'kill en attack marjolein.. je hoort het (moest er zo om lachen mykelti) Mykelti;.. orden je bloedwaardes niet vertekent als je iets slikt? bv. foliumzuur maskeert de echte b12 waarde.. Ik weet niet hoe dat is met de medicijnen die jij nu slikt op de waarde die je weten wilt
@marjolein: godverdomme zeg, wat een stel hufters zijn het toch!! Heb je voor de 2e keer voor niks zitten wachten! Waar is dan een bel-afspraak voor? Ze komen 't toch niet na!! Ik zou als ik jou was echt op hoge poten naar het ziekenhuis bellen, en ff een potje gaan tieren daar! Daar kan ik zo kwaad om worden hè! :x Je hebt verdomme met mensen te maken die in spanning zitten, die willen weten wat er is. Bah! @mykelti: dat is goed nieuws van je vader! @bieb: wat stom dat oma er nog niet is. Maar je klachtjes klinken wel erg verdacht hoor!!
Nou hier nog steeds geen oma... En mijn laptop is kapot gaat tussen de 200 en 300 euro kosten dus misschien beter om een nieuwe te kopen..... Ik baal als een stekker.....
Laten we hopen dat oma weg blijft.....En balen van die laptop, misschien is een nieuwe inderdaad een betere keus dan repareren...Maar het is wel zonde van het geld...
@alexandra, er moet een nieuwe moederbord in.....maar heb besloten een nieuwe te kopen maar daar wacht ik nog even mee denk dat er rond sinterklaas wel leuke aanbiedingen komen.... @mvl, nee oma moet hier komen want dan kan ik weer verder.... Wachten duurt lang he, en al helemaal voordt het de 18e is....succes...
@bieb: nou ja, oma moet komen als je niet zwanger bent... Maar er bestaat misschien nog een hele kleine ietsiepietsie kans toch???? Balen van je laptop zeg! Bah, dat is altijd zonde van 't geld idd ja. Maar goed, je wil ons toch ook niet missen hier?
Meiden, ik heb gebeld naar het ziekenhuis en gezegd dat ik het erg vervelend vond dat het nu de 2e keer al zo mis ging. De assistente begreep het helemaal. Volgende week woensdag na 4 uur word ik gebeld, dus ben benieuwd.... Ik heb dus wel duidelijk gemaakt dat ik het heel erg vond, de ass zei dat ze het begreep en ze was extra aardig voor me. Ik dacht ik kan wel gaan tieren naar die assistente toe, maar zij heeft geen schuld. Dus ik heb dat niet gedaan. Ik denk dat als je duidelijk maakt dat het geen stijl is, maar zelf juist wel heel vriendelijk blijft, dat je dan meer gedaan krijgt (zo werkt het bij mij tenminste wel als iemand mij belt op t werk!). Maar goed, ik was ook niet zo in de stemming, want met mn moeder gaat het vandaag heel slecht. Ze wordt zo gek van dat geluid in haar hoofd. Normaal is ze zo levensluchtig, positief en vol levenslust en nu is ze zo'n zielig en down hoopje. Dat doet me heel erg verdriet. En ik kan haar alleen maar steunen, maar niks voor haar doen, zo frustrerend. Vanmiddag belde ze dat het gelukkig wel iets beter ging en dat ze het zo positief mogelijk wilde gaan benaderen... Dus hoop heel erg dat het lukt!! Nannette, ik heb ook diclo gekregen na mijn keizersnede. Maar ik had er ook morfine bij en paracetamol. Ik voelde eigenlijk helemaal niks meer Maar wel fijn zeg dat jij je zoveel beter voelt!! Sunital, je moet even het lijstje kopieren en dan je naam ertussen zetten! Iemand nog iets gehoord van Marjolinos?? Bieb, ook hier een knufje voor jou!! Eternity, heb je niet meer getest?? Alexandra, gezellig dat jij er ook bent!!!
@marjolein: je hebt gelijk hoor, dat je niet tegen die assistente tekeer gaat. Maar je mag dat toch wel even doen tegen de gyn, als je hem spreekt. Want het kan gewoon echt niet zo hoor! Vaak krijgen de mensen met de grootste mond wel het meeste gedaan. Het is triest dat dat zo is, maar het is wel zo. Zo lang je maar niet over jezelf heen laat lopen meid! En nee, ik heb niet meer getest. Ik ga ook niet meer testen deze week. Zondag of maandag is m'n NOD, en als oma er dinsdag nog niet is, dan ga ik wel weer testen.
@marjolein: even apart een berichtje over je moeder. Ik kan me echt zo voorstellen dat dat zwaar voor je is. Toen mijn moeder zo ziek was vorig jaar, toen brak dat ook mijn hart. Gelukkig heeft ze nu een nieuwe lever, en gaat het de goede kant op. De medische wereld kan zoveel. Ik hoop dat ze er snel achterkomen wat er aan de hand is met je mams, en met dat geluid in haar hoofd! Heeft ze nog een afspraak staan bij de neuroloog ofzo? Veel sterkte, en ook voor je moeder! Knufknuf!
Dank jullie meiden voor de lieve reacties! Wat mijn moeder heeft heet tinnitus en gaat waarschijnlijk nooit meer weg. Ze zal ermee moeten leren leven. Ze wordt verwezen naar een audiologisch centrum, ik hoop dat zij haar hierin kunnen begeleiden en dat ze (snel) weer de oude wordt! En wat betreft de gyn, ik word gebeld door een andere, dus ik kan het niet zeggen tegen de juiste persoon. Weetje, ik maak me er maar niet druk om. Uiteindelijk heb je alleen jezelf ermee. Tuurlijk is het schandalig, maar er is in het verleden al zoveel fout gegaan, dat ik mijn energie er niet aan wil verspillen!
@marjolein: ik heb het ff op wikipedia gezocht, en er staat dit bij: In Duitsland, Oostenrijk en Zwitserland echter, is het reeds sinds decennia gebruik dat bij acute tinnitus een infuusbehandeling wordt toegepast. Het is een infuustherapie met als werkzame bestanddelen een ontstekingsremmer (prednisolon) en een middel om het bloed beter te kunnen laten stromen door de kleine bloedvaatjes in het gehoororgaan (pentoxifylline). Deze behandeling moet zo snel mogelijk na het ontstaan van oorsuizen worden toegepast, het liefst binnen 14 dagen. De kans op verbetering is dan het grootst en kan oplopen tot 80%. Het oorsuizen kan door deze behandeling verdwijnen of verminderen. Rust is belangrijk tijdens deze infuustherapie. Is het oorsuizen langer dan 2 à 3 maanden geleden dan noemt men het oorsuizen chronisch en is de infuusbehandeling niet meer zinvol.
Eternity, wat lief dat je zo meedenkt! Ik heb het meteen doorgestuurd naar mn moeder! Ik weet niet of het voor haar nog op tijd is, want ze heeft het al een week of 6, maar misschien zou het voor haar nog wel zin hebben! Heb haar net gesproken en gewezen op het artikel. Ze gaat het nu lezen en belt me zo terug! Maar ik vind het zeker het proberen waard (zul je alleen zien dat de NEderlandse ziekenhuizen het wel niet doen, omdat het wetenschappelijk niet bewezen is ofzo....:x) Maar wel lief meis, dank je wel!!
@Nanette: hetgeen ik slik en spuit heeft wel effect op de waardes, maar dat is bekend. Het MACA mag ik gewoon blijven slikken en zou geen invloed moeten hebben op de waardes. Verder gaat ze ook dingen als verteringsenzymen ed bepalenl, dus het enige dat daar invloed op heeft, is de AB. Daarom mag ik ook pas 2 weken na het stoppen daarvan het monster opsturen. @Marjolein: jeetje....en dan moet je nog een week wachten totdat je nu weer gebeld wordt!? Dat is toch ook belachelijk?? Sorry hoor.... :x En wat sneu voor je moeder! Gelukkig heeft Leo aangegeven dat het voor haar dragelijk is, wat misschien voor je moeder ook een lichtpuntje is. Je kunt het niet helemaal vergelijken, maar ik heb sinds een operatie aan mijn kaakholte, eiwitten oid in mijn glasachtig lichaam in mijn oog. Ik zie dus continu fliebertjes, cirkeltjes en zwarte vlekjes, zeker als ik bv naar de lucht kijk of naar witte achtergronden. Vroeger werd ik daar ook gek van en heel sip enzo, maar nu merk ik het nagenoeg niet meer. Het went, hoe vervelend het ook is. Ik hoop dat dat voor jouw moeder ook geldt! Enne, morgen testen?? Voel je al wat??? @Eternity: nog steeds dezelfde klachtjes??
@marjolein: heel erg graag gedaan meid! als ik ook maar iets kan doen om iets te helpen, dan doe ik dat heel graag hoor! Ik hoop dat het nog een optie is voor je moeder! En zo niet, dan pluis ik 't internet wel weer verder na voor oplossingen!! @mykelti: nog steeds dezelfde klachtjes. Maar ze worden niet echt meer. Dus ik weet het allemaal niet.
hey Eternity, ben je anders ook zo gevoelig op het werk??? (Ik zeg NIET dat je ongelijk heb hoor!!!!) Ik zie er toch mogelijk toch een 'klachtje' in of niet?