Ik haat het gewoon als er niet naar mij wordt geluisterd! Dat ze denken dat hun meer zijn dan ik. Stom volk! Maar ik laat me door hun niet bully-en nee! Het gaat gelukkig ook weer beter nu. En over een klein half uur ben ik weg, en dan heb ik lekker 3 dagen vrij! Ze zoeken het maar lekker uit dan hier!
Gelijk heb je! Lekker hoor weekend, ik moet helaas nog een dag. Maar toch niet alle collega's zijn onaardig tegen je???? Dan komen de kippies je wel even helpen hoor
Eternity, goed zo, laat je niet op je kop zitten... Knuffel, dikke knuf voor jou, oma blues is moet inderdaad verboden worden!!!! Mama van Dewi, even van je af klagen en zeuren is echt fijn, en daarom is dit forum zo super...manlief heeft er dan geen last van, en jij bent weer even je frustraties kwijt...Heerlijk, ik zou dit forum niet meer willen missen.. Bieb, oma er al??? Jippie, alweer klaar voor de start voor de volgende ronde...?? (lijkt wel boksen)
he Marjolein, Goed dat je dat gedaan hebt. En ook bij de gyn je beklach doen. En weer een week wachten. Het is wat. En dan ook nog eens een moeder met een piep. Sommige mensen hebben ook alles tegelijk. Succes!!! Bieb, houden zo he. Hier is volgens mij mijn temp omhoog gegaan. Maar ik had ook niet zo goed geslapen dus dat kan het ook zijn. Groetjes Elba
@dicloslikkers.. het komt door de combi met ibu.. en schijnt idd een bijwerking te zijn die zeer zelden voorkomt.. Maar ja dan krijg ik hemm natuurlijk wel) @knuf.. nee hoor ben nog als de dood als de dood voor mijn man
ik heb een mk gehad in april ik zou 8 nov uitgerekend zijn.Dus zou niet weten waarom het nu wel goed zou zijn snap je ik denk dat ik het pas echt geloof na de termijn echo
Net een testje gedaan... Wit, wit, wit Dus laat oma hier ook maar komen dan:x Eternity mn moeder gaat straks meteen bellen naar Duitsland! Hoop dat zr haar kunnen helpen!!
He, das vervelend Marjolein. Maar deste meer reden om met de gyn aan de slag te gaan. Hier gister op kraam bezoek geweest en daar waren ook zwangere damens. Dan begint het toch wel een beetje te bijten. Ik heb er zo wie so wel meer last van de laatste tijd. Waarom duurt het bij ons altijd zo lang (ik weet het kan langer en dat ik uiteindelijk wel het geduld zal hebben)maar ik vind het wel moeilijk als iedereen lekker na 1x zwanger is en dit probleem niet lijkt te snappen of daar niet over na denkt. Ik moet zo een na scholing gaan geven in Zeist. En ik heb zo geen zin om 2 dagen van huis te zijn. Maar ja het moet. Me auto ligt vol rotzooi die ik mee ga nemen. Tot zo ver mijn ego berichtje.
Hè bah marjolein, een witte test. En wat ontzettend vervelend dat ze bij jouw ziekenhuis ook zo laks omspringen met mensen, gewoon weer niet bellen! Weer een week wachten. Lijkt me ook heel erg moeilijk om je moeder ziek te zien. Hoop dat de info die eternity stuurde nuttig is voor je moeder.
Mykelti, geen idee hoe het kan dat het in Nederland niet gedaan wordt, ik heb geen idee. In Duitsland heb je er zelfs hele klinieken voor! IK vind het echt schandalig. Juist omdat de behandeling zo snel mogelijk moet worden toegepast, is het heel belangrijk om mensen er tijdig op te wijzen! Dat ze het in Nederland niet doen, is tot daar aan toe, maar dat ze mensen niet wijzen op de mogelijkheid vind ik echt schandalig... Ik denk dat het te vergelijken is met progesteron etc voorschrijven. In Nederland doen ze dat standaard eigenlijk niet, in Duitsland en Belgie krijg je het zo... Elba, jouw gevoelens herken ik heel goed! Hier ook om me heen volop net geboren kindjes en veel zwangeren, allemaal in een zucht gelukt. Ik moet zeggen dat ik het er ook steeds moeilijker mee krijg Heel veel sterkte in Zeist, kan me voorstellen dat je ertegenop ziet...
Saskia, ja echt schandalig he hoe ze met mensen omgaan!!! Ik heb ook besloten dat als onze huisarts of vervolgens de fert arts ons niet wilt helpen, ik het ergens anders ga zoeken. (ik weet nog niet of mijn man het ermee eens is, maar voor mij is de maat bijna vol hoor!):x
Marjolein, BAH, witte testen zijn niet leuk!!! (alhoewel ik er nu wel binnenkort eentje wil hebben) Sterkte voor je moeder, ik hoop dat ze iets voor haar kunnen doen. En jammer, dat het altijd de buitenlandse ziekenhuizen zijn die meer doen dan in NL... En zo'n ziekenhuis snapt niet dat een week wachten op een volgende belafspraak heel lang duurt voor ons...Hopelijk bellen ze dit keer wel.. En dat langzamerhand de maat vol is, hoe er met je omgegegaan wordt, dat snap ik helemaal... Elba, je gevoelens komen heel bekend voor hoor, alleen hier niet lang wachten op een zwangerschap, maar wel elke keer opnieuw kunnen beginnen met het nodige verdriet...Ik kan ook moeilijk omgaan op het moment met zwangere vrouwen en mensen met pas geboren kindjes (lees helemaal niet), want kraambezoeken sla ik dus nu gewoon even over... Nanette, gaat het nu al beter met je bekken?? Ik heb hier ook nog steeds last van rug en bekken na deze laatste zwangerschap. Ik denk inderdaad wat jij toen ook al zei, dat je lichaam dit onderhand niet zo leuk meer vindt, zoveel zwangerschappen in korte tijd... Ik hoop dat het snel beter gaat bij je en dat de krukken weer aan de kant kunnen.
NOD-lijst 20-10- Marjolinos- 30 jaar ronde 45- 1e kindje 28-10-Jolandanr4-37 jaar ronde22 -4e kindje 30-10-beschuitje-32 jaar-ronde3-1e kindje 01-11-Bieb-31 jaar-ronde tel kwijt-1e kindje 05-11-marjolein-30 jaar-ronde 12- 2 miskramen- en 2 dochters. Eerste dochtertje geboren en gestorven jan'08,2e dochtertje dec'08 05-11- MamaVanDewi- 32 jaar- ronde veel-2e kindje 08-11-Eternity-31 jaar-ronde8-1e kindje 14-11-Nanette--33 jaar-2e kindje-ronde veel! 5 mk vanaf jan 2009 15-11-Natas79-31 jaar-1e kindje-ronde 7 18-11- Elba-30 jaar-2e kindje-ronde 8 22-11-Mykelti-32 jaar-ronde17-ma in ronde9-1e kindje 22-11-Jippiejee-30 jaar-ronde 17-1e kindje 27-11-Saskia33-34 jaar-ronde 16-1e kindje 02-12-knuffel-35 jaar-ronde12-1e wondertje ??-?? -mvl-36 jaar-4e kindje Afspraken: 03-11: Marjolein belafspraak gyn ivm foliumzuur en Priusonderzoek 04-11: Marjolinos uitslag eicelreserve onderzoek 08-11: Marjolein en manlief naar ha voor hopelijk verwijzing fert. afdeling 10-11: Nanette hysteroscopie 16-11: Saskia vervolgafspraak ziekenhuis 18-11: Mvl gyn nacontrole en gesprek onderzoeken ??-11: MamaVanDewi HSG en gesprek 02-12: Jippiejee Gyn 06-01: Marjolein PRIUS onderzoek GEVONDEN!!!!!!!!!!
Dank je wel Marjolein. Ja, het is lastig he. Als je het mensen verteld dan slaat het in als een bom of je voelt je een beetje een buitenstaander omdat het bij jou niet in een keer lukt en je mag natuurlijk andermans geluk niet bederven. En soms wil je ook niet vertellen dat je bezig bent, op je werk ofzo, dan gaan ze er misschien negatief mee bezig houden en loop je opdrachten mis omdat je misschien zwanger kan worden. Al met al lastig dus. En ik heb ook het idee dat het bij mij wat meer is geworden. Maar ja ik probeer dan te denken. Dan is dat maar zo. Jammer dan. Het hoort er gewoon bij. Ja, ik moet een na scholing geven aan leraren. En van mijn onderwerp weet ik heel veel. Maar ik ben zelf helemaal niet zo'n ervaren leraar, zo voelt dat dan. En daarom durf ik niet zo goed. Maar goed ik kan er niet onder uit.
MVL, dank je voor je lieve woorden! En dat het jou zo langzamerhand allemaal (te)veel wordt is ook heel begrijpelijk meid! Wat een verdriet hier toch (soms) bij elkaar he Ik vraag me soms stiekem toch wel eens af waarom?!? (ondanks dat ik mezelf dat na Luna* verboden heb). Ik kan het niet laten. Waarom moet het toch zo moeizaam gaan bij zoveel lieve mensen die zoveel liefde, veiligheid en zekerheid hebben te geven,... Ik snap er helemaal niks van Elba, ik heb het iedereen wel verteld. Voor mij voelt dat wel goed en mensen leven ook met me mee. Maar helaas kunnen ze het verdriet en de machteloosheid etc niet wegnemen. Ook omdat veel van hen ondertussen wel (weer) zwanger zijn, dan komt de steun toch anders... En die presentatie geven, komt vast goed meid! Vooral als zegt dat je er veel vanaf weet!!! Lul ze maar gewoon omver!! (Wat mij altijd hielp is te bedenken dat het allemaal individuen zijn ipv een grote groep. Ik zou een verhaal wel durven vertellen aan 1 individu, dus waarom niet aan een groep individuen!!) Succes meid, je kunt het!!
elba succes! Ben zelf ook docent.. Dus in gedachte luister ik wel mee Mvl.. nog geen witte test meis? Balen! De bekken zijn redelikj onder controle.. het is de hamstring die problemen geeft.. Maar onze lijfen zijn wel wat de weg kwijt, dat geloof ik wel. Ergens denk ik dat ik het een tijdje rust zou moeten geven.. maar vanwege mijn leeftijd durf ik mij dat niet te permiteren.. Marjo.. niet leuk wit, maar het is pas over als die domme trol er is he meis! Ik hoop dat die deutschers etwas fur haar kunnen betekenen...