Alex lastig is dat toch he al die kwaaltjes die je lijkt te voelen, dan weer weg zijn, en weer terugkomen. je kan jezelf zo helemaal gek maken!! Ik hoop voor je dat je gevoel het mis heeft en het toch raak mag zijn meis!!! (Ik moet eerlijk zeggen dat ik denk ik ook al een testje zou doen, maar dat wist je vast al wel he!) Wantababy, wat naar dat de eerste IUI's niet succesvol waren MamavanDewi, nogmaals veel succes straks!! Jippiejee...pfff kan me voorstellen dat je even geen hoop meer hebt voor deze ronde. temp omlaag, geen pijnlijke borsten meer... Ik hoop voor je dat je lichaam je voor de gek houdt deze keer en je gewoon dik zwanger bent!!! Saskia, ik kan me voorstellen dat je baalt. En ook dat gyn elkaar soms zo tegenspreken, daar word je echt helemaal gek van!! Wel fijn dat ze nu allerlei dingen gaan onderzoeken lijkt me. Misschien vinden ze wel iets dat juist heel makkelijk te verhelpen is... En hopelijk is het vrijdag gewoon een goede uitslag!!
Bij fertility friend, betekent een groen etjes dat je dan je vruchtbare periode nadert (denk het wel , maar toch effe vragen voor de zekerheid)/. En als je vruchtbare afscheiding hebt, doe je eggwhite lijkt me, maar kun je dat ook in gradaties doen? Waterige afscheiding etc.. Of vullen jullie alleen eggwhite in als je vs hebt en laat je de rest zitten? En opk was toch ovutest??
Elba, ik zie dat je er bent... Ik was me laatst aan het afvragen, hoe oud is jouw zoontje eigenlijk??
Hoi Marjolein, Ik ben er zeker. Ik was zo'n beetje heel erg achter met lezen. Mijn zoontje is bijna 2 in januari is hij jarig.
NOD: 22-11-Mykelti-32 jaar-ronde17-ma in ronde9-1e kindje 22-11-Jippiejee-30 jaar-ronde 17-1e kindje 23-11- Alexandra - 34 jaar - 1e kindje - ronde veel23-11 -mvl-36 jaar-4e kindje- 3 MA nov09/mei10/okt10 25-11-beschuitje-32 jaar-ronde 4-1e kindje 25-11 Shadee-31 jaar-ronde 13-1e kindje 27-11-Saskia33-34 jaar-ronde 16-1e kindje 02-12-knuffel-35 jaar-ronde12-1e wondertje 04-12- MamaVanDewi- 32 jaar- ronde veel-2e kindje 04-12-marjolein-30 jaar-ronde 13- 2 miskramen- en 2 dochters. Eerste dochtertje geboren en gestorven jan'08,2e dochtertje dec'08 04-12 -Bieb-31 jaar-ronde tel kwijt-1e kindje 11-12-Nanette--33 jaar-2e kindje-ronde veel! 5 mk vanaf jan 2009 13-12-Eternity-31 jaar-ronde 9-1e kindje 15-12-Natas79-31 jaar-1e kindje-ronde 8 15-12- Elba-30 jr-2e kindje ronde 9 (ben de kleur kwijt) Afspraken: 16-11: Saskia vervolgafspraak ziekenhuis 17-11: MamaVanDewi HSG en gesprek 18-11: Mvl gyn nacontrole en gesprek onderzoeken 23-11 Alexandra bloedonderzoek op hCG 02-12: Jippiejee Gyn 02-12: Shadee 1e afspr gyn 06-12: Nanette vervolgafspraak hysteroscopie 10-12: Saskia colonoscopie (ook niet zw gerelateerd) 06-01: Marjolein PRIUS onderzoek Natas, je staat niet meer onderaan. De botox koningin is ook weer terecht. We gaan gelijk op zo deze ronde. Wie weet een lucky december.
Ja, ik ben al een date aan het regelen met sinterklaas en haar. Wie weet lukt het. Ja leuk dan zijn ze even oud bijna. Is jouw dochter rond de feestdagen jarig? Heb je al nieuws van je moeder? Ik hoop dat het goed gaat vandaag. Goed hoor dat je naar de psych bent gegaan. Je hebt ook zoveel tegelijk. Je moeder, het verdriet van je overleden dochtertje, onzekerheid over je aandoening, miskramen, en zwanger willen worden. Ik heb er alle respect voor hoe je het doet. Mensen onderschatten vaak hoe belastend het is, als zo'n wens maar niet in vervulling gaat en er allemaal toestanden spelen. En ook nog eens de hele wereld om je heen babys krijgt en zo zwanger wordt. Dat vind ik ook wel eens lastig. Voor mijn zoontje waren we ook 11mnd bezig. Ik dacht dat ik gek werd. Eternity, ik hoop dat ze aan de slag kunnen. Alex, wachten, ow wat is dat moeilijk. Maar wij duimen allemaal. Behalven als we typen natuurlijk. Hier dus weer bezoek gehad. Balen. Ik had een vraagje. Als je naar de MMM gaat. Heb je dan meerdere temp grafiekjes nodig of is een wel genoeg. Ik vergeet nogal makkelijk te tempen. En soms temp ik vroeg en kan ik uitslapen maar ben ik daarna klaar wakker. Helaas. En als een genoeg is.. De MRI voor m'n rug gister ging goed. Volgende week woensdag uitslag. Ik heb stress op school van een vervelende leerling. Maar mijn leidinggevende pakt haar met fluelen handschoenen aan. En laat de leerling allerlei onzin uitkramen en blijft luisteren. Helemaal ziek wordt ik ervan. Ik vind namelijk dat ze dat wicht aan moeten pakken, ik vind haar asociaal. En dan ben ik bang dat de stress een zwangerschap in de weg zit. Ach het zal wel een kwestie van niet te veel stressen zijn. Maar hoe????? Mama van dewi, veel succes!!!!! Jippiejee, Das geen goed nieuws. Toch hoop ik nog voor je!! Wie weet?
Zo, nu weet ff het ook, nieuwe ronde!! Ja mijn temp gedrag is niet zo best. Ik vergeet het gewoon zo vaak. Weet je wat ik dan denk. pfff ronde 9, ik had gewoon een baby kunnen hebben nu. Maar dat is een beetje een sneue gedachte. Verder staan er 2 van mijn vriendinnen op springen (bevallen) nu en heeft m'n nichtje (die ik niet zo vaak zie) een kindje gekregen en ik wist niet eens dat ze zwanger was. Heeft mijn moeder me niet verteld. Nou ja! Dus dan schrijf je maar weer een kaartje in de hoop dat jij ze ook nog eens krijgt.
NOD: 22-11-Mykelti-32 jaar-ronde17-ma in ronde9-1e kindje 22-11-Jippiejee-30 jaar-ronde 17-1e kindje 23-11- Alexandra - 34 jaar - 1e kindje - ronde veel 23-11 -mvl-36 jaar-4e kindje- 3 MA nov09/mei10/okt10 25-11-beschuitje-32 jaar-ronde 4-1e kindje 25-11 Shadee-31 jaar-ronde 13-1e kindje 27-11-Saskia33-34 jaar-ronde 16-1e kindje 02-12-knuffel-35 jaar-ronde12-1e wondertje 04-12- MamaVanDewi- 32 jaar- ronde veel-2e kindje 04-12-marjolein-30 jaar-ronde 13- 2 miskramen- en 2 dochters. Eerste dochtertje geboren en gestorven jan'08,2e dochtertje dec'08 04-12 -Bieb-31 jaar-ronde tel kwijt-1e kindje 11-12-Nanette--33 jaar-2e kindje-ronde veel! 5 mk vanaf jan 2009 13-12-Eternity-31 jaar-ronde 9-1e kindje 15-12-Natas79-31 jaar-1e kindje-ronde 8 15-12- Elba-30 jr-2e kindje-ronde 9 Afspraken: 17-11: MamaVanDewi HSG en gesprek 18-11: Mvl gyn nacontrole en gesprek onderzoeken 19-11: Saskia bloed prikken voor progesteron gehalte 23-11 Alexandra bloedonderzoek op hCG 02-12: Jippiejee Gyn 02-12: Shadee 1e afspr gyn 06-12: Nanette vervolgafspraak hysteroscopie 10-12: Saskia colonoscopie (ook niet zw gerelateerd) 06-01: Marjolein PRIUS onderzoek
groen betekent vruchtvare periode, opk inderdaad ovu test. Ik vul rondom de eisprong wat aan afscheiding in, zodat ie makkelijker je eisprong kan ontdekken. De rest van de maand doe ik dat niet allemaal bijhouden...
Elba, ja mijn dochtertje is precies tussen kerst en oud en nieuw jarig, 28 december. Niet ideeal, vooral niet omdat bijna de hele familie (aan beide kanten) eind november, december en begin januari jarig is. Maar we vieren het zeker wel, ik vind dat juist heel belangrijk!! Ik weet nog niet hoe het gegaan is vandaag met mn moeder. Ik hoop weer goed. alhoewel als ik hoor dat het geluid juist erger is na gisteren hou ik toch mn hart vast... wat betreft het zwanger worden en alles eromheen... Ik denk inderdaad dat heel veel mensen niet begrijpen hoe heftig het is en hoe emotioneel en allesomvattend. Soms denk ik wel eens ik zou willen dat meer mensen dit meemaken, dan weten ze tenminste hoe het voelt. Maar daarom is hier schrijven ook zo fijn vind ik, alleen maar vrouwen die je begrijpen... (helaas eigenlijk) En van het stressen dat heb ik ook. Dan denk ik ik ben er veel te veel mee bezig, ik ben veel te gestressd, daarom lukt het niet!! maar ja, hoe verander je dat he Ik weet het niet van tempen voor de mmm. Heb er zelf (nog) geen ervaring mee. Zou mss proberen om iig nog 1 ronde te doen, dat zegt toch altijd meer dan eentje. Vervelend van dat grietje bij jullie op school. Ik hoop dat het snel opgelost wordt!
dank je weer voor de uitleg! Maar alleen op basis van mijn vs zegt ff dan dat ik nu in mn vruchtbare periode zit... Gelukkig luister ik ook altijd goed naar mijn lichaam en hebben we het gisteren nog eventjes gezellig gemaakt! Ben dan wel benieuwd of mn temp binnenkort ook omhoog gaat...
Heel herkenbaar. Ik ben er ook heel erg veel mee bezig, kan me slecht concentreren op mijn werk en zit gewoon niet zo lekker in mijn vel. Inderdaad emotioneel en allesomvattend.
Ik kan vrouwen ook niet snappen die zeggen van ik stop met de pil en we zien wel... En meestal lukt het bij hen dan ook nog eens heel snel! Maar als je gewoon iets zo ontzettend graag wilt en al zo lang wacht, dan vind ik het ook wel heel begrijpelijk dat het je leven gaat beheersen...
Tja, wij krijgen nou nooit eens kaartjes omdat het NIET lukt he. Terwijl wat wij meemaken er veel meer inhakt dan een tijdje ziek zijn bijvoorbeeld. Maar weet je, ik voel me absoluut niet meer geroepen om bijv op kraamvisite te gaan of een beetje gespeeld blij te zitten doen. Als iemand dat niet begrijpt, jammer dan.
He Saskia, bedankt voor het bij kleuren. En Marjolein, ja ik denk inderdaad dat mensen die er niet mee zitten het niet beseffen hoe het is. En ik denk dat het na een miskraam of meer nog moeilijker wordt. Want dan ben je zwanger maar dan ben je er nog niet. Ben je die periode ook extra aan het stressen. Maar het is niet onmogelijk dat het lukt. Je krijgt wel dan ook soms volslagen zinloze tips. Maar het is niet anders.
Ja, Alex, je hebt zo gelijk. Waar blijven al die kaartjes als het weer eens een ronde niet is gelukt. En niet blij zitten zijn en niet gaan ik vind het knap. Maar zelf vind ik het lastig. Want als je wel zwanger bent wil je wel dat ze komen. Gek genoeg voelde ik me toen ik zwanger was van mijn zoontje bezwaard voor de gene bij wie het niet lukte. Ik begreep prima hoe dat is. Maar dat bezwaarde gevoel, dat moet nou ook weer niet. Maar ik vind het wel stoer dat jij het niet doet. Gelijk heb je. Als je er toch niets mee op schiet. Ik vond het ook vreselijk om bij mijn broers 3e op kraamvisite te gaan. Mijn broer vind namelijk dat ik niet moet zeiken dat het niet lukt. (Erg irritant)