Mykelti, sorry kan je me even kort bijpraten, ik heb geloof ik wat gemist over jou? Wat slik en spuit je waarvoor??? Heb ook erg slecht meegelezen afgelopen dagen; FOEI Jippie
Nouhou!!! Ik ben heel gevoelig wat betreft als mensen net doen alsof wat ik zeg, compleet onzin is. Of niet eens willen luisteren naar mijn argumenten. Maar ik vond het wel ff raar dat ik er net van moest huilen! hahahaha Ik ben wel ff naar de wc gegaan natuurlijk!
haha, dan heb ik toch wel vaker klachtjes, want ik heb best een kort lontje hoor. Zeker als ik 't gevoel krijg dat ik niet gewaardeerd wordt.
@marjolein: ik heb dit ook nog gevonden: Ik heb gehoord dat in Groningen en Antwerpen operaties worden uitgevoerd waarmee tinnitus verholpen kan worden. Is dit waar? Kom ik daarvoor in aanmerking? Inderdaad hebben er experimenten plaatsgevonden op het gebied van het implanteren van elektrodes in de hersenen en rond de gehoorzenuw. Op dit moment worden de onderzoeksgegevens nader geanalyseerd. Meer informatie hierover is te vinden op www.oorsuizen.be en www.umcg.nl/cms/store/pdf/tinnitus.pdf
Stuiter... Maar goed ik wil je niet gek maken, dus probeer nog even de voetjes op de grond te houden lieve Eternity...
@Nanette: wat vervelend die bijwerkingen. Goed dat je er achter kwam dat dat een oorzaak zou kunnen zijn! Ik heb er zelf gelukkig nooit last van gehad, en heb toch aardig wat diclo weg-gehapt (en dat terwijl ik echt een bijwerkingen figuurtje ben). En helemaal fijn dat je het effect nu al lijkt te merken!!! (Ben je nu dan ook niet meer bang als je Nanette-man een keer wakker moet maken.) @Mykelti: de ergste teleurstelling is wel weer een beetje over hoor. Heb wel echt de "oma-blues" te pakken. Ik ben wel heel benieuwd wat er uit al die onderzoek komt voor je. Ik hoop zo dat je er iets mee opschoet. Zowel lichamelijk als qua zwangerschap!!! @Bieb: heeft die ouwe tang je nou nog niet gevonden?? EN dan ook je laptop nog eens stuk....:x:x:x Balen hoor. Ik zou willen dat ik iets kon doen om je op te vrolijken.... Heb je trouwens helemaal niet meer het idee dat het mogelijk raak zou kunnen zijn??? @Marjolein: ik heb je post nog een keer gelezen. Je moet nu dus tot volgende week wachten. Belachelijk!!! Ik hoop dat je moeder snel weer haar vechtlust terug vindt. Heel vervelend! @hier: weinig nieuws. Zoals gemeld he ik de amo-blues aardig te pakken. Daarnaast wat "discussie" met knuffelman. Bleh... Komt wel weer goed hoor, maar vene gewoon bleh
Ik maak me ook niet gek hoor! Ik ga er voor alsnog gewoon vanuit dat oma zondag of maandag op de stoep staat!
@ Nanette, Wat goed dat je aan de medicijnen dacht en hebt opgebelt! @ Marjolein, Wat vervelend zeg van je moeder. Volgens mij zou je inderdaad helemaal gek worden van de onrust in je hoofd... Hopelijk is het niet te laat en werken een van die (experimentele) onderzoeken. Zonder te proberen is ze ook niet verder. Hopelijk kan ze ergens iets proberen. Wat balen trouwens dat je nu pas volgende week woensdag weer gebeld kan worden! Weer een hele week wachten... @ Bieb, Oma dus ook nog niet bij jou aan gekomen... Ik hoop dat ze je morgen vind en ook bij mij langs komt. en een knuffel voor Knuffel!! Hopelijk ben je snel weer in de positieve vibe van de nieuwe ronde...
geeft nix... Heb verschillende vitamine en mineralentekorten en al jaren vage vreemde klachten. Ik spuit B12 en slik allerlei vitamines en mineralen bij. Volgens de reguliere artsen mankeer ik niets...de orthomoleculaire artsen denken hier anders over...
Oké, dan ben ik weer helemaal bijgepraat!! Ik hoop dat het dan effect heeft!!! (En hopelijk gauw mooi rond buikje!)
Oh da's niet zo leuk. Ik ben nog aan het bijlezen in het hok, maar het is eigenlijk een beetje teveel.... @MvD: dank je wel lieverd, ik ben er van overtuigd dat het wl weer goed kot hoor! Maar nu even niet zeg maar...
@knuffel: er wordt veel getokt daar ja! Maar ik voel me al weer wat beter gelukkig! Ik was echt zo kwaad! Ik las dat jij de oma-blues hebt?? Ik ken ze maar al te goed! Probeer dingen te doen die je echt leuk vind! Of anders kruip lekker op de bank of in bed, en zet een goede film op. Lekkere kop chocomel erbij! (eventueel met een scheutje amaretto! ERG lekker!) Dikke knuf!
@Eternity: heb net je verhaal van op je werk gelezen in het kippenhok. Laat 'm er lekker in zakken. Hij is je frustratie niet waard. Waarschijnlijk heeft hij thuis een probleem en compenseert dat door zich op jou af te reageren!!!! Laat je niet bully-en!! @MvD: klagen/hart luchten kan inderdaad lekker opluchten