30+ en nog steeds niet zwanger

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Bieb, Oct 19, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. elba

elba Fanatiek lid

Jun 29, 2007
    2,016
    0
    0
    lerares
    Heb mezelf er even tussen gezet. Wat is trouwens een PRIUS onderzoek?

2. saskia33

saskia33 Niet meer actief

NOD-lijst
    20-10- Marjolinos- 30 jaar ronde 45- 1e kindje
    28-10-Jolandanr4-37 jaar ronde22 -4e kindje
    30-10-beschuitje-32 jaar-ronde3-1e kindje
    01-11-Bieb-31 jaar-ronde tel kwijt-1e kindje
    05-11-marjolein-30 jaar-ronde 12- 2 miskramen- en 2 dochters. Eerste dochtertje geboren en gestorven jan'08,2e dochtertje dec'08
    05-11- MamaVanDewi- 32 jaar- ronde veel-2e kindje
    08-11-Eternity-31 jaar-ronde8-1e kindje
    14-11-Nanette--33 jaar-2e kindje-ronde veel! 5 mk vanaf jan 2009
    15-11-Natas79-31 jaar-1e kindje-ronde 7
    18-11- Elba-30 jaar-2e kindje-ronde 8
    22-11-Mykelti-32 jaar-ronde17-ma in ronde9-1e kindje
    22-11-Jippiejee-30 jaar-ronde 17-1e kindje
    27-11-Saskia33-34 jaar-ronde 16-1e kindje
    02-12-knuffel-35 jaar-ronde12-1e wondertje
    ??-?? -mvl-36 jaar-4e kindje

Afspraken:
    03-11: Marjolein belafspraak gyn ivm foliumzuur en Priusonderzoek
    04-11: Marjolinos uitslag eicelreserve onderzoek
    08-11: Marjolein en manlief naar ha voor hopelijk verwijzing fert. afdeling
    10-11: Nanette hysteroscopie
    16-11: Saskia vervolgafspraak ziekenhuis
    18-11: Mvl gyn nacontrole en gesprek onderzoeken
    ??-11: MamaVanDewi HSG en gesprek
    02-12: Jippiejee Gyn
    06-01: Marjolein PRIUS onderzoek

3. C78

C78 Niet meer actief

Marjolein, Ik kwam kijken of je al gelijk na 4 uur bent gebeld :D

Jolanda, waarom ben je er nog niet zeker van?

4. eternity

eternity Niet meer actief

Marjolein, hebben ze al gebeld??

5. Elba prius onderzoek is n heel uitgebreid onderzoek n.a.v. herhaalde miskramen. Google maar eens op prius radboud.

Meiden, lief dat jullie voor mij komen kijken, maar helaas nog geen telefoontje... Ik wacht t maar rustig ff af!;)

6. C78

C78 Niet meer actief

Jammer he dat ze nooit gelijk aan de telefoon hangen!

Wij hebben trouwens via de gyn na mijn mk een verwijzing gekregen voor een fa. Misschien kun je dat ook gelijk vragen als je ze toch aan de telefoon hebt! ;)

7. ;)Ja inderdaad! Met de uitslag vd eicelreserves zouden ze tussen 2 en 3 bellen en toen werd t half 7!!:$ Dus nu hebben ze op safe gespeeld en gezegd na 4 uur... Maar goed dat wachten zijn we helaas ondertussen wel gewend...

Maar ik word gebeld door een gyn die ik nog nooit gezien heb. Ik heb zelf altijd verschillende gyn. Maar de gyn die ik t meeste had stond niet echt positief tov hulp. Dus ben bang als ik t deze gyn vraag dat ie dan wil overleggen en dat ze dan alsnog nee zeggen. MAAR maandag gaan we naar de ha en vragen aan hem direct een verwijzing oor de fert. Afdeling dus ik hoop dat t zo goed komt!!

8. mvl

mvl Fanatiek lid

Dec 16, 2009
    3,699
    210
    63
    administratief
    zuid holland
    We wachten allemaal met je mee.....

9. Wat zijn jullie toch lief!!! Dank je wel:)

10. mvl

mvl Fanatiek lid

Dec 16, 2009
    3,699
    210
    63
    administratief
    zuid holland
    Vind ik ook!!:)Het is zo fijn om hier te "praten" met degene die in hetzelfde schuitje zitten....

11. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

Dec 1, 2009
    4,585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Heb ik iets gemist??? Ga even terugzoeken....

12. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

Dec 1, 2009
    4,585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    @MVL gesprek me knuffelman is wel een goed idee op zich, maar ik weet zelf ook nog nie of ik al zo ver ben....
    @Saskia: natuurlijk is het moeilijk om positief te blijven. Ik denk da dat bij ons allemaal wel eens zo is.. En ook hier een vent die er lang niet alijd iets van begrijpt hoor! Hoe zo haast, volgende maand och weer een kans???? Hormonen, tja geen last van???? Maar veredr is hij wel lief hoor:D:D:D
    @nanette: ook dat is herkenbaar. De maand van de vakantie en ook de voorlaatste ronde hebben we het heel bewust even op een lager pitje gezet, n toch is de teleurstelling niet echt minder als oma voor de deur staat...
    @Elba: jij moet vanavond aan de bak!!! Gaat dat lukken???
    @Alex: helemaal mee eens. Hoe kun je er nu niet mee bezig zijn, en is dat erg dan??

Nu snel naar de fysio.
    Wie brengt me zo even op de hoogte van Jolanda, kan het niet helemaal volgen geloof ik.....:)

13. mvl

mvl Fanatiek lid

Dec 16, 2009
    3,699
    210
    63
    administratief
    zuid holland
    Als je er zelf nog niet aan toe bent, dan moet je het ook niet doen, denk ik...Alleen in die MMM gaat het ook allemaal niet vanzelf, vaak wachttijden etc....

Jolanda heeft een test met twee streepjes:D;):D

14. Mykelti

Mykelti VIP lid

Apr 3, 2010
    11,110
    3
    0
    @Marjolein: eindelijk al eens gebeld???

@Saskia: denk zeker dat het iets is dat niet tussen jullie in moet gaan staan. Gelukkig is mijn man redelijk begripvol hierin en heeft hij ook wel verdriet iedere maand. Het enige waarin we verschillen is dat ik het heel moeilijk heb als vrienden van ons (of wie dan ook) wel zwanger is en wij niet, maar hij dus niet.
    Overigens grappig...wij zijn ook ruim 2,5 jaar bij elkaar. Gaat echt snel! :D

@MVL: tsja, huilbuien op mijn werk...heeeeel herkenbaar en heel nuttig. Ik heb altijd zoiets dat ik het er beter uit kan gooien (soms niet bewust) maar dat lucht meestal wel op, net als erover praten. Ik huil lekker met jullie mee hoor! Zit zo vaak hier te janken achter de compu! :D

@MvD: als ik je kaartje zo zie heb je op dag 20 je ei gehad. Omdat je temp de dagen daarvoor redelijk hoog was, herkent FF het niet, maar je temp daalde eerst, om daarna weer flink te stijgen. Op welke dag is je progesteron gemeten?

Hier is mijn vader gisteren naar huis gekomen. Zijn echo was ok, voor zover ik weet en a.s. maandag wordt hij gekatetheriseerd (wat een woord ;)).
    Met mijn arm gaat het eindelijk beter. Gisteren nog de ha gebeld omdat het uitbreidde en zo pijnlijk bleef. Ab moest gisteravond/vannacht aanslaan en dat is gelukt... :D

15. C78

C78 Niet meer actief

Mykelti, Wat een fijne berichten! Fijn dat je vader thuis is en dat het nu met je arm wat beter gaat!!

Ik heb op dag 22 en 25 progesteron geprikt. Het was beide dagen 14. Zou ik toch nog hoop kunnen houden?
    Als mijn ei op dag 20 is geweest zou het dan kunnen op dag 22 en 25 een waarde van 14?

16. Mykelti

Mykelti VIP lid

Apr 3, 2010
    11,110
    3
    0
    Pfff, als ik zo kijk op internet lijkt het wel te laag, maar ik weet niet wat de referentiewaarden zijn. Het kan ook zijn dat je nu wel pas je ei hebt gehad, maar het is een beetje een kip/ei verhaal, want volgens mij stijgt je temp pas wanneer je progesteron is gestegen... ;)

17. Hee meiden, nog steeds geen berichtje van de gyn:x:x:x Denk ook niet dat ie nog gaat bellen... Ben er wel effe klaar mee:x Bah!

Mykelti, goed nieuws meid zowel voor jou als je vader!! Super!!

18. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

Dec 1, 2009
    4,585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    @Jolanda: Gefeliciteerd!!!! Hoe kan ik daar nou overheen gelezen hebben????

19. mvl

mvl Fanatiek lid

Dec 16, 2009
    3,699
    210
    63
    administratief
    zuid holland
    Ze heeft het alleen in het "andere hok" verteld, misschien had je daar nog niet bijgelezen...;)

20. Mykelti

Mykelti VIP lid

Apr 3, 2010
    11,110
    3
    0
    @Marjo: grrrrrr, zou je ze niet!? :x

Share This Page