MVL, het is een afspraak op de polikliniek. Ik moet/mag een uur van te voren thuis gewoon een pijnstiller innemen en verder is het even pijnlijden... Marjolein, Het gesprek is de uitslagen doorspreken en dan hopelijk ook gelijk de hoe nu verder. Als ik jou was zou ik zeker alvast temperaturen! Waarschijnlijk hadden ze dan al eerder bij mij gemerkt dat ik niet altijd een ei heb. Wat betreft dat gedoe met leeftijd vind ik ook zo raar. Ik ben nu 32 en de papa van Dewi 36. We krijgen ook elke keer te horen dat we nog zoooo jong zijn... tegenwoordig liggen de grenzen misschien hoger nu er meer mensen op latere leeftijd aan kinderen beginnen. Eternity, spannend dan nu de IUI! Fijn dat je er ook helemaal aan toe bent. Hopelijk lukt het daarmee wel snel zwanger te worden!! Succes alvast
@Marjolein: wat fijn dat jullie de verwijzing hebben. En wie weet vind de fert arts het helemaal niet nodig om te wachten tot een jaar.. Hebben jullie er zelf een goed gevoel over?? En hebben jullie de IKEA nog leeg geocht?? En dat tempen, zeker starten hoor. Las dat Mykelti pas tempt na oma... Ik merk dat mijn temp tijdens ongi iets hoger is (ik denk dat het komt door de tampon waar de thermometer dan wellicht tegenaan zit). Ik temp nu voor de tweede maand en moet zeggen dat het me heel erg meeval. @Bieb en Eternity: wat balen zeg. Allebei oma op bezoek en nu dan alle twee op naar de IUI! Wanneer moet wie nu?? @Nanette: bij jou moet oma dus ook nog even wachten. Af oma, netjes op het beurt wachten! @Jolanda: waarom heb je zo'n buikpijn dan? Banden?? @Leeftijd: toen het bij mijn huisarts ter sprake kwam vertelde hij dat hij weleens op zijn kop had gehad van een gyn omdat hij "oudere" wannbee's te lang had laten wachten. Ik denk dus dat de verwijzing bij ons geen probleem op zou moeten leveren (als we de stap gaan zetten dan he), maarrrrr eerst zien dan geloven hoor!
@knuffel: omdat ik een lange cyclus heb, duurt het bij mij wat langer voor de IUI. 22 november heb ik de eerste follikelmeting weer. En dan kijken ze hoe groot m'n ei is, en vanaf daar weet ik ongeveer hoe lang het nog gaat duren voordat we de daadwerkelijke IUI gaan krijgen. Ik hou jullie uiteraard op de hoogte.
Mamavandewi, hopelijk valt het je mee en is het snel achter de rug. Kan me voorstellen dat het gesprek daarna ook belangrijk voor je is, en dat je daarnaar uit zit te kijken.
Eternity, lijkt nog lang te duren tot 22 november maar voor je het weet is het zover. En dan weet je daarna weer wat meer...spannend... Knuffel, de stap lekker pas nemen als jullie er allebei aan toe zijn..Als ik het zo lees, zal je HA dan wel gelijk een verwijzing geven. Verder alles goed met je?? De baaldagen weer weg, en positief naar een nieuwe ronde aan het kijken????
Nou, over een week of 2 heb ik nog geen volgroeid ei vrees ik! Haha. Maar goed, over 3 weken waarschijnlijk wel, dus dan kan over 3 weken de IUI ongeveer plaatsvinden. En dan fingers crossed dat het meteen de 1e keer gaat lukken.
22 november lijkt idd nog wel lang te duren ja. Maar goed, ik moet gewoon geduld hebben. Er zit niks anders op. Hoe gaat het inmiddels met jou meid? Gaat het al weer wat beter op het werk ook?
Ik hoop ook dat de HA tzt mee wil werken, maar heb goed hoop. Deze maand nog even niet, daarna zie ik wel weer verder. Ik kijk wel weer naar de toekomst hoor. Ik zit een beetje tussen hoop en vrees zeg maar, weet niet zo goed wat ik denken/vinden moet, maar da's niet erg hoor. We gaan ons best weer doen deze ronde en dan zien we wel weer.
Oh, oeps. Euh...... stel je eens voor, over 3 en een halve week En we zetten in op de eerste keer!! Maar bij jou ook in principe 6 pogingen??? (waar je er maar 1 van gaat benutten natuurlijk)
@ knuffel; jeetje wat een zeurmiep he zit ik net weer ff in de nod lijst te koekeloeren en dan besf ik maar weer wat een geluk wij hebben met al 3 gezonde kinderen. En jij en eternity en bieb en nog meer zijn al zoooooo lang bezig voor een eerste kindje ik hoop dat jullie geduld zo snel mogelijk beloond word met een prachtig kindje. sorry voor mijn ego gedrag, dikke knuf
Daar hoef jij helemaal geen sorry voor te zeggen hoor!!!! Daar kan jij toch niets aan doen! Kan me goed voorstellen dat je je zorgen maakt!
Hoi meiden, ja het is wel even balen maar we waren voorbereid op deze komende iui dus we gaan daar gewoon lekker voor.... 17-nov heb ik folikelmeting dus dat is niet op mijn vrije dagen maar dat is dan maar jammer... @jolandanr4, dit is inmiddels de 3e iui maar met extra stimulatie bij de innesteling omdat ik al 3X een VMO heb gehad rond de 5 weken... @eternity, aah jammer meid maar wij gaan gewoon voor die nieuwe kansen.... @marjolein, oh nou dan weet je weer meer...en geeft het je een goed gevoel als je straks alle uitslagen hebt en alles goed is dan krijg je ook weer wat vertrouwen denk ik.... @knuffel, hey meis zit je beetje tussen wal en schip? Das is ook niet leuk.....
jeetje de 3 x al sorry ik dacht dat je nu ging beginnen. Hoe vaak mag dat dan iui. Jeetje meis ik hoop dat de volgende ronde wel raak is succes en dikke knuf
kon niet slapen dus dacht ik ga nog ff bij de kippetjes kijken. Is het niet raar dat de tijd bij zp nog steeds een uur verkeerd staat of hebben jullie dat niet???