Dank je meis!! Die knuffel van jou doet me al heel goed!! (En volgens mij kan jij ook wel een hele dikke knuffel gebruiken!! Dus bij deze!!)
nee lieve marjo.. jij bent nooit te laat voor een groupshug.. Zit je er klaar voor? Komt ie *GROUPSHUGGGGGGGGGGGGGGGGGGG* Wat een hoop ellende meis.. Maar van je rug.. Gaat het nu beter? Anders gewoon de fysio bellen dat je een heftige reactie hebt.. Een reactie mag, maar een heftige reactie is een ander verhaal.. Voor je moeder lijkt het mij ook vreselijk zeg, geluiden in je hoofd kun je krankzinnig van worden.. Is ze er al voor naar de dokter geweest? @saskia.. Deze ronde is dubbel kl**e meis.. Stom zh! Ik weet ook wel dat daar ook mensen werken die fouten maken, maar als het bij zulke essentiele dingen is is het wel heel zuur! Mykelti pas je wel eeven goed op je handje.. Poezebeesten hebben gekke bacterien bij zich.. Dus ontsteken is niet ok hoor! (tenminste mijn ha waarschuwde mij toen mijn dochter te grazen was genomen. Moest gelijk bellen bij ontsteking!) Marjolinis.. Die mis ik inderdaad ook! Jolandaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa EN EN EN EN EN EN EN EN EN EN EN EN EN EN EN EN ??? Biebke.. is er al goed nieuws? Eternity... Hoe is het bij jou? Marjolein.. Het gaat hier niet zo.. ik weet niet of je mijn update van gisteren hebt gelezen? Maar hamstring knapt niet erg op, nu denken ze dat mijn pees misschien gescheurd is.. Ze lijken hem niet te voelen.. Nu moet ik voor een mri en als dat zo is bepalen ze wat er gebeuren moet.. Misschien een operatie begreep ik..
Aaahhh Nanette, fijn!!! Dank je! maar ik lees dus dat jij ook wel een hele dikke knuffel kan gebruiken!! Jeetje zeg wat een toestand Wanneer krijg je nou de mri dan? Ik hoop en duim voor je dat het allemaal mee zal vallen!! Voor jou ook een hEle dikke knuffel!!! En mijn moeder heeft meerdere onderzoeken gehad. Ook een mri, omdat ze ook dachten aan een tumor , maar dat is het gelukkig niet. Het is een heel gedoe geweest met de kno arts en de neuroloog. Maar daar zal ik jullie niet mee lastig vakken (denk dat Eternity wel met haar oren zal klapperen als ze hoort wat er allemaal mis is gegaan in het ziekenhuis). Maar de onderzoeken lopen dus nog, maar er bestaat een grote kans dat ze er maar mee moet leren leven en dat is natuurlijk heel heftig.. Wat betreft de fysio. Hij gaf al aan dat ik een paar dagen flink pijn kon hebben dus ik ga er maar vanuit dat het goed is zo!
Nou hopelijk krijg je snel een oproep dan!! En ook snel de uitslag erna! En ik hoop heel hard dat het allemaal meevalt en met bijv fysio te behandelen is! Bah, dat je dit er nou ook nog eens bij moet krijgen... Sterkte meis!!
en met je moeder wat een toestand.. Heeft ze nog almulgaanvullingen in haar mond? Schijnt ook geluiden te geven in je hoofd soms...
Geen idee?? Weet niet eens wat het zijn!! Maar ze heeft onlangs niks laten doen, dus dan zal het dat niet zijn lijkt me. Of kan het wel ineens komen??
@nanette; hahahaha, ik zit nog 5 of 6 dagen voor NOD, dus testen heeft compleet geen zin! Maar wel lief dat je 't zegt! @mykelti: wat fijn dat ze je vader toch wel goed monitoren! En goed dat hij weer zoveel praatjes heeft! Dat is vaak een goed teken! Joh, dat is klote dat je kat zo in je arm beet!!! En dan WEER antibiotica. Pfff... Niet fijn dus! @knuffel; hier ook maar even: Wat enorm klote dat je oma gespot hebt! :x Dikke knuf voor jou! @bieb: ehm meid.... is er niet een mogelijkheid dat je zwanger bent??? Want je klachten klinken als kwaaltjes eigenlijk... @saskia: oma ook al bij jou gearriveerd??? Godver!!! :x En waarom kun je deze maand niet voor de MMM? @marjolein: ik reageer hier ook nog even hoor. Het is idd een erg heftige dag geweest gister dan zeg! Zorg wel een beetje goed voor jezelf hè! Maar ik word er idd moedeloos van wat voor een missers er allemaal in ziekenhuizen gebeuren joh! Ik kan er niet tegen gewoon! :x Ik zeg: gewoon naar een ander ziekenhuis gaan hoor!! @all: Met mij gaat het wel goed. Ik heb stiekem best wel eens het idee dat het raak zou kunnen zijn. Nog steeds gevoelige (.)(.) en ook m'n tepels vooral. Ik ben ook misselijk 's ochtends de afgelopen 2 à 3 dagen. En dan geen honger, maar als ik wat eet, dan is de misselijkheid weer minder.
oooow, waarom test je dan niet????? Wij moeten ook met die spanning om kunnen gaan! Maar ik zou bijna zeggen als je al echt klachten heb moet het toch ook meetbaar zijn??? ook paar dagen voor NOD? (sorry laat je niet door mij beinvloeden, maar ik vind het zooo spannend...) Knuf voor iedereen waar het niet zo lekker gaat, we blijven wel knuffelen hè, *&^%$ mag het nou gewoon es met iedereen inclusief familie GOED gaan??? DANK U!
Nanette hoop dat je pees niet gescheurd is, wat een toestand zeg! Eternity: dat klinkt als zeer hoopvol die gevoelige.... en de misselijkheid!!! Spannend!! Ik kan deze ronde niet in MMM omdat ik pas 16 nov weer bij ziekenhuis terecht kan door dat geklooi daar en dan zit ik dus alweer op dag 15 van deze ronde. Dus als ze weer wat gaan doen is het pas weer de ronde daarna. Zwaar balen.
Eternity, ik denk ook dat het raak is!!! Zoiets zeg je niet voor niks en jouw kwaaltjes zijn wel echt heeeeel verdacht!! Spannend zeg! Ik hoop en duim voor je! Mykelti, volgens mij had ik nog helemaal niks gezegd over je vader. Sorry meid. Ik wil jou en jullie heel veel sterkte en beterschap wensen!!
marjo.. almulgaanvullingen zijn de oude grijze vullingen en die kunnen na verloop van tijd klachten geven.. soms wel na jaren.. Maar leo en nog iemand werken bij de tandarts.. vraag hun anders even (voor ik in een broodje aap trap) Eternity.. ik heb in het andere topic ook al gereageerd.. maar ik denk dat jij moet testen
Nanette, dank je voor de tip! Die vullingen heeft ze inderdaad wel! Iemand van de experts die hier misschien iets zinnigs over te zeggen heeft?
@jippiejee: ik durf gewoon nog niet te testen, zo ver voor NOD. ook bang voor de teleurstelling misschien hoor... @saskia: dat is idd echt zwaar balen!!! Dat voelt echt als een "verloren" ronde hè! Dat had ik over deze ronde ook eigenlijk. Maar dan vind ik dat het gewoon volgende ronde ZEKER raak moet zijn voor jou! Dat zijn ze je dan verschuldigd vind ik! @marjolein: dank je wel voor het duimen! Misschien dat ik stiekem zelfs vrijdag al een testje ga doen, als m'n kwaaltjes nog zo erg zijn.
Hallo!!! Zit ook op mn werk, dus kan alleen af en toe tussendoor! Maandagochtend worden manlief en ik verwacht bij de ha!! BEn benieuwd, hoop zo dat ie een verwijzing geeft!! Spannend!! Zal de lijst een zoeken en de afspraak erin zetten!
NOD-lijst 20-10- Marjolinos- 30 jaar ronde 45- 1e kindje 28-10-Jolandanr4-37 jaar ronde22 -4e kindje 30-10-beschuitje-32 jaar-ronde3-1e kindje 01-11-Bieb-31 jaar-ronde tel kwijt-1e kindje 04-11-knuffel-35 jaar-ronde10-1e wondertje 05-11-marjolein-30 jaar-ronde 12- 2 miskramen- en 2 dochters. Eerste dochtertje geboren en gestorven jan'08,2e dochtertje dec'08 05-11- MamaVanDewi- 32 jaar- ronde veel-2e kindje 08-11-Eternity-31 jaar-ronde8-1e kindje 14-11-Nanette--33 jaar-2e kindje-ronde veel! 5 mk vanaf jan 2009 15-11-Natas79-31 jaar-1e kindje-ronde 7 22-11-Mykelti-32 jaar-ronde17-ma in ronde9-1e kindje 22-11-Jippiejee-30 jaar-ronde 17-1e kindje 27-11-Saskia33-34 jaar-ronde 16-1e kindje ??-?? -mvl-36 jaar-4e kindje Afspraken: 03-11: Marjolein belafspraak gyn ivm foliumzuur en Priusonderzoek 04-11: Marjolinos uitslag eicelreserve onderzoek 08-11: Marjolein en manlief naar ha voor hopelijk verwijzing fert. afdeling 10-11: Nanette hysteroscopie 18-11: Mvl gyn nacontrole en gesprek onderzoeken 02-12: Jippiejee Gyn 06-01: Marjolein PRIUS onderzoek
Spannend.. Hopelijk geeft hij zonder moeilijk doen een verwijzing...Er mag ook weleens iets gewoon gaan met een positief bericht...
Ja dat hoop ik ook!! Mag nou wel eens een keer iets soepel gaan, toch?! En als we dan n verwijzing krijgen is t natuurlijk nog maar de vraag of de fert gyn ons wil helpen... Maar zover denk ik nog niet. Stapje voor stapje...