30+ en nog steeds niet zwanger

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Bieb, 19 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mvl

mvl Fanatiek lid

16 dec 2009
    3.699
    210
    63
    administratief
    zuid holland
    Wat superlief dat je zo reageert, wat jij doormaakt, is ook niet niets en dan toch zo reageren richting anderen. Super....

2. eternity

eternity Niet meer actief

@mvl: ja, die duidelijkheid zou erg fijn zijn! Jammer dat het zo niet werkt in het leven idd.
    Ik hoop dat je snel in ieder geval wat duidelijkheid hebt omtrent die mk steeds!

@mykelti: ik ontbijt niet echt. Drink een flinke beker yogho.
    Dat vind ik ook ontbijt. :)
    Maar ik bedoelde ook meer dat ik moet eten op vaste tijden.
    Maareh, dat gaat de goede kant op met je temp!!! Spannend!!!!

@marjolein: mijn vader had het eerst ook niet zo erg dat hij er van moest overgeven, maar dat kwam later. Maar dat hoeft ook niet altijd hoor. Je hebt er verschillende "sterktes" in.
    Maar jullie krijgen vandaag de uitslag, dus ik ga voor jullie duimen!!!!!!!!!!

@

3. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    INDERDAAD!!!!! :D:D:D

(is je buik ook warm toevallig, moet je mykeltiman ff laten voelen..........was bij mij wel aldoor zo, zo heeft manlief ook gevoeld dat ik een miskraam zou krijgen....bizar maar waar, want toen werd mijn buik weer kouder)

4. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    he lieve mensjes..
    Ik ben er weer eventjes:)

Mykelti wat klinkt dat goed meis.. Het betekent natuurlijk niks;)

Mvl: hoe gaat het meis? Als ik kon zou ik je een knuffel geven.. Zorg je dat iedereen goed lief voor je is!

Ik kom net bij de ha vandaan.. Heb doordat ik geforceerd heb geprobeerd alles toch te doen, mijn hamstring geblesseerd
    (yeahhhhhhhhhhh zonder sporten een sportblessure;))
    Dus nu volledige rust en toch die verrekte diclofinac (dus ff niet zwanger worden!) en krukken (dus klustechnisch staat er ook niet veel spannends te gebeuren:p)

5. saskia33

saskia33 Niet meer actief

Jeetje Nanette! balen dat je nou die rotzooi moet gaan slikken!

6. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    jah sas dat vind ik ook.. ik heb nog geprobeerd de dokter van dat idee af te brengen.. maar hij zei dat ik op deze manier met de pijn niet door kon gaan.. En daar heeft hij ook een punt.. Moet zo naar de gyn, dus daar ook maar even overleggen

7. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    mensen ik ga naar de gyn.. jullie horen later meer!

8. mvl

mvl Fanatiek lid

16 dec 2009
    3.699
    210
    63
    administratief
    zuid holland
    Nanette, succes bij de gyn. Jammer inderdaad van de diclofinac, maar misschien wel eevn beter voor je. Eerst hier vanaf, en dan pas weer voor de zwangerschap gaan. Zwanger worden nu met zo'n bekken is ook niet allles lijkt mij...

Hier zelfde kunstje als jij, ook last van mijn bekken en rug. Zonder goede zwangerschap...Balen, wel de kwaaltjes, maar niet de leuke dingen...Verder gaat het wel. Straks komt de VK, zij neemt haar dochter mee, is een vriendin van mijn dochter, dus de dames kunnen dan even bijkletsen en spelen en wij even praten....

Vooral het weer opnieuw wachten op het herstel, daarna weer wachten op een zwangerschap ( en het ondertussen ouder worden) doet me enorm veel pijn...

9. Meiden, ik herken het wel helaas. Wel de kwaaltjes, maar geen kindje. Na Luna* had ik enorme stuwing in mn borsten, ik moest ontzwangeren en alles wat erbij hoorde, maar helaas geen kindje... Onze tijd gaat vast nog komen meiden, volhouden samen!!!

Ik schreef het net ook al in het andere topic, de uitslag van mn moeder was goed!!! Ben helemaal opgelucht, geen tumor te zien!!! Wellicht is het een ontsteking, dus ze krijgt een verwijzing naar de neuroloog, maar voor nu zijn we heeeeel blij!!!

10. eternity

eternity Niet meer actief

@nanette: ik denk aan je meid!!!
    Veel succes bij de gyn!!!

@mvl: tuurlijk doet het veel pijn dat je nu weer moet wachten op het herstel, de onderzoeken, en het opnieuw proberen zwanger te worden. :(
    Ik hoop gewoon voor je dat de tijd snel gaat, en dat je snel dus ook weer verder kan.
    Dikke knuf!!!

11. mvl

mvl Fanatiek lid

16 dec 2009
    3.699
    210
    63
    administratief
    zuid holland
    Super goed nieuws!!!! Fijn dat alles goed is met je moeder, wat zal jij inderdaad opgelucht zijn....

12. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    @Bieb: wat raar van ide temp Enig idee hoe dat komt dan (of is het zo dat als je dat antwoord weet je volgende maand zwanger zou zijn...). Is je hoofdpijn weer helemaal weg?
    @MVL: tuurlijk wil je die gespekken het liefst morgen. Maar even weer op adem komen hoor!
    @Mykelti: het blijft dus nog even spannend voor je!!
    @Nanette: balen joh! Nu maar hopen dat de diclo wel goed zijn erk doet, dan ben je oin ieder geval van de pijn af. En jij volledige rust???? Ik weet het niet hoor, maar heb er mijn twijfels over:D:D Succes bij de gyn!(alhoewel je nu wrschijnlijk al lang en breed terug bent;);))
    @Marjolein: wat een geweldig nieuws joh! Dat zal een opluchting geweest zijn!

13. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Is er dan helemaal niemand????

14. mvl

mvl Fanatiek lid

16 dec 2009
    3.699
    210
    63
    administratief
    zuid holland
    Ikke nu wel eventjes, gaan zo eten, kom vanavond nog wel even tokken.....

15. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Ik ben er nu! :D

@Goofy: hmmm geen idee, volgens mij niet, maar weet ook niet of het de vorige keer wel zo was. Hebben meer mensen dat dan? Nog nooit van gehoord namelijk...;)

@Marjolein: Wat een super nieuws!!! Helemaal blij natuurlijk!?

@Nanette: hmmm, idd jammer dat de diclo nodig is, maar als je het even nodig hebt, dan heb je weinig keuze toch? Hopelijk mag je er snel weer vanaf!

@Nix hebben...: dat had ik hier ook toen we hoorden dat het kindje niet leefde...je hebt wel alle kwaaltjes omdat je lichaam nog zwanger denkt te zijn, maar er komt maar nix....zeer verdrietig en frustrerend....

16. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    He gezellig! Nog ee paar kippies. Zit nu even onderuit op de bank. Straks eten maken voor Knuffelman. Nu even lekker niets!!! Het was ook zo'n hectische dag op het werk.....

17. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    @Nanette: hoe was het bij de gyn?

Hé Lentebloempje!

18. lentebloempje

lentebloempje Fanatiek lid

23 nov 2009
    1.411
    0
    0
    bejaardenverzorgende
    zuid holland
    O je gespot. Even hier een keertje een kijkje nemen.
    Het gaat hier ook snel.

Veel succes allemaal.

19. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Jij ook!

20. Hee meiden, ik ben er ook weer!

Nanette, hoe is het gegaan vandaag??

Deel Deze Pagina