30+ en nog steeds niet zwanger

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Bieb, Oct 19, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. shadee

shadee Actief lid

Nov 10, 2010
    130
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo meiden,

Ik zag de titel 30+ en nog steeds niet zwanger en dacht daar hoor ik bij! Ik krijg de indruk dat jullie al een hele tijd met elkaar kletsen maar mag ik me toch bij jullie aansluiten?

Ik zal me eerst even netjes voorstellen: Ik ben shadee, 31 jaar jong en wij zijn 13 rondes aan het klussen voor een 1e wondertje!

2. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

Dec 1, 2009
    4,585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Hallo dames, ook ik wer even op stok. Ik heb vanmiddag gehoord dat ik nu definitief op deze afdeling mag blijven werken!!!!!!!!!!!!! Helemaal leuk. Knuffelman neemt me zo mee uit eten om het te vieren:D:D:D Dus even kort een berichtje van mij.

Ik heb wel alles gelezen, maar ben ondertussen van werk naar huis gereden en ben dus de helft vergeten.
    @Nanette: da's wel even iets anders als je verwacht had dus. Hebben ze er van te voren niets over gezegd?????
    @ Alex: zelfs ik ben een beetje zenuwachtig voor de tp morgen. Ik hoop zo dat de eerste ronde direct raak is...
    Euhm,....... er was nog meer.
    @Eternity: ik heb ook weleens het gevoel vaak ingehaald te worden op de lijst, dus kan me het van jou heel goed voorstellen hoor. Dikke knuffel (en is de kramp alweer een beetje gezakt??)

Nou goed, ik moet weg, Knuffelman staat aan mijn arm te trekken:D:D Tot vanavond of morgen kippies!

3. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

Dec 1, 2009
    4,585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Dat was ik dus vergeten!!!

Welkom Shadee! Tuurlijk mag jij ook mee tokken. Je hebt het goed gezien hoor, er zijn een aantal "kippen" die elkaar al een tijdje kenne, maar niet iedereen hoor en ook jij bent van harte welkom!!!!

4. C78

C78 Niet meer actief

Shadee, ik klets hier ook pas net mee... Leuk dat je je ook aansluit!

mvl, het wordt al aardig druk nu op ons bankje van december, wel gezellig :D

5. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

Jan 15, 2010
    3,045
    0
    0
    Welkom!
    Als je goed zoekt is er ergens een lijst deze mag je invullen als je wil, voor het overzicht;)!

Als je de draad kwijt bent, er loopt ook nog een ander cluppie hier naast, 30+kippenstok, maar ivm de vele zwangeren zijn wij iets afgezonderd zodat we in onze moeilijke dagen hier terecht kunnen en niet geconfronteerd worden met alle zwangere banner en bijbehorende gesprekken. In de praktijk zijn we vaak te nieuwsgierig en daarom kletsen we nu met twee onderwerpen mee:):D. Maar het is wel fijn om er even tussenuit te kunnen knijpen als het even wat moeilijker wordt.

Ik ben bij het kippencluppie sinds het begin en de oprichtkip moet binnen kort (of is al??????WIE WEET HET???) bevallen!

Veel plezier en ik hoop dat je het naar je zin heb hier!

6. shadee

shadee Actief lid

Nov 10, 2010
    130
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank voor jullie welkom!

Reageer nu vanaf mobiel. Als ik weer een keer achter de laptop kruip zal ik het lijstje zoeken en invullen.

7. nanette77

nanette77 VIP lid

Jan 11, 2009
    10,817
    545
    113
    Female
    welkom shadee!

@all.. mijn bericht vanmiddag was voor ik geholpen was. zal nu mijn verslag doen;)

Goed ik voor dagopname, zegt ze dat het lang gaat duren voor ik geholpen word.. Dus tegen mijn man gezegd dat hij wel mocht gaan, zou wel half 5 worden voor ik naar huis kon.

Word ik daar al om 2 uur geholpen...
    Zucht..
    Dus ik naar de ok.. Blijkt de ingreep wel wat ingewikkelder dan ik dacht..
    Eerst komen ze met een mega stang met camera.. Kon ze mijn baarmoedermond niet vinden.. Dus wroeten en wroeten en daar was hij...
    Komt ze niet in de baarmoeder, ze snapte ook niet hoe dat kon..
    Toen kwamen de martelwerktuigen.. Een eendebek die groot werd gemaakt en een spreider.. En die spreider deed echt wel zeer..
    Maar ze komt nog niet de baarmoeder in
    (ik schijn een diepe vag*na te hebben;))
    Inmiddels raakte ik wel een beetje van slag..

Dus plaatstelijke verdoving..
    5 mega prikken in de baarmoederhals en mond en moeder zelf..
    Dat deed echt zeer!

Toen ging het beter;) en zette ze een klem of tang oid op de mond om hem wat open te houden..

Eenmaal binnen zag ze niks fouts..
    Linker eileider perfect (ik kon mee kijken.. gek gezicht joh!)
    En toen zoeken naar de rechter eileideruitgang..
    En die is niet gevonden!
    Wel zag ze iets wat lijkt op een verkleving
    (heb ik verdorie zo moeten smeken om dit onderzoek, volgens de artsen zou ik geen verkleving kunnen hebben omdat ik menustrueer)
    Ze weet het niet 100% zeker maar het lijkt er wel op.

Omdat ze de rechtereileider niet kan vinden moet ik waarschijnlijk weer dit onderzoek. Het zou ook kunnen komen doordat ik aan het einde van mijn cyclus zit en het slijm dus dik is..
    Maar dan mag ik een roesje/narcose.. want als het wel een verkleving is heffen ze dat gelijk op...

In ieder geval heb ik 6 december een afspraak om de resultaten en het vervolg door te spreken...

8. Alexandra2008

Alexandra2008 Fanatiek lid

Aug 21, 2008
    3,438
    6
    38
    Female
    Almere
    Welkom Shadee! Er is altijd ruimte op de stok voor een nieuw kippetje. Ik zelf ben iets vaker in het andere kippenhok te vinden, maar ik kom hier ook regelmatig buurten.
    13 rondes al, da's best lang. Niet om je ongerust te maken hoor, maar overweeg je al om naar de huisarts te stappen?

9. Alexandra2008

Aug 21, 2008
    3,438
    6
    38
    Female
    Almere
    @Nanette
    Oooohhh meid wat een nare middag heb jij gehad. En eigenlijk weet je nu nog niks 100% zeker he, maar wat het ook is, er is ook wat aan te doen en dat is positief, toch? Oefeningetje in geduld tot 6 december... ik leef met je mee. *knufs*

10. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

Jan 15, 2010
    3,045
    0
    0
    Hey Alex, ik zit net te denken; 11 november is de dag!!! Dat zingen ze morgen ook!! Wat bijzonder zou dat zijn als je later met je kindje lampion gaat lopen. Of is dat niet bij jullie? Ook hier een kaarsje voor jullie morgen!!

11. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

Jan 15, 2010
    3,045
    0
    0
    Nannetje, wat weer waardeloos allemaal!maar goed wel een aanwijzing, zal fijn zijn als dat verholpen kan worden en dat het ook helpt dan!! Klinkt wel als een mogelijke oorzaak vind ik.Laat je nog maar even verwennen vannavond!

12. shadee

shadee Actief lid

Nov 10, 2010
    130
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jee nanette wat naar zeg! Veel sterkte en hopelijk komt er een uitslag waar jullie mee verder kunnen.

Dank je alexandra! Wij hebben morgen de eerste afspraak bij de huisarts. Geen idee wat we kunnen verwachten en ben erg benieuwd.
    Maak me ook nog geen zorgen hoor maar vind het wel prettig als er wat dingen nagekeken worden.

13. Alexandra2008

Aug 21, 2008
    3,438
    6
    38
    Female
    Almere
    Helaas... dat zie ik hier nooit. :( Ik ken het alleen van vroeger toen ik nog in Driebergen woonde en dan alleen via het antroposofische gezin waar ik altijd kwam. Ik vond het echter prachtig en magisch als kind!

14. Alexandra2008

Aug 21, 2008
    3,438
    6
    38
    Female
    Almere
    Eerst zal je man/vriend een zaadonderzoek krijgen, dat is vrij standaard en simpel uit te voeren. In mijn geval kreeg ik wel meteen een verwijzing voor mezelf hoor, want ik ben niet iemand die 'nee' voor antwoord neemt. ;)

15. elba

elba Fanatiek lid

Jun 29, 2007
    2,016
    0
    0
    lerares
    Hoi Shadee, WElkom, gezellig dat je mee praat. Minder leuk natuurlijk voor je waarom je bij ons terecht komt en niet bij een andere club. Maar ik wens je veel succes!!!

Nanette, wat een kanjer ben jij. Wat een onderzoek zeg. Lijkt mij geen kleinigheidje en dat het dan nog eens moet, brrrrrrr. En dat je ook nog een ronde moet skippen, das niet leuk. Maar wel goed dan je niet ongesteld was geworden. Dan was je nog verder van huis. Nu maar even lief zijn voor je zelf. Miste je je man tijdens de behandeling of vond je het wel prima zo?

Hoi Marjolein, En hebben ze gebeld? Weet je iets meer van een afspraak? Ik hoop het voor je. Lief dat je hoopvol was, wat mijn temperatuur betreft. Ik zelf gooi het voorlopig op griep. Voor ik mezelf weer helemaal gek maak. Daar ben ik namelijk goed in. Argumenten bedenken waaruit blijkt dat ik zwanger ben, maar dan aan het einde van de rit, komt er toch weer een rimpelig vrouwtje langs.

Bedantk voor de beterschaps wensen. Helaas ben ik zeer brakkig en heb ik me ook voor morgen ziek gemeld. Al voelde ik me wel schuldig maar ja je gezondheid gaat voor.

He Alex, mag ik vragen hoe het kwam dat jij in jouw geval wel meteen een verwijzing kreeg?

16. Shadee, natuurlijk ben je van harte welkom hier!! Ik hoop dat je je snel thuis voelt in dit gezellig hok!! Spannend hoor, morgen! Maar ik ben het helemaal met je eens, sommige dingen kun je maar beter uitgezocht hebben! Laat je even weten hoe t gegaan is??

Nanette, jee meis wat een ervaring. Kan me voorstellen dat het allemaal behoorlijk tegenviel en dat je je op een gegeven moment zwaar ongemakkelijk voelde. Maar als ik eerlijk ben, wat ik niet snap, stel er is rechts geen eileider, dan zou dat toch geen verklaring zijn voor de miskramen of wel? Of zou het eitje dan in je buik bevrucht zijn (volgens de laatste onderzoeken gebeurt dat daar geloof ik, en dat je dan wel een beetje hcg aanmaakt, maar t eitje nooit de baarmoeder gebreikt ofzo??) Spannend allemaal wel! Maar nu dus wachten tot 6 december… Tis toch een lange wachtbaan soms he dat zwanger worden, zucht…. Sterkte meis en knuffel!
    Elba, ik blijf gewoon heel hard hopen hoor!!!
    Ik ben vanmiddag inderdaad gebeld door een gyn. (hoe is het mogelijk:$;)) Zij raadde me aan absoluut niet te stoppen met foliumzuur, aangezien wij actief aan het proberen zijn zwanger te worden! Eindelijk iemand die meedenkt (en voelt) wat een verademing!!

En wat betreft het zwanger worden na de prius. Ze raadde me aan met de nucleair geneeskundige tijdens het prius te overleggen.Dus das nog even afwachten!

17. elba

elba Fanatiek lid

Jun 29, 2007
    2,016
    0
    0
    lerares
    Sorry, ik zit er niet helemaal in, wat is prius ook alweer? Is dat een samenlevingstest (of zoiets, sorry voor het woord).

18. Nee prius is een uitgebreid onderzoek waar ze je zo ongeveer helemaal binnenstebuiten keren n.a.v. meerdere miskramen.

19. elba

elba Fanatiek lid

Jun 29, 2007
    2,016
    0
    0
    lerares
    Dankt je voor het antwoord. Sterkte, is niet niks lijkt mij!

20. Dank je voor de sterktewensen! Het is inderdaad niet niks, maar het kan ook geen kwaad lijkt me eens goed doorgelicht te worden!!;)

Share This Page