Ik vind dat zo moeilijk te voelen hè?! Soms denk ik ja...maar of ik dan verschil voel met de keren daarna??? Deze methode wil niet echt lukken bij mij...
Ik temp nog niet, moet nog steeds een nieuwe thermometer kopen.. wil het volgende ronde zeker gaan doen.
Had op dag 16 2x positieve ovu en op dag 17 alleen in de ochtend nog pos ovu en op 17 veeeeel vs in de avond
@Nanette: hoezo al die ego-berichten?? Je vertelt toch alleen wat er in jou leven speelt. En als je jou laatste berichtje zelf nog even terugleest vind je het waarschijnlijk helemaal niet gek dat je er even doorheen zit. Lijkt me echt bijna logisch. Bij jou zit op het moment heel veel tegen, en je zusje heeft vanacht haar kindje gekregen! Da's niet echt een goed combi zeg maar. Rustog de tijd voor jezelf nemen, dan wordt het in je hoofd vanzef weer wat ruimer hoor! En je weet dat hier voor dat soort dingne echt geen sorry hoeft te zeggen. Lekker blijven spuien hier, wij spuien gewoon terug. @Natas: dat is wel erg vroeg zeg. Ik hoop dat het iets anders is dan oma. Oh en sint maarten loopt hier ook volledig in de stoep, maar hier zijn ze toch al niet zo fanatiek! @Marjolein en Nanette: wat goed dat jullie serieus denken over adoptie/pleegzorg!!! Als je het over de prijs van adoptie hebt, waar moet ik dan aan denken?? Hoe is het met de andere kippies??? Iedereen alweer een beetje gezond (dus zinder griep, krukken, krampen, enz....)
Uhhh, volgens mij eerder richting 20 dan richting 8...en dan nog alle cursussen die je verplicht moet volgen! Iedere malloot kan kinderen krijgen, maar als je er één wil adopteren, dan word je doopseel gelicht...
Ja klopt! En ik geloof dat het nu ook met de wachttijd zelfs zo erg is, dat je alleen binnen relatief korte tijd en special needs kindje kunt adopteren.
Ja volgens mij kan er best veel verschil zitten afhankelijk van uit welk land je adopteert, leeftijd, achtergrond, etcetc
Veelgestelde vragen kosten, verzekeringen e.d. Hier staat tussen de 7.500 en 25.000. Dat is wel een erg ruime marge. Hoe dan ook zitten de kosten m in de bemiddeling en dat verschilt heel erg per land.
Trouwens, ik vraag mij toch wel af waarom die bemiddeling zo veel moet kosten. Ik vermoed dat er mensen zijn die hier financieel heel goed bij varen...
Ja dat vraag ik me ook af... Net als directeuren van vrijwilligersorganisaties die een enorm salaris hebben. Dat kan toch echt niet vind ik, maarjaa....
Zo veel geld?????? Ik vind hte wel een beetje bizar. Je helpt hier toch een kind mee... Ik snap heus wel dat er kosten zijn, maar zoveel??? Net wat Mykelti zegt, iedere sukkel mag een kindje maken maar om te adopteren moet je aan allerlei eisen voldoen en ook nog eens veel geld hebben.... Beetje vreemd denk ik dan
Ik vind het ook echt belachelijk dat het zoveel geld moet kosten! Dat je een cursus moet volgen ala, maar idd denk ik dat er bepaalde mensen goed in de centjes zitten...ik vind adoptie altijd erg naar kinderhandel rieken! Dan heb ik het natuurlijk niet over de adoptiefouders, die willen gewoon heel graag een kindje...