30+ en nog steeds niet zwanger

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Bieb, Oct 19, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

Dec 1, 2009
    4,585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Ik vind het hier wel meevallen hoor, goed te doen naast een full-time baan zeg maar...:D:D:D

2. Dat vind ik eigenlijk ook wel!!;):D

3. Mykelti

Mykelti VIP lid

Apr 3, 2010
    11,110
    3
    0
    Ik sluit me daarbij aan!

4. nanette77

nanette77 VIP lid

Jan 11, 2009
    10,817
    545
    113
    Female
    zo daar ben ik weer.. ondertussen ook even andere dingetjes gedaan;)
    Ben een sjaal aan het breien voor mijn dochjter... whahaha nooit een steek aan breien gedaan.. maar ik zit nu toch maar te zitten en ik wilde een knalroze sjaal die ik nergens vinden kon..
    Ben al bijna klaar;)

Marjolein.. ik ben blij dat jullie nieuws goed was!
    @all de gyn was een beeetje een deceptie.
    Hij gaf aan weinig aanvullend te kunnen betekenen. Ik verlies de zw rond week 6 en juist daar weten ze te weinig van enz..
    Krijg wel een hysto van de bm (omdat ik dat perse wil!) en toen ik begon te huilen (tja... van teleurstelling en wanhoop) en aangaf dat ik zelf wel info vind over prog. en prius ed..
    Wilde hij overleggen om mij prog. te gaan geven of er naar te kijken (want zei hij .. je hebt gelijk, juist dat is belangrijk in die periode) en hij gaat iverleggen met een collega uit een ander zh die afgestudeert is in deze problematiek (dus het kon toen wel)

10 nov moet ik voor de kijkoperatie.. ik weet het ook niet hoor.. of dit nou een goed consult was of niet..
    We will see!

ps: hij dacht wel dat het aan de stolling lag

5. Mykelti

Mykelti VIP lid

Apr 3, 2010
    11,110
    3
    0
    Hmmmm, aan de ene kant zwaar frustrerend dat je klaarblijkelijk moet gaan huilen om enige actie te krijgen... aan de andere kant "who cares!"...ze gaan nu in ieder geval iets doen. Hopelijk is je vervolgafspraak wat beter! Spannend, die kijkoperatie!

6. nanette77

nanette77 VIP lid

Jan 11, 2009
    10,817
    545
    113
    Female
    ja dat hoop ik ook!
    En dat vind ik ook..:)

7. nanette77

nanette77 VIP lid

Jan 11, 2009
    10,817
    545
    113
    Female
    oew mykelti.. heb jij je gyn al gebeld
    "hallo met mykelti.. mijn bmi is onder de 40 dus wil jij als de sodemieter even mij helpen!"

8. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

Dec 1, 2009
    4,585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    @Nanette: wat een dubbel gesprek. Eerst kon niets en toen ineens wel?!?!?! Vraad, maarrrrrrrr ze gaan nu wel iets doen. Al is dat voorlopig alleen nog maar overleggen. Als hij met niets terugkomt kan je altijd nog kijken of je niet eens ergans heen wil gaan...

9. Jee Nanette wat een teleurstelling zeg:( Pff en dat je dan eerst moet gaan dreigen voordat ie je eigenlijk serieus neemt en dat er dan wel ineens dingen kunnen! Ik vind dat echt schandalig eigenlijk en als ik jou was zou ik zelf op eigen initiatief verder kijken. Ik ben natuurlijk zelf in de molen voor het prius onderzoek, maar ik moet zeggen dat ik daar echt hele goede verhalen over gelezen heb. Dat het zeer uitgebreid en volledig is. Je kan deze onderzoeken al krijgen na 2 herhaalde miskramen (in een niet te lange periode achter elkaar). Als ik jou was zou ik gewoon het radboud bellen om eens te informeren. (als je dat wilt dan he natuurlijk, maar op deze manier kom je niet verder.. en hoe moet het dan als je weer zwanger wordt?!). Vind het een rare gang van zaken en kan me heel goed voorstellen dat je gedesillusioneerd weer thuis bent gekomen.

P.s. ik hoop dat het een hele mooie sjaal wordt!! (Mijn man belde ik net en die vertelde dat de sjaal van mijn dochter gestolen was bij de opvang, dus verkoop je ze ook?!;):D)

10. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

Dec 1, 2009
    4,585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Proest..... Wat ben je toch een lekker ding (denk ik, ken je natuurlijk niet in het "echte leven...)

11. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

Dec 1, 2009
    4,585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Het oet toch niet gekker worden!!!!! Kan het niet zijn dat iemand 'm per ongeluk om het verkeerde kuiken-nekje gehangen heeft???

12. nanette77

nanette77 VIP lid

Jan 11, 2009
    10,817
    545
    113
    Female
    @marjolein.. Ik verkoop alles..w hahahaha
    als er maar genoeg op tafel komt;)
    dus wat biedt je voor mijn man:D

Nee geintje..
    Maar euhhhhhhhhhhhhhh een sjaal stelen?
    Dat lijkt mij wel het toppunt van triest..
    ?Of heb jij hermessjaaltjes voor de kleine..

@knuffel..
    Dank je..
    jij mag er ook best zijn:p

13. Nee, want ze zijn niet naar buiten geweest vandaag en mijn man had m als een propje in haar jas gestopt. Iemand heeft m er dus echt uitgevist. Moet inderdaad niet gekker worden he!!! Ben er stiekem ook best wel boos om:x

14. Haha, hoe ziet je man eruit???? ;):D Nee joh gekkie!
    Alhoewel....jij bent wel steeds heul snel zwanger he mmmm;):D:p)

En nee hoor, was gewoon een sjaaltje van de hema!

15. nanette77

nanette77 VIP lid

Jan 11, 2009
    10,817
    545
    113
    Female
    woepieeeeeeeeeeeeeeeeee
    manlief komt binnen met voedsel..................
    Woepieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

16. nanette77

nanette77 VIP lid

Jan 11, 2009
    10,817
    545
    113
    Female
    ik zal binnenkort even wat fotootjes van mijn gezinnetje plaatsen:)
    Dan kunnen mensen bieden op de spermanator;)

17. Whahaaaaaa :D:D:D

(vertel je het hem wel eerst even, voordat ie allerlei telefoontjes krijgt met oneerbare voorstellen.:D Of ga jij voor booker spelen en handel jij dat allemaal af. Vertel je hem alleen dat ie een leuke avond tegemoet gaat, maar dat de inhoud nog eventjes geheim blijft!:D:D;):p:p)

18. Maarre...fotootjes vind ik altijd wel leuk!! Ben benieuwd hoe jullie eruit zien, volgens mij weet ik dat helemaal niet!)

19. Mykelti

Mykelti VIP lid

Apr 3, 2010
    11,110
    3
    0
    HAHAHAHA, geweldig!!! :D:D:D

Nee, dat heb ik niet, want we mochten sowieso pas weer terugkomen in jan...ik wil het nu even uitzingen, want hubby ook druk met solliciteren e.d. Wil de druk voor onszelf nu even niet opvoeren...

Maarre, de sperminator!!! Hoe verzin je het!:p:p:p
    Hoe heet jij dan??? Miss Eggie??? :D:D:D

20. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

Dec 1, 2009
    4,585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Dat kan ik me goed voorstellen zeg!

Hoe was de maaltijd bij de spemanator en miss eggie????? Geweldig zo kom je nou aan je naam. Arme Nanette man.....

Share This Page