Och wat weer een sh*t berichten hier, grrrrr had gehoopt op goed nieuws... Groepshug dan maar??? Oh Sas, heb je nog niet getest? Je banner ziet er erg hoopvol uit, ik zie alleen nog geen enthousiast bericht erbij. Hoeveelste dag zit je nu?
Hoi meiden, ik kom alleen even zeggen dat oma hier nog steeds niet is en ik hoop toch echt morgen anders vind ik het ook niet meer leuk... Ik had het nou net allemaal zo geregeld dat het op de donderdag de folikkelmeting zou zijn en dan de zaterdag de IUI maar dan MOET ik morgen ongie worden... Anders moet ik het weer tegen die grote eikel van een hoofdanalist vertellen en vrij nemen en vragen en daar heb ik echt geen zin in.. Temp was al wel gisteren 37.1 en vandaag 36.9 dus hoop morgen nog lager en dan ongie. Ik ben ook echt zooo moe en slaap heel slecht en hou heel veel vocht vast en enorme grote en pijnlijke boobies dus zo leuk heb ik het niet.. Ik ga alleen nog gtst kijken en dan naar bed. Meiden een hele fijne avond en tot morgen. Ik wil alleen nog even tegen knuffel zeggen dat het echt k*t is meid maar dan ook echt k*t en vooral omdat je lichaam je zo voor de gek kan houden dat is echt zo niet eerlijk. En we willen het zooo graag.
Bieb, balen dat oma nog niet is gearriveerd! Zo wil je het niet hebben en zo zit je op d'r te wachten. Als ze bij je is stuur haar dan maar snel door... Ik wil haar ook wel alvast hebben dan kan ik ook weer verder.
Lieve Bieb, hopelijk arriveert oma dan echt morgen, zou zo mooi zijn als dan in ieder geval dit gedeelte zich laat plannen...Je wacht nu al zo lang, laat dit dan in ieder geval gaan zoals je graag wilt..
MvD wat betekent het praktisch voor je dat het prog. te laag is? Is er dan geen eisprong oid?? @biebke,... verdorie.. schreef in het andere topic ook al dat oma eens naar beterhoren moet.. Ze luistert nooit! @knuffel.. de groupshug voelt heerlijk i'm in!
Het kan inderdaad dat ik geen of geen goede eisprong heb. Daar hebben we natuurlijk helemaal niets aan... Dan kun je klussen wat je wilt maar gebeurt er niets. De GROUPHUG vind ik zeker een goed idee
sorry meides las dat er vandaag veel gebeurt is. @saskia; heb je algetest? @Eternity hoe ist het nu met jou?? @ knuffel ik had het al gezegt in de andere topic maar vind het echt zwaar waardeloos voor je ik had zo`n goede hoop op roze met z`n alle deze ronde grrrr dat rot mens opsluiten moeten ze haar. @ Nanette; het is je zo gegunt en iedereen hier wel.succes meis het komt goed ik weet het zeker @ Marjolein hoest met jou?? Ik beloof jullie dat ik morgen of woensdag weer wat actiever mee zal doen maar `t is allemaal zo hectische hier. Mijn tante haar operatie was geslaagd maar nu heeft ze hersenvlies ontsteking en krijg ab. de komende 24 uur zijn spannend getsie ik baal er van. oh ja ennuh heerlijk die groepshug die heb ik nog lekker ff meegepikt iedereen een dikke knuf terug
lieve jolan.. las net dat het met je tante niet goed gaat.. Sterkte meis! Maar ik ben wel benieuwd hoe het testechnisch met je is.. Kan er niks aan doen, hopeloos nieuwsgierig!
* GROUPHUG * @Bieb: oma, poes poes poes.... @MvD: daar schiet je weinig mee op ja. Progesteron zorgt er volgens mij overigens niet voor dat je ei springt, maar dat je ei in kan nestelen c.q. je slijmvlies lekker intact blijft om voor een lekker warm nestje. @Nanette: jemig meis, ze moeten jou ook wel hebben, niet? Ik hoop van harte dat de MRI meevalt en dat je niet geopereerd moet worden. @arm: hier ging het vannacht ok, maar dan ligt hij natuurlijk horizontaal. Zodra ik hem naar beneden hou, dan is het mis. Hij is nog steeds dik en warm, maar het lijkt niet te verspreiden. Daar ga ik maar vanuit dan. Doe er lekker telkens een koud gaasje op. Het is net of dracula langs geweest is, maar dan met 4 aantrekkelijke tandjes! Mijn man heeft volgende week overigens zijn eerste sollicitatiegesprek. Heel spannend. Hij is er nu ook al zenuwachtig voor. Ik ook een beetje...
NOD-lijst 20-10- Marjolinos- 30 jaar ronde 45- 1e kindje 28-10-Jolandanr4-37 jaar ronde22 -4e kindje 30-10-beschuitje-32 jaar-ronde3-1e kindje 01-11-Bieb-31 jaar-ronde tel kwijt-1e kindje 04-11-knuffel-35 jaar-ronde10-1e wondertje 05-11-marjolein-30 jaar-ronde 12- 2 miskramen- en 2 dochters. Eerste dochtertje geboren en gestorven jan'08,2e dochtertje dec'08 05-11- MamaVanDewi- 32 jaar- ronde veel-2e kindje 08-11-Eternity-31 jaar-ronde8-1e kindje 14-11-Nanette--33 jaar-2e kindje-ronde veel! 5 mk vanaf jan 2009 15-11-Natas79-31 jaar-1e kindje-ronde 7 22-11-Mykelti-32 jaar-ronde17-ma in ronde9-1e kindje 22-11-Jippiejee-30 jaar-ronde 17-1e kindje 27-11-Saskia33-34 jaar-ronde 16-1e kindje ??-?? -mvl-36 jaar-4e kindje Afspraken: 04-11: Marjolinos uitslag eicelreserve onderzoek 10-11: Nanette hysteroscopie 18-11: Mvl gyn nacontrole en gesprek onderzoeken 02-12: Jippiejee Gyn 06-01: Marjolein PRIUS onderzoek
En weer de volgende ronde, om moedeloos van te worden. En deze keer dus zonder MMM omdat ze in het ziekenhuis zo aan het klooien zijn geweest.
Jolanda: heel veel sterkte met je tante! Mykelti: hoe is het met de je oorlogswonden van de kat? Edit: moet eerst even de slaap uit mijn ogen wrijven voordat ik dit soort stomme vragen stel aangezien je daar net iets over heb geschreven.....
Lieve meiden, even een update van gisteren. Toen we aankwamen en ik mijn moeder zag en vroeg hoe het gaat, begon ze meteen te huilen (mijn broer en vriendin waren er gelukkig nog niet, dus die hebben het niet gezien). Zo gek werd ze van dat geluid in haar hoofd dat lijkt op een combinatie van een tandartsboor en een straaljager. De oma van de vriendin van mijn broer lag op sterven. Dus dat was heel dubbel. Ook voor haar moeder die dus niet bij haar kon waken. Zij kreeg smiddags een telefoontje dat alle kinderen moesten komen want het zou niet lang meer duren. De zoon van de vriendin van mijn vader is net papa geworden en die zit sinds augustus thuis met psychische klachten. Gisteren is zijn vriendin opgenomen voor een curretage omdat er nog restweefsel was van de placenta. De huisarts moest naar hun thuis komen omdat haar zoon aan het hyperventileren was en het allemaal niet trok. En ook hadden mijn broer en zijn vriendin de avond tevoren gehoord dat hun beste vrienden zwanger zijn... Dus het was een hele mooie dag, maar zeker een dag met heel veel dubbele gevoelens en ook heel heftig. Heb er vannacht niet van kunnen slapen (en ook van de pijn in mn rug van de fysio!) Saskia, jeetje zeg wat balen! En ik vind het eerlijk waar schandalig dat je nu door toedoen van het ziekenhuis een ronde later pas kan beginnen met de mmm... Bieb, is oma er al??? Nanette, hoe gaat het met jou? Mama van Dewi, jeetje wat balen van je uitslag. En nou ook een volgende ronde overslaan. Maar wat bekijken ze dan precies en hoe heeft dit relatie tot de lage progesteron?? MVL, meis nog een testje gedaan? Iemand trouwens nog iets gehoord van Marjolinos?? Jolanda, doe maar rustig aan hoor!! Maarre...wel even een mooie test komen showen hier vanmiddag he!! En Mykelti, ik lees dat jij behoorlijk toegetakeld bent:x Heel veel beterschap!! Voor de andere meiden een hele dikke knuffel!! En, die groepshug...ben ik daar te laat voor?!?!
Marjolein, heftige dag geweest dus, met mooie momenten en moeilijke momenten...Vandaag maar even rustig aan doen en alles laten bezinken.... Saskia, ik ben het wel met Marjolein eens, een ziekenhuis snapt er niets van, dat een maand dan heel lang kan duren.... Mykelti, hopelijk gaat het vandaag al iets beter met je arm...Spannend altijd een sollicitatiegesprek voor je man maar ook voor jou... Bieb, hopelijk komt oma vandaag toch echt bij je aan... Jolan, sterkte met je tante, en toch ook; wanneer ga je testen?? Marjolein, nog geen test meer gedaan, ik weet dat het laatste hcg heel langzaam weggaat, dus pas volgend weekend weer kijken...Heb toch nog geen groen licht van de gyn, dus dat word toch pas 18 nov..
Jeetje Marjolein: wat een heftige dag gisteren, kan me voorstellen dat je vannacht slecht geslapen hebt. Er zijn op dit moment even te weinig (lees alleen ikke) mensen voor een groepshug, maar je krijgt een hele dikke knuffel van mij!
MVL, ja ik snap het! Das dan ook zonde van de testen he! Hopelijk volgend weekend helemaal wit!! (hoe dubbel ook...)