. Je HCG zakt nu in elk geval wel goed en snel, dat is in elk geval heel fijn! Knuffel, balen dat jouw test ook wit was Hopelijk morgen niets meer te vinden en wel nog een hoge temp. Wie weet...
was er ook erg blij mee....moet dus al aardig weg zijn...alleen elke keer die beetjes bloed, bah...jij had dat toch ook. Wat hadden ze daarvan gezegd? En hoe lang is dat doorgegaan op die manier....baal er zo van....