30+ en nog steeds niet zwanger

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Bieb, 19 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bieb

Bieb Fanatiek lid

1 dec 2009
    1.311
    0
    0
    Hier beetje bruin bij afvegen dus denk toch einde verhaal

2. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    @MVL: wat vervelend van je rug en je hoofd. Was je nog bij de HA geweest. Ikzelf heb bijvoorbeeld heel lang last gehad van de narcose (misselijk en hoofdpijn), wellicht is dat bij jou ooj zo(een arst vind waarschijnlijk dat dat nie kan hoor). En sinterklaas, lekker belangrijk, lekker voor jezelf kiezen (en je gezin natuurlijk).

@Bieb: da's dan toch wel balen (ondanks dat je heel hard om oma zat te springen). Maarrrrrrr, als je nu weer door gaat, kan je dan niet weer op donderdag terecht in het Geertgen???

3. Bieb

Bieb Fanatiek lid

1 dec 2009
    1.311
    0
    0
    Nou denk nu op dinsdag en dan maar hopen op donderdag III ofzo iets
    Maar zo als het nu gaat denk ik dat het morgen pas gaat komen

4. eternity

eternity Niet meer actief

Hm, maar bruin wil ook niet alles zeggen hè...

Denk dat oma hier ook in aantocht is. :(
    Beetje buikkrampjes, en rugpijn....
    Maar goed, geen bloed geeft moed zeggen ze hè...

5. mvl

mvl Fanatiek lid

16 dec 2009
    3.699
    210
    63
    administratief
    zuid holland
    BALEN BIEB!!! Laat oma nou inderdaad maar komen en anders echt helemaal wegblijven...niet dit halve gedoe....

6. mvl

mvl Fanatiek lid

16 dec 2009
    3.699
    210
    63
    administratief
    zuid holland
    Ben nog niet bij de HA geweest, 's ochtends gaat het vaak wel, en dan bel ik weer niet voor een afspraak, naar het einde van de middag toe en 's avonds is het dan wat erger...Vorige keer ook lang last gehad van de narcose, en nu natuurlijk 2 keer kort op elkaar, dus wacht het wel even af...

7. mvl

mvl Fanatiek lid

16 dec 2009
    3.699
    210
    63
    administratief
    zuid holland
    Kan nog alle kanten op, maar meestal voel je het zelf wel aan...Ik hoop dat je gevoel je dit keer in de steek laat en dat het binnenkort twee streepjes oplevert....;)

8. jolandanr4

jolandanr4 Bekend lid

15 aug 2010
    782
    0
    0
    sorry hoor maar moest van Jippie vorige keer mijn naam in de lijst op roze zetten maar zie dat dat er nu afgehaald is.

Is dat toch geen goed idee?? te confronterend? ik begrijp het hoor wilde het alleen ff weten?

9. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    @Bieb & Eternity: nou zeg! Oma is lekker bezig... :x Wegblijven jij! ;)

10. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Ik weet het niet, sorry... :)

11. jolandanr4

jolandanr4 Bekend lid

15 aug 2010
    782
    0
    0

ja nee je hoeft er geen sorry voor te zeggen ik kan me het voorstellen hoor maar ik vond het zelf al zo naar om me van de lijst af te halen omdat ik zoiets heb van eerst maar eens zien of het wel goed gaat en nu:(:( ben ik nergens meer te bekennen

12. mvl

mvl Fanatiek lid

16 dec 2009
    3.699
    210
    63
    administratief
    zuid holland
    Ik heb voor Marjolein de lijst veranderd, maar dan misschien niet de laatste lijst gepakt...Sorry.....Wil je het er weer bij zetten??

13. mvl

mvl Fanatiek lid

16 dec 2009
    3.699
    210
    63
    administratief
    zuid holland
    Blijft moeilijk die eerste maanden, je wilt het nog niet helemaal geloven, dus je voelt je eigenlijk een beetje tussen 2 lijsten inzitten...Tenminste zo voelde ik het toen, en dat zal ik de volgende keer helemaal hebben...

14. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Dat kan ik me voorstellen...dat zal ik ook wel hebben...vooral die spanning...bah! :(

@Jolanda: je bent welkom op de lijst hoor, in welke staat dan ook! :)

15. jolandanr4

jolandanr4 Bekend lid

15 aug 2010
    782
    0
    0

Nou uh denk je dat het verstandig is ?? Laat het maar zo als ik maar gewoon mag mee blijven kippen:(:(

Sorry heb een beetj but dag voel me niet lekker loop de hele dag te janken beetje mot met hubby en toen de lijst was ff verdrietig maar is goed joh zo sorry was emo reaktie is goed zo

16. jolandanr4

jolandanr4 Bekend lid

15 aug 2010
    782
    0
    0

ja klopt vind het echt doodeng. en daar komt bij dat ik morgen uitgerekend had geweest dus allemaal een beetje dubbel (jeetje zit ik weer te janken wat een muts he)

17. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Geeft nix meis...zijn de hormo's dus alleen maar een goed teken toch?! :D

18. mvl

mvl Fanatiek lid

16 dec 2009
    3.699
    210
    63
    administratief
    zuid holland
    Het is doodeng, zeker als je het al eens hebt meegemaakt...Die uitgerekende datum blijft ook zo spoken, bij mij ook hoor. (Eerste MK had al een kindje kunnen zijn van 5 maanden, tweede MK eind nov. uitgerekend, en straks in april weer moeilijk...)

Het maakt mij echt niet uit, kunnen hier ook een lijst zwanger maken, maar misschien ook wel gewoon op de kippenstok in het andere topic...Het was in ieder geval totaal niet zo bedoeld, en al helemaal niet om je verdrietig te maken....Gewoonweg de verkeerde lijst gepakt....

Niet meer huilen hoor...Probeer blij te zijn, ik probeerde ook altijd maar te denken, ik ben nu zwanger en dus ga ik er ook nu van genieten.

19. C78

C78 Niet meer actief

Sorry Jolanda, dan heb ik vanmorgen toch de verkeerde lijst gepakt! Het was niet mijn bedoeling....

Bieb, toch nog weer een beetje spannend nu dus!

Ik mocht alleen niet meer klussen als mijn HSG na dag 10 zou vallen. (Mijn cyclussen zijn soms kort, vandaar de 10 dagen). Ik moest op dag 1 bellen, maar dat wordt nu dus maandag (dag 3). Als er een bevruchting zou hebben plaats gevonden en je hebt een HSG kan het zo zijn dat ze het als afwijking aan zien...

20. C78

C78 Niet meer actief

Bieb, hoe gaat het? Al meer duidelijkheid??

Deel Deze Pagina