Ik heb 3 maanden regelmatig bloedverlies gehad. Ik had altijd inlegkruisjes in en op tijden dat het weer meer werd weer maandverband... Erg vervelend. Ik heb daarna nog 2 maanden bloedverlies net na mijn eisprong gehad. Het is nu sinds september weer helemaal over (behalve die ene week dan ) In het ziekenhuis zeiden ze elke keer dat dat gewoon kon. Sommige hadden daar nu eenmaal last van maar het zou echt wel over gaan. Het is alleen wel erg vervelend. Je weet niet wanneer het weer opnieuw komt dus je moet of aan de inlegkruisjes of oud ondergoed aan doen Ook hielp het rust nemen en geen buikspieren gebruiken bij mij trouwens wel. Ik heb toen in elk geval niet meer bloed verloren dan een normale menstruatie en geen nieuwe echte bloedingen meer gehad. Hopelijk ben je er snel vanaf, het is echt knudde!
even snel: kom net terug van verwenweekendje met vriend. Nog geen oma, maar vanmorgen zakte temp naar 37.1 na 2 dagen 37.3 te zijn geweest. Dus ik denk dat morgen oma toch wel op visite zal komen.
Weet iemand trouwens of het kan dat je geen eisprong hebt maar wel oma op de stoep hebt elke maand? Ik begin ineens te twijfelen of ik wel een eisprong heb... Voor Dewi kwam oma maar 1x in de 2 a 3 maanden op bezoek. Nu wel elke maand, maar heb ik dan ook echt elke maand een ei??
Hoi hoi, was ik weer eens... @Eternity: ja natuurlijk! Nee, de ambu is hem komen halen gisterochtend incl motormuis... Hij is gistermiddag op zaal gekomen omdat het infarct gestopt was en in dit ziekenhuis is het protocol dat hij in ieder geval 5 dagen moet blijven. Ze gaan ook een echo maken en hij moest ook een fiesproef, maar ja, dat werkt niet met iemand die in een booster zit, dus dat hoefde niet... Verder alweer praatjes voor tien...zijn we wel gewend van hem... Hoe is het met de (.)(.) en de misselijkheid? Hoe ver zit je in je cyclus eigenlijk???? @Knuffel: och meis...die wil je niet die omo test, maar je weet in principe wel waar je aan toe bent. Als je temp nog hoog is vandaag, dan kun je altijd morgen nog testen toch? Had deze maand ook heel lang hoge temp incl bruinverlies, maar toch de "strijd om het ei" verloren.... @MVL: kijk, da's nog eens goed nieuws! Als je een tijdje geen posi test hebt, dan kun je er volgens mij vanuit gaan dat het wel ok zit, toch? En vwb dat bloeden...misschien is er ergens een groot bloedvat met een zwakke plek die telkens een beetje lek is?? @Marjolein: hoe is het verder met je nek? @MvD: hmmmm, volgens mij zou dat wel kunnen, maar dan wel zonder regelmatige cyclus. Als je regelmatig bent, gaan ze er standaard vanuit van wel. @Nanette: me too me too me too....we oefenen ons suf, maar mijn spreukwoord is nog niet uitgekomen..... @Bieb: tsja, da's niet zo raar om van mannen te verliezen toch? Als je maar plezier hebt gehad en dat hoorde ik wel! Lekker toch!? @all: hier lekker duf bezig gisteravond...eerst naar mijn vader, toen thuis dacht ik een van de katten te gaan wassen, want die was zo mottig van het verharen en met kammen kreeg ik het er niet goed uit....geen goed plan....beet mega hard in mijn arm en beet ook door...en toen zaten we weer in het ziekenhuis....nog geen uur later ....nat verband, tetanusprik en weer antibiotica....grrrr....en ik moest deze week ontlasting opvangen voor de diëtiste...gaat dus ook niet door, want dan moet ik minimaal 2 weken van de antibiotica af zijn. Nu lekker dik en kloppend, met 4 draculagaten erin... Heb dus de onhandigheidsprijs gewonnen gisteren...
Zucht ikke ook!!!! Zo balen dat mijn cyclus nu zo lang is, krijg ik toch weer hoop dat het misschien gelukt is. Maar vanmorgen was temp. weer een beetje gezakt naar 37, dus.....(maar stiekem hou ik toch een beetje hoop tegen beter weten in)
Bah Mykelti heel veel sterkte met je vader. Mijn vader heeft ook een aantal keer in het ziekenhuis gelegen voor zijn hart. Is gedotterd en heeft een aantal stents gekregen plus de rest van zijn leven cholesterolverlagende middelen en bloedverdunners.
Hmmm dat is ook niet fijn... Ik hoop dat ze bij mijn vader kunnen dotteren. Dat zou dit probleem misschien wel verhelpen. Hij zit ook al jaren aan de bloeddrukverlagers en sinds het eerste infarct ook aan de bloedverdunners, maar dat zet vooralsnog weinig zoden aan de dijk klaarblijkelijk... Gaat het met jouw vader wel goed inmiddels?
Is je weekend leuk geweest???? Heerlijk hoor, zo'n verwenweekendje... Jammer van de temp, maar ik blijf nog even duimen voor je...
Mykelti, fijn dat ze hem nog even houden in het ziekenhuis, zo kunnen ze hem nog even goed in de gaten houden...En die kattenbeet kan lelijk pijn doen, wij hebben hier ook een bijtertje...Wel zonde dat je aan de antibiotica moet...
Het laatste infarct is inmiddels 9 jaar geleden en alhoewel hij nog vaak op controle moet gaat het best heel goed met hem. Gaan ze bij jouw vader een hartcatheterisatie doen deze week om te kijken of er vernauwingen zitten en eventueel meteen dotteren indien nodig? Heel veel sterkte voor jou en je familie in ieder geval deze week.
Weekend was super leuk, vrijdag lekker geshopt, zaterdag een dagje welness en gisteren een lange wandeling gemaakt. 't Was heerlijk, een sjiek de friemel hotel met idem eten (dus vast een kilo of zo aangekomen).
@Oh knuffel, ik zie het al, meid ik had toch wel een beetje hoop gekregen........................getver, dikke knuff!!!
owwwwwwwwwww mykelti.. wat zal dat zeer hebben gedaan........... MvD.. ik geloof dat dat in theorie wel mogelijk is.. Een ongi zonder eisprong...
MvD besef me opeens dat er in de zwangerschapstesten en ovutestengedeelte een topic is geplaatst. Schijnt dat niet alle vrouwen de ovutesten pos kunnen plassen.. Gyn vond temp. belangrijker
Even vanaf het werk. Gister avond het eerste rood gespot. Ook mijn temp was laag vanmorgen. Oma is nog niet helemaal binnen, maar in ieder geval met 1 voet. Helaas dus op naar ronde 12...
BAH....Een dikke knuffel voor Knuffel.... Balen....een jaar verder.. ik ken helaas het gevoel, alleen dan van dat (ruim een) jaar al 9 maanden zwanger geweest zonder iets....Het is gewoon K***E...
Knuffel, wat balen meid! Hier is ook alle hoop vervlogen... Mijn progesteron is weer te laag. Ik had alleen de assistente aan de telefoon... ik moet nu wachten op oma om een afspraak te maken voor een HSG. Ik weet nog niet helemaal wat het inhoud en wat ik kan verwachten, ik hoop met de HSG meer duidelijkheid te krijgen.