Goof en Leo dank jullie meiden... Mvl zo had ik t ook al bedacht. Maar omdat mn broer en vriendin niet eens zwanger mochten worden na de hsg vraag ik me af of ik dat wel mag na de hopelijk hsg (als ik die krijg) en de onderzoeken waarbij ik radioactief drankje moet drinken. Maar ik hoop ook dat alles precies goed uitkomt. Ben benieuwd morgen en dan woensdag hopelijk de gyn! Hoe gaat t verder met jou? Knuffel ik sluit me aan bij MVL. Catering is ook heel belangrijk!!
Marjolein, balen dat jij ook oma weer op bezoek hebt! Mijn NOD is ook 4 december... Die datum was mijn uitgerekende datum van Dewi. Vorig jaar heb ik alleen ook NOD op 4 december gehad, dit heeft toen niet geholpen Bieb, wat vervelend dat oma er nog niet is en dat je nu wel ook een negatieve test hebt! Hopelijk komt ze toch ook snel bij jou. Ik hoop inderdaad ook dat ik gewoon mag proberen deze maand. Als mijn afspraak nog eind van de week kan mag het wel, als het later is moeten we vanaf dag 10 veilig vrijen... Ik baal trouwens wel weer. Als ik dan echt geen eisprong heb dan is aankomende maand sowieso weer voor niets en kunnen we pas de maand daarop eventueel met iets anders starten... Ik ben het wel echt zat nu (even klagen, last van hormonen, sorry!)
NOD-lijst 20-10- Marjolinos- 30 jaar ronde 45- 1e kindje 30-10-beschuitje-32 jaar-ronde3-1e kindje 01-11-Bieb-31 jaar-ronde tel kwijt-1e kindje 05-11-marjolein-30 jaar-ronde 12- 2 miskramen- en 2 dochters. Eerste dochtertje geboren en gestorven jan'08,2e dochtertje dec'08 08-11-Eternity-31 jaar-ronde8-1e kindje 14-11-Nanette--33 jaar-2e kindje-ronde veel! 5 mk vanaf jan 2009 15-11-Natas79-31 jaar-1e kindje-ronde 7 18-11- Elba-30 jaar-2e kindje-ronde 8 22-11-Mykelti-32 jaar-ronde17-ma in ronde9-1e kindje 22-11-Jippiejee-30 jaar-ronde 17-1e kindje 27-11-Saskia33-34 jaar-ronde 16-1e kindje 02-12-knuffel-35 jaar-ronde12-1e wondertje 04-12- MamaVanDewi- 32 jaar- ronde veel-2e kindje ??-?? -mvl-36 jaar-4e kindje Afspraken: 03-11: Marjolein belafspraak gyn ivm foliumzuur en Priusonderzoek 04-11: Marjolinos uitslag eicelreserve onderzoek 08-11: Marjolein en manlief naar ha voor hopelijk verwijzing fert. afdeling 10-11: Nanette hysteroscopie 16-11: Saskia vervolgafspraak ziekenhuis 18-11: Mvl gyn nacontrole en gesprek onderzoeken ??-11: MamaVanDewi HSG en gesprek 02-12: Jippiejee Gyn 06-01: Marjolein PRIUS onderzoek
Mama van Dewi heel begrijpelijk hoor dat je even wilt klagen. T is allemaal ook niet niks. En dan in t vooruizicht ook nog eens de kans dat er weer een verloren maand aankomt. Daar word je moedeloos van Wat hebbrn ze tegen jou gezeg dat? Tot welke dag in je cyclus mag je hsg en dan toch nog zwanger worden?? Ik hoop heel hard dat 4 december ons dit jaar wèl geluk mag brengen!!
Mama van Dewi. Wil je mij misschien naast jou zetten op de 4e en ronde 13 van maken? Ik zit op mn telefoon, dat lukt me dan niet... Alvast bedankt!
Met alleen de HSG mag je gewoon die ronde daarna zwanger worden, dit weet ik van de meiden toen ik nog in het NOD forum zat........en volgens mij zijn er ook kippetjes toch die zwanger zijn geworden na HSG? Want juist dat schijn je extra vruchtbaar te zijn.
BIEB..........GETVER DE GETVER DE GETVER............als oma toch moet komen........en daar had je voor je kwaaltjes ook rekening meegehouden, maar door die stomme kwaaltjes wordt je weer in de wereld van de hoop gezet, gewoon niet eerlijk!!! @Mykelti hoe is het met jou meid?
Môge dames! @MvD & Marjolein: balen van oma....maar zo'n omo witte test is ook nix, dan kan ze maar beter snel verschijnen... @Bieb: och meis, wat een teleurstelling! Hopelijk staat oma bij jou ook snel op de stoep zodat jullie ook verder kunnen! Hier nog maar de vraag of we vanmiddag op kraamvisite gaan. Hubby en ik zijn wat verkouden en ik heb ook wat keelpijn en spierpijn. Dus straks maar even bellen... Gisteravond trouwens na het klussen een mega dikke klodder slijm verloren bij afvegen. Was doorzichtig/licht roze en echt heel taai. Vanmorgen ook weer wat bij het afvegen. Wat ook raar was dat er eerst heel veel sperma uitliep zeg maar (sorry TMI ), maar na die klodder gisteravond niet meer, net of het restant nu naar binnen gezogen werd ofzo... Ik heb wel gegoogled hiernaar, maar de meeste mensen zeggen dat dat na je ei pas kan, maar die is nog niet geweest, dat weet ik zeker. Iemand ervaring mee??
NOD-lijst 20-10- Marjolinos- 30 jaar ronde 45- 1e kindje 30-10-beschuitje-32 jaar-ronde3-1e kindje 01-11-Bieb-31 jaar-ronde tel kwijt-1e kindje 08-11-Eternity-31 jaar-ronde8-1e kindje 14-11-Nanette--33 jaar-2e kindje-ronde veel! 5 mk vanaf jan 2009 15-11-Natas79-31 jaar-1e kindje-ronde 7 18-11- Elba-30 jaar-2e kindje-ronde 8 22-11-Mykelti-32 jaar-ronde17-ma in ronde9-1e kindje 22-11-Jippiejee-30 jaar-ronde 17-1e kindje 27-11-Saskia33-34 jaar-ronde 16-1e kindje 02-12-knuffel-35 jaar-ronde12-1e wondertje 04-12- MamaVanDewi- 32 jaar- ronde veel-2e kindje 04-12-marjolein-30 jaar-ronde 13- 2 miskramen- en 2 dochters. Eerste dochtertje geboren en gestorven jan'08,2e dochtertje dec'08 ??-?? -mvl-36 jaar-4e kindje Afspraken: 08-11: Marjolein en manlief naar ha voor hopelijk verwijzing fert. afdeling 10-11: Nanette hysteroscopie 16-11: Saskia vervolgafspraak ziekenhuis 18-11: Mvl gyn nacontrole en gesprek onderzoeken ??-11: MamaVanDewi HSG en gesprek 02-12: Jippiejee Gyn 06-01: Marjolein PRIUS onderzoek Marjolein, ik heb het veranderd voor je......
@mamavandewi; ik hoop ook dat ik meer geluk heb, maar ik verwacht er niks van hoor. @knuffel: het is heel lief van je dat je vrienden gaat helpen met klussen, maar je moet ook wel aan jezelf denken hè! Je rug vind dat allemaal niet zo'n goed plan! @marjolein: ik had het ook al in 't hok gezet, maar hier ook nog maar. Wat enorm kl*te dat oma je weer gevonden heeft! :X :X Maar een HSG doen ze volgens mij op dag 10 van je cyclus. Tenminste, dat hebben ze bij mij wel gedaan. En nee, ik heb geen testje gedaan. Ik heb vandaag of morgen NOD, en ik wacht gewoon even af of oma zich meldt. En zo niet, dan test ik dinsdag of woensdag wel. Ik ga niet eerder testen. @bieb: aaargh, hoe kan dat nou! Wel alle kwaaltjes, geen oma, en dan een negatieve test?!?! Ik hoop echt dat oma gewoon gauw bij je langs komt! Dan kun je tenminste weer verder.
Nou de test is toch heeeel vaag.....ik weet beetje laat maar toch..... Dus we wachten maar weer af....
mvd en marjo.. een dikke knuffel MvD bij mij in de leer... ik ben bang dat het de genen van mijn man zijn.. Vanaf dag 1 is het zo geweest.. Alle newborns worden 's nachts wakker.. Die van mij moest ik wakker maken Anders was het 5 uur.. Na 3 weken sliep ze 's nachts door... (en nu ben ik net wakker..) ben er wel blij mee hoor! Knufje.. denk je goed aan jezelf.. anders ga ik niet dwergwerpen maar gooi ik een knuffeltje op bed.. Pas op he. *laat haar spierballen even zien*
@Marjolein: wat enorm balen dat oma er nu toch echt weer is!! Dit is echt niet aardig van die ouwe tang:x:x:x. Die vriendin die een HSG gaat krijgen vertelde dat ze moest bellen als oma er was zodat ze dan direct ingepland kon worden. Tussen oma en de ei-sprong dus, anders zou er wellicht een (bevrucht) eitje weg gespoeld kunnen worden. Zij mag dus duidelijk wel zwanger worden die ronde (de gyn gaf aan dat de kans juist groter is!!). Waarom je schoonzus dan een ander "regime" had, geen idee. Zij krijgt de HSG en nog wat andere onderzoeken (hij ook), dan moet ze een maand of 3/4 wachten tot ze in aanmerking komt voor IUI. @Bieb: Whaaaaaaaaa, een vage test!!! Spannend, spannend, spannend.... Wanneer ga je weer testen??? @MVL: hoe is het nu met je? @Mykelti: ik kan je niet helpen, heb geen idee..... En balen dat jullie grieperig lijken te worden. Een flinke dosis vit-C erin en hopen dat het snel weer weg is!! @All: ik denk inderdaad dat gisteren iets te veel was voor mijn rug. Baal er wel een beetje van, jullie hebben gelijk. Maar ik vind het zooooo moeilijk om dat soort dingen dan dus maar helemaal niet te doen... Wil gewoon ook graag helpen, zeker als ik zie dat een ander iets heel "slordig" doet terwijl ik dat wel netjes kan.... Maar goed, vandaag dus op de blaren zitten en hopen dat het snel bijtrekt. En Nanette: als je gooit, doe je dan wel voorzichtig?? Anders wordt het nog erger.
Bieb, spannend....vage lijntjes na afleestijd...GRRR...je moet ons ( en jezelf) niet zo enorm in spanning laten zitten Knuffel, het gaat wel goed. Ruggetje nog steeds niet erg meewerkend en nog hoofdpijn, maar ach, je leert ermee leven... Gisteren lekker naar Ikea geweest en vandaag een museum met de kids...Zijn wel weer met ons leventje bezig... Beetje rare schoonfamilie, dus elk jaar "gezeur" over Sint vieren, dit jaar weer hetzelfde verhaal, dus nu doen we het lekker zonder familie vieren en gezellig met z'n 5-en thuis...Ben het gezeur en gezever wel een beetje zat over zulke onnozele dingen, heb belangrijkere dingen aan mijn hoofd....ben nog steeds aan het aftellen naar 18 november....