HAHAHA, helemaal mee eens! Voel soms best wel eens "druk" om niets te missen omdat het altijd zo leuk is, maar het lukt gewoon niet altijd om alles bij te lezen/schrijven. Hmmmm, testen....eerst maar eens kijken wat mijn temp doet....hoop eigenlijk eerdaags op een innestelingsbloeding, dat geeft me wat moed... @Marjolein: wat sneu voor je moeder, die klachten! Het hoeft niet persé slecht te zijn, alhoewel ik snap dat dat de eerste gedachte is (en het is goed dat ze actie ondernemen). Het kan bv ook Menière zijn...volgens mij geeft dat dezelfde klachten. De ziekte van Meniere - informatie: Kenmerken, diagnose, beloop en behandeling Dat zou natuurlijk "mooi" zijn als het iets relatiefs onschuldigs was. Toitoitoi morgen! @Bieb: ja, ei gespot??
Het is ook fijn om hier mee te schrijven. Leid een beetje af van het verdriet. Fijn dat ik zo'n mooi stokkie heb gekregen
Ik ben aan het tempen maar hij is weer eerst hoog dan weer laag dus denk niet dat het gaat lukken dus zaterdag aan de provera om ongie op te wekken... Meiden ik ga stoppen heb barstende koppijn dikke knuffel....
@marjolein: oh ja, als de broer van je moeder een hersentumor heeft gehad, dan is het wel ineens erg eng als ze dan zelf ook die klachten krijgt. Ik hoop dat alles toch gewoon goed is. Mijn vader heeft trouwens ook zoiets zo'n klachten, en die had Menière. Dat had met z'n evenwichtsorgaan te maken. Ook een erg ellendige ziekte hoor, maar gelukkig niet levensbedreigend ofzo. Maar ik zal aan jullie denken morgenmiddag!! Laat je het ons meteen weten?? @all: tja, ik weet het ook niet met m'n gewicht. Ik eet wel wat onregelmatiger dan eerst, door mijn diensten, en doordat manlief vaker naar school is enzo. Maar ik eet zeer zeker niet meer dan eerst. Misschien moet ik eerst eens proberen weer wat meer structuur in m'n eetpatroon te brengen. Dus echt gewoon 3 keer per dag eten. En dan meer gezonde dingen. Maar het is echt vreemd hoor. En ik ga 't ook echt wel met de HA bespreken! Uiteraard hou ik jullie op de hoogte! @mykelti: joh, ken jij ook van de ziekte van Menière???? Ik zei het net nog tegen Marjolein! Mijn vader heeft dat ook! Dat is wel erg toevallig dat jij er nu ook over begint! @mvl; ik ben blij dat we toch nog een klein beetje kunnen helpen! Dikke knuf!
Mykelti, ik heb het stukje even gelezen. En inderdaad, dat klinkt hoopgevend! Dank je wel voor het meedenken, doet me goed! Ik hoop dat het dit of iets soortgelijks onschuldigs is!! En je houdt ons wel op de hoogte he, wanneer je gaat testen!?!?!?!
aww lieve bieb, heel veel beterschap met je hoofdpijn!!!! Rustig aan doen, en anders paracetamolletjes nemen hè! Dikke knuffel!
Inderdaad Bieb, die spanning weer, twee streepjes willen zien, dan denken aan een toekomst etc. Het hakt er behoorlijk in. Mijn hormonen slaan ook echt op hol, omhoog, omlaag...En daarbij ben ik de eerste drie maanden van een zwangerschap echt goed ziek helaas, en dat heb ik dus ook al drie keer doorstaan in een jaar. Dus ben het wel een beetje zat. En toch, probeer ik positief de toekomst te bekijken, en had ik die gesprekken het liefst al morgen......
Kan me goed voorstellen dat je dan gelijk aan haar broer denkt, hopelijk vallen de uitslagen mee. Morgen toch? Laat je het weten??
Tuurlijk had je die gesprekken het liefst al morgen! Je wil gewoon weten waar het aan ligt, en dat er iets aan gedaan wordt zodat het nooit meer voorkomt! Ik heb het nog nooit meegemaakt (godzijdank) maar ik kan me voorstellen hoe ellendig het moet zijn! Tot morgen meiden! Dikke knuffel allemaal!
Lekker rustig op de bank duiken, hopelijk gaat de hoofdpijn er weer vandoor...Jammer van de hoog-lage temp, dan maar weer ongi opwekken. kan je dan deze maand weer voor IUI of moet je nog langer wachten op uitslagen. Sorry, ben het een beetje kwijt. Chaos in mijn hoofd...
Daarbij ben ik echt een persoontje die duidelijkheid nodig heeft, maar dat willen we eigenlijk allemaal met betrekking tot het zwanger worden. Wist je maar of je nog 1 maand moet wachten of nog 10 maanden tot de twee felbegeerde streepjes, dan had je duidelijkheid. Helaas werkt het zo niet in het leven...
Eternity, jij ook bedankt voor het meedenken! Ik heb er net over gelezen en ook mn moeder erover gebeld. Het zou het kunnen zijn, maar klachten zoals overgeven etc heeft ze niet. Maar goed, wil niet zeggen dat het dat dan niet kan zijn. Het is afwachten... En ik laat het zeker weten!! Het kan alleen wel uitlopen en ik zit op mn werk, dus het kan zijn dat het even wat langer duurt voor ik hier kan zijn... En wat betreft die kilo's, ik denk dat als je voornemen om regelmatiger en gezonder te eten lukt, dat dat al best wat kan schelen. Maar je zou altijd je ha kunnen vragen, wie weet krijg je wel een verwijzing voor een dietist! Bieb, rustig aan jij... Hopelijk is je hoofdpijn snel een beetje gezakt!!
Temp je aldoor op hetzelfde moment??? En voordat je opstaat? Balen dan als ie aldoor heen en weer slingert, ook geen peil op te trekken dan.
Ik hoop dat je je een beetje kan vast houden aan de komende onderzoeken, dat dat je goede hoop mag geven voor de toekomst. Ik blijf hier in ieder geval kaarsjes voor je branden. Het is allemaal niet mis wat je meemaakt. Als je maar weet dat je hier altijd je hart kunt luchten.
Hier ook een goedemorgen dames! Hele verhalen getypt aan de andere zijde, dus hier vandaag even wat korter... *wat een kl*t* weer!!!!!!:x* Zo dat moest even... @Marjolein: mijn vader heeft het ook en die heeft een mindere mate, maar zo zijn er nog heel veel mogelijkheden (o.a. B12 tekort, MS volgens mij) welke deze symptomen kunnen veroorzaken. Ik blijf gewoon goed hopen en duimen draaien voor jullie! @MVL: pfff ja, doe mij ook maar zo'n stukje voorspellend vermogen PLEASE!!!! Idd zo vervelend die onzekerheid, gaat het wel of niet goed, bla bla bla....en dan nu ook nog die wachttijd....getver... @Eternity: niet maar 3 maaltijden per dag eten hoor! Je verteringssysteem moet juist aan de gang blijven, dus je kunt beter door de dag heen wat vaker kleinere porties eten. Ontbijt je wel? Dat is namelijk je startmotor van de dag, zeg maar.... Enne, gezonder kan nooit kwaad, maar volgens mij eet je toch best wel gezond??
Hmmm wat mij betreft en testen...ik wacht nog even....de banner staat op 1 dag vroeger testen, dus moet eigenlijk nog 4 dagen. Heb wel weer gedroomd vannacht (al de zoveelste nacht deze cyclus), heb beurse borsten (de vorige zw had ik zere tepels), kramp in mijn buik, liezen en benen, vooral met zitten en ik ben warrig en kan me slecht concentreren. Het zegt allemaal echt niets, maar toch... Gisteravond was wel vreemd...ben al een paar avonden koud en moe (kan ook voor ongi), maar ging tegen 10 naar bed en het was koud! Brrr lag te rillen enzo. Ineens mega warm hoofd, alsof er een lamp op stond... En niet meer koud gehad daarna. Dat herken ik wel opzich, maar goed...de Goofy methode.... HET BETEKENT ALLEMAAL NIETS!!!! Oh ja, enne temp is weer flink omhoog!