30+ en nog steeds niet zwanger

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Bieb, 19 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    @missing eggie :D: ja, heb ovutesten gedaan (geen positieve in de buurt en ook niet donker wordend, zoals die andere ook zijn, daar kan ik zo uit afleiden of het ei nog op komst is of niet...), maar andere dag normaal. Die waren op en zijn nog niet binnengekomen. Volgens mijn temp heb ik hem nog niet gehad, maar was ook ziek, dus ??? Kortom, we klussen nog vrolijk door...helaas dus wel weer een lange cyclus ipv die mooie korte van de vorige keer...
    Bedankt voor het omroepen Alex...dat moet werken! :p

@mutsen topic: ga ik toch nog 's effies lezen....

@Natas: spannend! Wanneer ga je testen???? :D;)

2. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    @afzeik topic: zo, daar zitten er een aantal bij met een iets te hoog hormoon gehalte...wat een tutten! Ik snap dat ze graag willen zeuren over dit soort dingen, maar om er zo op in te hakken wanneer je het ergens niet over eens bent, gaat erg ver.... En het is ook compleet uit zijn verband gerukt... niet voor niets worden er her en der dames verwijderd van het forum...zeer bijzonder, vooral die post die zwangere onderstreept had...erg misselijk om maar even in termen van zwanger zijn te blijven... ;):D
    Ik kreeg laatst ook een beetje een gepeperde reactie van een zwangere...gewoon maar gevraagd wat ze bedoelde...was er wat anders uitgekomen dan bedoeld waarschijnlijk, maar zo kan het ook... ;)

3. Alexandra2008

Alexandra2008 Fanatiek lid

21 aug 2008
    3.438
    6
    38
    Vrouw
    Almere
    @Mykelti
    Aargh wat irritant he, een onregelmatige cyclus. Daar wordt je zo onzeker van. Ik heb 't ook. (Al maakt dat nu ff niet uit natuurlijk. ;))

Over dat afzeiktopic; ik denk dat je posts vaak op verschillende manieren kan interpreteren en dat wat je eruit haalt ook iets zegt over jezelf. Wie zelf achterdochtig of negatief in het leven staat, verwacht dat ook bij een ander. (Zoals de waard is...)
    Goed dat jij de emotionele intelligentie had om door te vragen bij die zwangere dame.

4. C78

C78 Niet meer actief

Goedemorgen!!!
    Ben ik als eerst op dit forum??

We zaten al vroeg beneden, Dewi wilde zien wat in haar schoentje zat :D

Mykelti, Hopelijk komt je ei snel!

5. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0

6. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    Over afzeiktopic, moest er wel om lachen, wat een ongelooflijke stomme MUTS (ja die ene ja) Echt geen verstand in der kop, ik ben zo slim geweest om maar even niet te reageren, anders was ik misschien wel van ZP afgeschopt:D;)! Haha nee flauwekul, dan zou ik net zo stom overkomen, maar er is gelukkig door de kipjes al reactie gegeven en soms moet je maar geen energie in bepaalde mensen meer steken, jammer van de energie:D Dussss lekker in het kippenhok blijven! Ik had al weinig uitstapjes naar andere onderwerpen en nu weet ik weer waarom, hier heerst tenminste respect!

7. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    ja die ene is inderdaad een ophoping van hormonen (of ze reageert altijd zo.. net als die zwangere van bonje bij de buren;))

Mensen mijn ongi verloopt zo stom door de hyst. denk ik..
    Gisteren echt mega veel bloed, nu veel minder..
    Maar ging gisteravond tot 2 keer toe bijna van mijn stokje..
    Dat was wel even eng.. Helemaal dizzy en raar in mijn hoofd.. Koud over mijn hele lichaam en kon even geen contact maken met mijn man.. Hoorde hem wel, maar kreeg het n iet voorelkaar te reageren.. Beetje spooky..

Manlief denkt dat het van de spanning is.. Dat zou niet zo'n gekke gedachte zijn;)
    Heb het ook wel eens na een mk gehad, dokter dacht toen dat het van het bloedverlies kwam, dat een of andere spiegel even te laag zit..
    "t is niks ergs, maar wel ff eng..

Maar genoeg over mij:p
    Ik ga weer eens aan de buitenwereld denken;)
    Hoe is het hier!

8. eternity

eternity Niet meer actief

@nanette: jee, dat is wel ff eng idd ja!
    Moet je anders niet even bloed laten prikken om te kijken of je HB wel hoog genoeg is?? Want het kan niet de bedoeling zijn dat je je zo voelt!

@mamavandewi: en, wat had Dewi in haar schoentje? :)

@jippiejee: ik had om precies die reden ook niet gereageerd in dat topic. Anders hadden ze me er ook vanaf gekegeld hoor!
    Ontzettende domme lompe mensen heb je toch hè! Bah! :x

9. Natas79

Natas79 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.028
    0
    0
    Verpleegkundige
    Haarlem
    geen bruin of iets dergelijks hier, woensdag test ik pas... echt waar

10. Natas, jeetje zeg, dat je dat volhoudt???:$:(:$ Kom speciaal efffe kijken of je al nieuws hebt... Maar je laat ons nog langer in spanning zie ik!!

11. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    @Bieb: ja lekker aan het klussen geweest (en euh, ook aan het klussen:D:D). Ben je geslaagd bij de IKEA? Of liep je daar die ouwe man met baard ook al tegen het lijf??? Kunnen we oma trouwens niet gewoon aan hem mee geven naar Spanje???
    @Eternity: blij te horen dat de krampen weer weg zijn. Is oma ook alweer de deur uit???
    @Mykelti: wat balen dat je je ie niet gespot hebt. Maar kan hij niet stiekem gesprongen zijn??? En als jullie wel geklust hebben hoeft het toch helemaal geen verloren ronde te zijn??? Wellicht door de griep dat je temp wat raar doet en daarom niet dircet duidelijk wanneer je ei is geweest?? (Bijvoorbeeld op dag 18 en dag 20 een vertekende temp is???)
    @Natas: oooooohhhhhh, spannend!!!!!
    @Afzeik topic: (Alleen de naam die wij er voor verzonne hebben al:D:D). Ik verbaas e elke keer weer nog meer (ja, ja, ik heb een abonnementje genomen:p:p). Onnvoorstelbaar zeg, maar aan de andere kant opzich wel "grappig" om te zien hoe mensen 1 een dezelfde post heeeel anders op kunnen pikken (en daar weten een aantal kippies ook alles van;););)). Verder moet ik me elke keer weer inhouden om niet terug te reageren, maar kan het ook niet laten om even te spieken...
    @Nanette: jeetje wat eng! Doe je dan nu wel een beetje rustig aan? En als je de ongi niet vertrouwd zou ik morgen toch de HA of de gyn even bellen. Als zij nou zeggen dat dat heel normaal is, oke. Maar zo niet toch even na laten kijken?

12. elba

elba Fanatiek lid

29 jun 2007
    2.016
    0
    0
    lerares
    Dat klinkt niet fijn Nanette, Je had er geen pijn bij of zo in je buik?Rustig aan maar. of toch even langs HA.

Mykelti, heb je wat voor de zekerheid klus gedaan? Dan hoop ik op een wondertje.

Hier aan het opruimen. Alles is vies en ligt bedolven onder de troep:)

13. elba

elba Fanatiek lid

29 jun 2007
    2.016
    0
    0
    lerares
    Mykelti, ik zou dag 14 of 15 aanhouden. Om het maar lekker verwarrend te maken.

Bedankt voor je reactie Knuffel en Shadee, Ja een echte man dus. En ja we hebben wel wat te bespreken. Maar laat dat nou niet onze sterkste kant zijn. Mijn man krijgt meestal accuut hoofdpijn. Ik weet niet of dat wat voor echte mannen is.

En ja MVL, januari das ook weer niet zo heel erg lang. En misschien weet ik in die tijd meer wat de plannen zijn om m'n rugpjin aan te pakken. Dus ach, dan is de tijd weer nuttig besteed. Maar ja jonger nee, dat wordt je er niet op. Mensen vragen vaak of ik ouder ben dan mijn oudere zus 2 jr. Dat vind ik stiekem best een beetje erg. Maar ja wat doe je er aan. Ik smeer cremes enzo. Maar ja het gaat hier om je inwendige leeftijd of zoiets.

14. elba

elba Fanatiek lid

29 jun 2007
    2.016
    0
    0
    lerares
    Oja, die meiden van dat topic. Niet volwassen en niet doordacht. Ik vind het niet goed hoe ze reageren maar wil er niet teveel aandacht aan besteden. Inderdaad Alex, aardige mensen hoe ga je er mee om!

15. Natas79

Natas79 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.028
    0
    0
    Verpleegkundige
    Haarlem
    hmm hier ietsie pietsie rose slijm dus denk toch echt dat ik ongi ga worden. Heb verder ook nergens "last" van.

16. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Ook in dit hok vind ik dat helemaal niet leuk voor je!!!!!

17. C78

C78 Niet meer actief

Natas, wat balen!

Nanette, het lijkt me toch wel een bezoekje aan de HA waard, het lijkt me toch niet de bedoeling dat je je zo voelt.

Eternity, Dewi heeft een duplosetje van Hello Kitty in haar schoentje gehad.

18. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    @Elba: had nog helemaal niet gereageerd op jouw post van eergisteren. Ik vind het knap dat je gewoon hardop zegt dat je vaginisme hebt en het is zeker niet iets om je voor te schamen! Je bent ermee behebt, maar je hebt het zelf niet gewild, dus schaamte is helemaal niet nodig! Wat super dat jullie toch op deze manier zwanger kunnen worden en ik hoop dat jullie het snel ook zullen zijn. Wellicht is het idd verstandig om te overleggen met de huisarts.

@Nanette: jeetje, zwart voor je ogen??? Kan het niet komen door de combi medicijnen en ongi? Ik schrok van de hoeveelheid medicijnen die je slikt... Kan bv een osteopaat je geen ondersteuning bieden bij je pijn? Uiteraard wel nadat je je uitslag hebt gehad?

@Natas: getver, zul je net zien, maar het is nog niet over hoor! Roze verlies kan ook bij zwangerschap!

@MvD: daar was ze vast mee in haar nopjes! :)

@missing egg: denk zelf dat hij ook geweest is, ondanks de rare temp. Heb wel vaker dat mijn temp later stijgt dan mijn ei is geweest, maar goed, aantonen kan ik niet. Heb vandaag weer 2 ovutesten gedaan, maar daar zit geen enkele verbetering in, wordt niet lichter en niet donkerder. ;) Wel sinds gisteren af en toe een krampje en vandaag bijna de hele dag een soort band onder mijn vetrolletje zeg maar :D, en ook in mijn onderrug. Geen idee wat dat inhoudt. Als ik het moest zeggen, was hij dag 17, de dag na mijn slijmpiek.

Enne, klussen hebben we genoeg gedaan....13,15,16,17,19,21....en we houden dat nog even vol totdat het ei echt gevonden is...of ongi langs komt... ;):D;):D

19. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht

20. elba

elba Fanatiek lid

29 jun 2007
    2.016
    0
    0
    lerares
    Mykelti, bedankt voor je bemoedigende woorden.
    En dat klus schema ziet er goed uit!!!! Wie weet.

Deel Deze Pagina