Mmmm nou ik ga er ZEKER over nadenken en over hebben met mijn man als we niet geholpen worden! Misschien komen we elkaar daar dan wel tegen! Kunnen we gezellig een kopje thee doen (en een koekje of pepernoten natuurlijk!!)
Daar gaan we gewoon niet voor meis!!! He wat dubbel allemaal he.. Zo zit je te wachten op en te duimen voor oma. Dan komt ze niet meteen en dan krijg je gewoon weer zoveel hoop. Echt om helemaal gek van te worden! Ik duim heel hard voor je!!!
Nou dat zeker zou wel gezellig zijn haha...en de wachttijden zijn daar wel iets langer dus wie weet haha...
ja wordt er ook echt gek van bah bah dan denk je nou kom maar op nieuwe kansen en nou dit pffff......laat oma nou maasr gewoon komen dan.
Wel hoop houden hoor meissie!!! Jullie tijd komt ook!!! En in de tussentijd blijven wij je hier gewoon heeeel hard steunen en met je meewachten!!
Haha dank je meis je bent een lieverd... en anders gaan we samen nar het geertgen en dan zeggen we dat we tegelijk zwanger willen zijn........
Ja dat zou kleuk zijn toch... nou meis jij ook niet de hoop opgeven hoor we komen er wel.... Ik ga mijn bedje opzoeken ben weer eens moe.... En laat me weten wat ze zeggen bij de gyn na je telefoontje.. Slaap lekker.
Marjolein, Balen zeg dat ze niet gebeld hebben! Bij ons kun je kiezen om gebeld te worden of om te bellen. Ik heb maandag zelf gebeld... Hopelijk heb je morgen meer succes! Bieb, Toch blijft het ook deze maand weer gewoon spannend! Dan wacht je op oma maar komen er toch ook weer die twijfels of je dan toch niet stiekem zwanger bent geworden. Ik zit toch ook al weer in dubio nu na mijn weer hoge temperatuur vanmorgen... Nu is het toch weer balen als oma er dan weer is!
@Mykelti: dubbel goed nieuws bij jou. Je vader en je arm! @Bieb: je aakt het wel heel spannend zo. Dat zou toch echt geweldig zijn. Nu "spontaan" zwanger. Oohhhhh, spannend... wanneer zou je eventueel willen gaan testen????
Dewi, het kruis van FF vind ik wel raar staan, lijkt wel dat je je ei eerder hebt gehad gezien je dip, en als je dan naar je temp kijkt......mmmmm......
Ja vreem he... ik heb ineens toch ook weer hoop gekregen (ook al zou dat vast niet moeten...) Het blijft zo lekker tegenstrijdig weer elke maand! Er zit niets anders op dan afwachten...
Mama van Dewi, sterkte met wachten. Je hebt meer geduld dan je denkt uiteindelijk. Ik draai duimen voor je! Marjolein, ik zou het zeker doen. Iets van zeggen en zorgen dat je krijgt wat je nodig hebt. Ook als je ha je bijvoorbeeld niet door wil verwijzen. 12 maanden is lang genoeg. Je moet toch een beetje vertrouwen kunnen hebben in een ziekenhuis en in een gyn. Succes!!!! Ik zal morgen even via m'n mail vrienden worden. Leuk. Bieb, het zou je zo gegund zijn. Ik ben aan het tempen. Als morgen mijn temp omhoog zit dan is het grote wachten begonnen. (Nou ja 2 weken dan) en dan maar hopen dat er wat snelle jongens of meisjes bij zaten. Ik ga ook tukken. Doegi
zo wat kunnen jullie kletsen heb ook hier tijden kunnen bijlezen Bieb.. spannend.. Dat zei ik elders ook al.. Marjoleintje.. ik vind wel dat je er wat van moet zeggen dat ze zich zo slecht aan afspraken houden. Dit is niet normaal meer! MvD.. is oma er al? en vraag goed door p je waardes hoor! Ik weet trouwens waarom ik steeds zo down was afgelopen week.. Moest op een gegeven moment al huilen als ik nettekind zag, zo bang was ik dat er iets ergs zou gebeuren. In een helder moment de apotheek gebeld.. Kan een bijwerking zijn van de diclo.. Toen vertelde ik dat ik er ibuprofen bijslikte.. zegt ze "duh!.. Je molt je maag en versterkt bijwerkinegn van de diclo" Dus met ibu gestopt en idd.. miner down en niet meer angstig.. (was gisteren al)
Och jee, ja, heb ook diclo geslikt, maarre mocht er niets bij slikken....pfff gelukkig voel je je nu weer een stuk beter!
Nanette, gelukkig gaat het nu beter...Dat die bijwerkingen zo erg kunnen zijn, gelukig heb je de apotheek gebeld...
@Marjolein: kill and attack, stelletje debielen! Net alsof het niets is dat je nu voor de 2e keer al zo zit te wachten! :x @Bieb: gaan deze week duimendraaien voor je! @Goof: ja, dat zei ik ook al, maar dan was de progesteronwaarde weer best laag na het ei.... @Knuffel: gaat het weer een beetje?? Over de grootste teleurstelling heen?? @all: hier komende week ofzo bloedprikken via de diëtist. Het ontlastingonderzoek moet weer 2,5 week wachten ivm de antibiotica... Nu heb ik bij de internist ooit een 24-uurs urine onderzoek gehad voor cortisol (bijnierschorshormoon). Die was niet te meten zo laag, maar volgens de arts was er niets mis. Aangezien ik o.a. ook last heb van mijn hypofyse (door osteopaat en diëtist aangegeven) en lever, gaan we dit weer meten. Hier kan ik dus ook vruchtbaarheidsproblemen door hebben. Er wordt dan te weinig geslachtshormoon aangemaakt. Ook heb ik wat libido issues de afgelopen jaren, dus ik hoop dat er wat uitkomt. Ben wel begonnen met het slikken van MACA. Dit is een natuurlijk product die je hormoonspiegels ondersteunt (Waaronder bijnieren) en sommige vrouwen (en mannen) hebben er goede baat bij. Dus misschien wat voor sommigen onder ons???
Marjolein: waardeloos dat zo'n gyn dan niet belt, zit je weer voor niks te wachten, gekluisterd aan je telefoon. Zou er zeker vandaag wat van zeggen (zegt zij die dat zelf niet durft.....). Mykelti super dat het goed gaat met je vader. Heel veel sterkte voor hem maandag met de katheterisatie. Nanette: wonderlijk toch hoe bepaalde medicijnen raar met elkaar samenwerken. Fijn dat je nu weet waarom je een beetje neerslachtig was en het nu weg lijkt te zijn door te stoppen met ibuprofen!
Bieb: wat spannend! Eerst ongeduldig wachten op oma en nu eigenlijk haar zo ver mogelijk weg proberen te houden Ik duim heel hard voor je!