30+ en nog steeds niet zwanger

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Bieb, Oct 19, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. nanette77

nanette77 VIP lid

Jan 11, 2009
    10,817
    545
    113
    Female
    goedemorgen!
    @marjolein.. wat vervelend dat het bij je moeder niet goed ging, we duimen hier mee dat het vandaag wel lukt!

En goed zeg dat je gisteren naar de psych bent geweest...

@Alex.. lijkt me verwarrend, wel kwaaltjes en er geen conclusies aan mogen verbinden. Ergens lijkt het mij ook wel een soort van emotioneel..

@senna welkom.. er zijn hier meerdere iui profs;) Ik hoop voor jou dat het de stap is naar een prachtig wondertje

2. eternity

eternity Niet meer actief

@mykelti: tja, hm, die hormonen ook altijd hè.
    Mensen horen normaal ook altijd af te vallen als ze met de pil stoppen, maar ik kom dan weer bijna 10 kilo aan! :(
    Je moet wel ff je banner aanpassen denk ik meid.
    Want er staat nu dat je nog 6 dagen moet, en dat je dan kan testen!

@marjolein: oh jee, wat vervelend dat je moeder zo reageerde op de
    vloeistof van het infuus! :(
    Hopelijk gaat het in de andere arm beter vandaag!

En wel fijn dat je vandaag een gesprek met de psych had.
    Emotioneel en heftig is niet erg. Dan gooi je de ellendige dingen
    van je af.
    Ik hoop voor je dat je een fijne psych krijgt, want dat is wel echt
    heel belangrijk!

@senna: welkom hier! :)
    Jullie ook aan de IUI? Ik ook.
    Ik heb 22 november de eerste follikelmeting, en dan is het wachten
    op wanneer mijn ei groot genoeg is, en dan gaan ze ook IUI doen dus.
    Heel spannend wel! Maar van wat ik heb begrepen van mijn gyn, is het niet echt belastend hoor.
    Ze doen de zwemmers van je man/vriend bewerken, en dan brengen ze dan weer bij jou in. En dan duimen voor bevruchting en innesteling.

3. Eternity, ik hoop ook op een fijne psych! En ik denk dat mn moeder niet zo reageerde op de vloeistof, maar op de naald/infuus zelf. Prikken gaat bij haar namelijk ook altijd heel lastig, Soms komt er zelfs geen bloed uit, omdat het vat vacuum zuigt. Dus hele dunnen adres ofzo denk ik...

En jij de 22e follikelmeting?? Spannend he! (maar wat duurt het toch allemaal ontzettend lang...)

4. Iemand nog iets gehoord van Natas??

5. Alexandra2008

Alexandra2008 Fanatiek lid

Aug 21, 2008
    3,438
    6
    38
    Female
    Almere
    Ja dat is het ook. Ik moet ook om het minste geringste huilen. Ik heb gewoon precies hetzelfde als een zwangere, maar dan zonder officieel zwanger te zijn. Ik weet dat er iets zit, maar weet niet of 't überhaupt nog "leeft". Ik probeer alvast vooruit te kijken naar de kerst, naar leuke dingen, en er niet zoveel mee bezig te zijn. Maar ik weet gewoon dat als ik eenmaal een negatieve test krijg, ik dan toch vreselijk verdrietig zal zijn.
    Als ik mezelf nou probeer voor te houden dat ik niet zwanger ben, misschien is het dan makkelijker. Kan iemand me even zeggen dat ik NIET zwanger ben a.u.b.? ;)

Edit: Dit wil overigens niet zeggen dat ik niet hoopvol ben. Ik zat me vanmorgen nog te bedenken, dat met een gemiddelde kans van 20% per poging en met 6 eskimootjes in de vriezer, het toch wel heel onwaarschijnlijk is als ik niet binnen een half jaar zwanger ben. :p

6. Alex, let even goed op, luister goed naar me: je bent NIET zwanger! Hoor je me NIET zwanger!!;):D

(maar stiekem vind ik je toch wel heel erg zwanger hoor!:):D)

7. mvl

mvl Fanatiek lid

Dec 16, 2009
    3,699
    210
    63
    administratief
    zuid holland
    Ik kan me je denkwijze heel goed voorstellen, de teleurstelling zal toch wel hard aankomen, dus probeer je jezelf zo goed mogelijk ertegen te beschermen... Logisch.

6 eskimootjes en 20% slagingskans per keer moet toch een zwangerschap met zich meebrengen. Duim, duim, duim...

8. nanette77

nanette77 VIP lid

Jan 11, 2009
    10,817
    545
    113
    Female
    whaha.. ja dit helpt!

@alex.. tuurlijk probeer je je verstandelijk zo te beschermen, maar dat is een lastige.. ik kan met alle wil van de wereld niet uit mijn strot krijgen dat jij niet zwanger bent.. gewoon omdat ik hoop dat het wel zo is!
    Ik heb geen vel meer op mijn duimen.. van het breien met tandenstokers, maar ook van het duimen dat versie gewoon zittenblijft waar hij zit..

9. mvl

mvl Fanatiek lid

Dec 16, 2009
    3,699
    210
    63
    administratief
    zuid holland
    Meiden, ik lees alles mee bij jullie, maar kan me niet zo goed concentreren op reactie geven. Begin wel zenuwachtig te worden voor donderdag. Ik heb heel veel leesvoer uitgeprint over herhaalde miskramen, dus weet een beetje wat ze kunnen gaan voorstellen.

Alleen lees ik dan dat bij herhaalde miskramen de kans voor volgende keren verhoogd is naar 35% kans op miskraam. En de kans dat ze uit onderzoeken iets vinden is maar 15%.. dus bij 15% van de stellen met herhaalde miskramen vinden ze "iets".. Al met al niet echt positief...dus ben een beetje down....

10. MVL, je moet jezelf niet helemaal gek maken meis! Ik snap wel dat je dat doet, ik doe dat zelf ook altijd, kennis is macht. Maar kennis kan je ook helemaal gek en onzeker maken en misschien is dat wel helemaal nergens voor nodig!! Als ik jou was zou ik alle info aan de kant leggen en wachten tot het gesprek donderdag. Ik weet hoe moeilijk dat is, maar probeer jezelf niet (onnodig) gek te maken! Heel veel sterkte en knuffel voor jou! Hopelijk valt het allemaal mee!!

Saskia, voor jou trouwens heel veel succes vandaag!! Laat je weten hoe het gegaan is???!

MamavanDewi, voor jou ook ontzettend spannend morgen! Ik wens je ook alvast heel veel succes en sterkte! Hopelijk valt het allemaal heel erg mee en zijn vooral de uitslagen hartstikke goed!!

11. mvl

mvl Fanatiek lid

Dec 16, 2009
    3,699
    210
    63
    administratief
    zuid holland
    Je hebt gelijk hoor Marjolein, normaal kan ik alles ook redelijk laten gaan zoals het gaat, maar nu komt het zo dichtbij..

Ik wil gewoon vrolijk en positief naar de toekomst kijken, maar krijg al stress als ik denk aan weer die eerste drie maanden moeten doorstaan, qua ziekte en stress...Nog maar even niet bij stilstaan, we wachten gespannen donderdag af...

12. eternity

eternity Niet meer actief

@marjolein: ah, het zijn dus de naalden die 't 'm doen.
    Misschien dat ze nu wel een goed vat hebben kunnen aanprikken!
    Ik ga duimen hoor!
    De 22e follikelmeting ja. De 1e pas, dus ik verwacht dat het nog wel
    even duurt voordat de daadwerkelijke IUI pas kan plaatsvinden.

@mvl: je moet je niet gek laten maken door dingen die op internet staan.
    Wacht nou eerst het gesprek maar eens af donderdag.
    Ik weet dat dat SUPER moeilijk moet zijn, het is ook allemaal vreselijk
    natuurlijk.
    Een hele dikke knuffel voor jou!!

13. Alexandra2008

Alexandra2008 Fanatiek lid

Aug 21, 2008
    3,438
    6
    38
    Female
    Almere
    Ik snap dat je een paar moeilijke dagen meemaakt. Hopelijk kan de arts waarmee je donderdag een afspraak hebt je iets positiever stemmen. Ik geloof zelf wel dat kennis een houvast is. Het kan ook overweldigend zijn, maar het geeft je enigzins een idee van ergens de controle over te hebben, omdat je ernaar kan handelen. Als ze iets vinden, dan zullen er vast opties zijn om "dat iets" op te lossen. Maar ook als ze niets vinden is er hoop! We zijn altijd geneigd om te doemdenken, en dat is logisch, zeker voor jou met jouw miskramen. Je staat er niet meer onbevangen in.
    Anders dan de gebruikelijke cliché's kan ik alleen maar zeggen: hier is mijn schouder om op uit te huilen en hier is mijn luisterend oor voor alles dat je kwijt wil. *knuffel*

14. Dit hadden mijn woorden kunnen zijn... Ik leef met je mee!

En de woorden van Alexandra daar sluit ik me helemaal bij aan!

Eternity, ik hoop dat je gelijk hebt! Ik hou jullie op de hoogte! En voor jou hoop ik dat er de 22e gewoon al een heel mooi groot eitje is!! (of 2;))

15. Mykelti

Mykelti VIP lid

Apr 3, 2010
    11,110
    3
    0
    @Marjolein: wat sneu voor je moeder! Hopelijk gaat het morgen goed aan de andere kant. En wat goed dat je de stap hebt gezet om naar de psych te gaan. Zeker als je een fijne hebt, zoals Alex aangaf, kun je hier zoveel steun aan hebben. Eindelijk iemand die niet oordeelt!

@MVL: wat zal het voor jou moeilijk zijn om het "los" te laten en niet te gaan googelen (kan ik zelf ook maar moeilijk.. ;)). Dat kan ook eigenlijk helemaal niet, maar je moet jezelf niet overstuur maken, hoe moeilijk ook. We zijn er allemaal voor je! Sterkte donderdag!

@Senna: welkom!

@Alex: wat spannend voor je (en voor ons natuurlijk! ;)). Lijkt me wel apart als je allemaal symptomen hebt die al dan of de niet door de hormonen worden veroorzaakt...weird..

Oh ja, ik heb goed nieuws!

16. Mykelti

Mykelti VIP lid

Apr 3, 2010
    11,110
    3
    0
    Mijn EI is terecht!!!!!!
    :D:D:D:D:D:D:D:D

een knaller van een ovutest...eindelijk!
    al een paar dagen mega pijn in mijn buik, benen en rug en vandaag jankerig en sjacho... 8)

17. elba

elba Fanatiek lid

Jun 29, 2007
    2,016
    0
    0
    lerares
    Mooi Mykelti, dat je ei terecht is!!!!!! ei-ndelijk.

MVL, das niet makkelijk nee. Maar je hoeft het ook niet makkelijk te vinden. Niemand zal je een aansteller vinden. Je moet er door heen de spanning. Wens je heeeeeel veel sterkte!!

He marjolein, wat vervelend voor je moeder. Ben nog niet helemaal bij gelezen, maar ik begrijp niet zulk fijn nieuws voor haar.

Hier een stress dag op het werk, 1 lastige leerling, verschrikkelijk, en een baas die niet mee werkt.
    En een pukkel op de kin, oude gebotoxte damen opkomst denk ik. Zo'n lelijke strakke vrouw, je weet wel.

18. Natas79

Natas79 Fanatiek lid

Jul 28, 2010
    2,028
    0
    0
    Verpleegkundige
    Haarlem
    Helaas oma hier gearriveerd, geef er mee aan de sint zou ik zeggen...

19. Natas79

Natas79 Fanatiek lid

Jul 28, 2010
    2,028
    0
    0
    Verpleegkundige
    Haarlem
    #1799 Natas79, Nov 16, 2010
    Last edited: Nov 16, 2010
    NOD:

18-11- Elba-30 jaar-2e kindje-ronde 8
    22-11-Mykelti-32 jaar-ronde17-ma in ronde9-1e kindje
    22-11-Jippiejee-30 jaar-ronde 17-1e kindje
    23-11- Alexandra - 34 jaar - 1e kindje - ronde veel23-11 -mvl-36 jaar-4e kindje- 3 MA nov09/mei10/okt10
    25-11-beschuitje-32 jaar-ronde 4-1e kindje
    25-11 Shadee-31 jaar-ronde 13-1e kindje
    27-11-Saskia33-34 jaar-ronde 16-1e kindje
    02-12-knuffel-35 jaar-ronde12-1e wondertje
    04-12- MamaVanDewi- 32 jaar- ronde veel-2e kindje
    04-12-marjolein-30 jaar-ronde 13- 2 miskramen- en 2 dochters. Eerste dochtertje geboren en gestorven jan'08,2e dochtertje dec'08
    04-12 -Bieb-31 jaar-ronde tel kwijt-1e kindje
    11-12-Nanette--33 jaar-2e kindje-ronde veel! 5 mk vanaf jan 2009
    13-12-Eternity-31 jaar-ronde 9-1e kindje

15-12-Natas79-31 jaar-1e kindje-ronde 8

Afspraken:

16-11: Saskia vervolgafspraak ziekenhuis
    17-11: MamaVanDewi HSG en gesprek
    18-11: Mvl gyn nacontrole en gesprek onderzoeken
    23-11 Alexandra bloedonderzoek op hCG
    02-12: Jippiejee Gyn
    02-12: Shadee 1e afspr gyn
    06-12: Nanette vervolgafspraak hysteroscopie
    10-12: Saskia colonoscopie (ook niet zw gerelateerd)
    06-01: Marjolein PRIUS onderzoek

Zo weer onderaan de lijst

20. Natas79

Natas79 Fanatiek lid

Jul 28, 2010
    2,028
    0
    0
    Verpleegkundige
    Haarlem
    Gefeliciteerd Mykelti met je mooie ei!

Share This Page