Sorry MVL... ...braaf op mijn werk.... Maar zonder gekheid...enigszins toch "fijn" dat je de currettage al achter de rug hebt. Soms is zoiets dan relatief onverwacht ook beter te verkroppen dan er nog een paar dagen extra op zitten wachten. Hopelijk is alles nu ineens goed schoon en daalt je HCG snel. Ik hoop het voor je, meis!
@mvl: ik ben er weer!!! Ik moest naar m'n werk, en ik ben inmiddels daar aangekomen, en nu alweer bijna 'n uur aan de gang. Bah!! Ik wil even zeggen: ik heb echt zoveel respect voor je meid!! Je bent echt sterk! En mijn dip verbleekt wel bij de jouwe hoor! Dus gewoon komen luchten hier hè!! Dikke knuffel!!!
@Marjolein: fijn, die verwijzingen. Even goed praten met een buitenstaander is ook erg prettig. Ik hoop dat de uitslag van je moeder meevalt! @Eternity: ik zou zeker ook even naar de dokter gaan meis! En, zoals al eerder is gezegd, kan te weinig eten ook heel veel aankomen veroorzaken. Ben benieuwd! Succes! @all: de kriebels van het testen slaan alweer toe...omdat ik de vorige keer heel gevoelige tepels had, denk ik standaard dat ik dat dan een volgende keer weer moet hebben, maar dat is natuurlijk ook geen wet van meden en perzen... Mijn borsten zijn heel beurs ofzo op het moment en dat wordt wel erger de afgelopen dagen. Verder weer erg last van mijn liezen/benen/onderbuik met zitten en ben erg warrig en een beetje ongeduldig/sjaggo. Zal wel weer nix zijn, maar je hoopt het toch altijd zo....
Ik ga volgende week beginnen met het Sonja Bakker dieet. Misschien dat ik idd wel gewoon te weinig of te ongezond eet. Dat kan natuurlijk ook. En als dat niet helpt, dan ga ik maar eens naar een huisarts, want dan weet ik 't ook niet meer. Tuurlijk hoop je dat het zo is!! Dat lijkt me logisch!! Ik ga met je mee duimen hoor! Ik hoop ook dat je temp snel omhoog gaat!!
hey mvk.. wat een verhaal weer! Ik hoop dat de mmm voor jullie een oplossing gaat bieden meis. Dit si niet te doen.. Lieve mensen ik heb een knetter gekke dag.. en vreselijk druk.. Dus ik ben er waarschijnlijk morgen pas weer... Liefs van mij
Oh Eternity, ik las van je lieve kattebeessie...wat sneu voor jullie...je had je zo op hem verheugd en dan toch weer niet goed gaan... Wel fijn dat hij bij je mams woont!
Ja, ik heb gehuild als een klein kind toen ik 'm weg moest doen! Ik heb het geprobeerd, maar ik was echt te allergisch voor hem. Ik wist al wel dat ik allergisch was voor katten, maar ik hoopte dat het bij Sparrowtje anders zou zijn. Het was ook wel minder dan wat ik normaal heb bij katten, maar het was toch nog te erg. Maar ik vind het fijn dat hij nu bij mams woont. Daar woont ie samen met z'n broertje nu. En daar speelt ie veel mee, volgens m'n moeder, dus dat is fijn. Bij mij was ie natuurlijk ook alleen, als wij niet thuis waren. Maar ik mis hem best erg nog eigenlijk...
Dat kan ik me heel goed voorstellen! Moet er niet aan denken! Bah, in shownieuws een van de zoons van Hans Kazan wordt alweer vader....kindje van nog geen jaar en nu in mei uitgerekend...leuk voor hun, maar soms heb ik echt zoiets van NIET EERLIJK!!!! :x
@MVL: wat fijn dat je er weer bent. En we hebben je stok mooi opgedost voor je hoor! Ik vind het zo verdrietig dat je je hier "aan moet sluiten" (maar ik vind het stiekem wel gezellig hoor). @Jolanda: hoezo heb jij pas 1 mk gehad???? Ook 1 mk is er 1 teveel hoor! Tuurlijk is dat anders dan 3 maar ik bedoel dat ook jij een enorm zware ervaring achter de rug hebt (met 11 weken, die van mij was "al" met 6 wkn). @Marjolein: wat een naar bericht over je moeder! Wat denken ze dat er aan de hand is dan? @Eternity: dat gewicht va jou doet precies wat het zelf wil volgens mij:x:x:x. Overleg eens met je HA, dat kan toch nooit kwaad. Ik zou dat doen nog voordat je aan het lijnen gaat. Zeker als je nu niet meer of anders eet dan voorheen! @Mykelti: hoe lang ga je nog wachten met testen???? Het is hier een stuk beter bij te houden dan in het andere hok
@eternity, echt meis ga lekker naar de ha die kan je vast helpen. Het is nooit goed als je niet lekker in je vel zit en al helemaal niet als je zwanger wil worden. En lucht je hart hoor meis gooi het er gewoon uit. Het is ook niet niks die stap in de mmm. @mvl, en jij ook hoor lekker je hart luchten. Ik heb na die 3e vmk ook echt behoorlijk in de put gezeten het zijn ook steeds die wisselende stemminigen eerst zenuwachtig om te testen dan eindelijk blij als je twee streepjes ziet en dan durf je al bijna te denken aan de toekomst met een wondertje en dan gaat het mis en ben je weer intens verdrietig. En dan ben jij nog best ver gekomen steeds. Rustig aan hoor meis. @mykelti, ja dit zijn die spannende dagen van de maand ik hoop het zo voor je...
Ze heeft de hele dag door, 24r uur per dag een soort suizen in haar hoofd, een gebrom (volgens mij te vergelijken als je een avond in de disco bent geweest en dan thuiskomt) en duizelingen. Haar broer is overleden aan een hersentumor, dus daar denk je dan toch gelijk aan. Ik vind het Echt heeeel spannend, mijn moeder is (bijna) mijn alles... Lief dat je zo meeleeft! Ik heb eigenlijk niet zo meegekregen dat je zoveel bent aangekomen het laatste jaar. Maar dus 10 kilo meer dan vorig jaar en geen gekke dingen verder? dat is inderdaad wel heel vreemd... Zou het iets met hormonen te maken kunnen hebben? Goed dat je de ha even belt, ben benieuwd wat ze erover zeggen! Laat je het ons weten?!
Hey Bieb, nog even tot de eerste uitslagen toch??? Ben je trouwens nu aan het tempen of ovu-testen om te controleren of je echt een eitje van jezelf hebt??
Heftig joh. Hoe lang moeten jullie wachten op de uitslag? En is een tumor ook iets waar de artsen aan denken?
Fijn dat het nu iig lijkt alsof de gyn al een bepaalde achtergrond heeft waardoor dat nu al wat vertrouwen geeft. Maar ik denk eigenlijk dat de onderzoeken die je krijgt een soort van standaard onderzoeken zijn... Ik weet wel dat ik voor mijn onderzoek bijv. een hele dag van tevoren mijn urine moet verzamelen en inleveren, dat ik nuchter moet komen en ze die dag minstens 15 buisjes bloed afnemen, bij mijn man ook 1 of 2 buisjes (chromosomen), dat ze een hartfilm maken en een half uur mijn bloeddruk meten en dat ik radio-actief vloeistof moet drinken. Dus misschien kun je kijken of deze onderdelen ook aan bod komen?! Fijn dat iedereen bij jullie zo meeleeft en je "in de gaten houden". Heb je zelf het gevoel dat je er behoefte aan hebt?
Oh ja en ze zei dat de uitslag ook zo'n 6 tot 8 weken duurt (en dan de chromosomen wrs ook wat langer, dus hetzelfde als bij bieB)
Ik weet het niet. Ik denk dat ze om die reden wel een mri hebben gemaakt, maar meer om het uit te sluiten (hoop ik). Morgen rond kwart over 1 (maar dat zal wel uitlopen) krijgt ze de uitslag. Ben er zo zenuwachtig om
Kan me de zenuwen goed voorstellen hoor! Gelukkig hoeven jullie net zo lang op de uitslag te wachten... Ik duim heel hatf voor een goede uitslag!
Voor iedereen die het nodig heeft: dikke knuffel. Ik ga zo afsluiten, even met Knuffelman op de bank...