30+ en nog steeds niet zwanger

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Bieb, 19 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mvl

mvl Fanatiek lid

16 dec 2009
    3.699
    210
    63
    administratief
    zuid holland
    Bah, nog meer bloedprikken, mijn favoriet is het niet. Maar wel fijn dat de uitslag ok was. Hoeveel moet je afvallen voordat je clomid mag??/

2. C78

C78 Niet meer actief

Een kilo of 8 nog...

3. eternity

eternity Niet meer actief

Ik ben wel heel blij voor je dat je dan idd een paar goede vrienden hebt. Daar heb je meer aan dan familie die van die waardeloze reacties geven!

4. C78

C78 Niet meer actief

Eternity, ik moet afvallen omdat ik te zwaar ben ;) Ik moet een BMI van 32 hebben en ik zit nu op de 34.
    Volgens de gyn kan het zijn dat ik daarom geen eisprong heb.

Ik vind het onzin. Voor Dewi woog ik 80-83 kilo en werd ik 1x in de 2 a 3 maanden ongesteld. Ik had toen dus zeker niet elke maand een eisprong...

5. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Sorry! Een BMI van 32?? :$
    Wat een kul! Hier ligt het in het eerste ziekenhuis op 40 en in het MCA is er geen grens wanneer je een regelmatige cyclus hebt. Ik zit nu op 39. Als ik zou moeten afvallen tot BMI 32 dan was ik 50 voordat ik hulp zou krijgen...en dan paste ik door de brievenbus... ;)

Is er bewezen dat je geen eisprong hebt? Je cycli zien er redelijk ok uit of zag je dat met tempen??

Wel fijn dat het onderzoek en zich meeviel!

6. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Ik kan alleen de cyclus van de voorgaande keer zien en daar is je LF erg kort, wat toch wijst op progesterontekort??

7. eternity

@mamavandewi: hahaha, ik begreep dat je af moest vallen omdat ze vinden dat je te zwaar bent, maar ik vind het wel raar.
    Maar een BMI van 34 is toch niet erg? Mykelti moest onder de 40 zitten, en dan werd ze geholpen.
    Vreemd wel hoor! Stom, dat ze alles op gewicht gooien hè. Erg kortzichtig.
    BMI wil ook niet alles zeggen. Als je gespierd bent bijvoorbeeld, weeg je zowiezo al meer. Of als je gewoon stevige botten hebt.

Denk je dat het je wel gaat lukken om 8 kilo af te vallen?

8. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    @begrip: hier gelukkig wel veel begrip gekregen van iedereen. Ik ga dan ook nog wel op kraamvisite, ook omdat ik dat ook leuk zou vinden wanneer ik een kindje kreeg, maar het is niet altijd even makkelijk nee...
    Wel sneu dat sommige van jullie zoveel onbegrip treffen in de familie. Daarvan zou je toch moeten kunnen verwachten dat ze althans doen alsof het ze interesseert en raakt... :x

Sorry, ik ben verder echt een gatenkaas vandaag...wel vanmorgen en vanmiddag weer een knal ovutest, dus vanavond maar weer wat vroeger naar bed... :p
    Heb een buik als een ballon...heb je stieken wat van die hormoonspuiten hier gedropt, Alex? ;):D Verder last van mijn ogen en hoofd- en buikpijn...heerlijke hormo klachten dus...

9. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    @Saskia: misschien is een HSG toch wel prettig in die zin dat er dan veel duidelijk kan worden. Dat is op zijn minst een lichtpuntje?
    En ik zou me niet bezwaard voelen over al je ziekenhuisbezoeken hoor! En pas je op met (te)veel overwerken? Al deze onderzoeken vreten veel stress en energie en straks doe je jezelf tekort! Risico van het vak als baas denk ik dan! :)

10. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    hai katja..
    Ik heb vorige week net de kijkoperatie gehad..
    maar bij mij kwamen ze niet makkelijk naar binnen, dus ik moest uiteindelijk toch een verdoving..
    Het is vreemd om je eigen baarmoeder van binnen te zien.
    Ze gaan met een soort van stalen stok met daarin een camera naar binnen.. En dan roeren ze langs de wanden om alles te zien;)

Tip: mocht je in hegt 2e deel van je cyclus zitten zou ik hem even uitstellen.
    Ik had hem vlak voor ik ongi zou moeten worden en daardoor was mijn slijm dik en was alles moeilijker te zien..

11. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    mamavandewi.. Ik vind het ronduit belachelijk.. een bmi van 34 is helemaal niet vreselijk hoog!

12. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Wantababy: ben helemaal vergeten je welkom te heten. Bij deze! :D

13. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Dag meiden, ook ik ben weer present. Ik heb het meeste wel gelezen, maar ook hier een hoofd als een vergiet (beetje druk geweest vandaag).

@Elba: jij ook weer hier! Een tijdje geleden, of ben ik nu echt in de bonen... Ook jij weer dat stomme mens grrrrr. Fijn dat de MRI goed ging, nog even wachten.. Maar hoe gaat het nu dan met je rug??

@Begrip: bij ons weten maar heeeel weinig mensen dat we bezig zijn. Er zijn zo ogelijk nog minder mensen die weten van de ml bij ons... Maar dat is een keuze die wij heel bewust gemaakt hebben. Wel ben ik echt onwijs blij dat ik ZP ontdekt heb. Zou echt niet meer zonder jullie kunnen:D:D:D Verder bij ons in de directe omgeving eigenlijk geen zwangeren (op mijn werk wel een paar), dus dat scheelt een hoop!

@MvD: goed nieuws dus. Wat een gel*l over die gewichten zeg. Ik hou mijn hart vast als wij de MMM in zouden gaan. Nou ja, dat zien we dan wel weer. Is er een reden bekend waardoor je man te veel witte bloedcellen in zijn "donatie" heeft??

Ik ben de helft vergeten. Sorry hoor..... zal straks nog wel even terug lezen.

Hier gisteren voor het eerst een weigerende "kleine Knuffelman". We waren leuk bezig, maar heaas... Nog nooit eerder mee gemaakt. Hij voelde zich reuze opgelaten... Jammere is alleen dat hij nu op de bank ligt te slapen met een enorme hoofdpijn, zal er vandaag denk ik dus ook niet meer van komen. Zucht, weer een maand verloren???

14. eternity

Oh, wat vervelend zeg!!!
    Ik kan me wel voorstellen dat hij zich opgelaten voelt hoor.
    Maar ik hoop dat zijn hoofdpijn dalijk nog weg gaat (anders moet ie even een paracetamolletje nemen) en dat er straks toch nog geklust kan worden. Het zou balen zijn als er weer een ronde verloren zou zijn!

15. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Hoi lieve knuffel,
    Misschien heeft je man iets onder de leden waardoor het niet lukte? Altijd moeilijk, want voor mannen is presteren iets "natuurlijks" terwijl voor vrouwen klaarkomen niet iets vanzelfsprekends is...althans voor mij niet... :)
    Zelfs ik vond dat in het begin wat moeilijk, maar mijn man vond het niet erg, dus zo heb ik het ook kunnen accepteren, maar of dat voor een man ook zo werkt??
    Mijn hubby heeft het alleen in het begin gehad. Toen we een relatie kregen was hij heel verlegen en het duurde ook wel een tijdje voordat we sex konden hebben...

16. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Oh en overigens hoeft het niet verloren te zijn hoor! Jullie hebben van de week toch ook geklust? Kan een aantal dagen heerlijk warm blijven liggen, dus zeg nooit nooit en idd, zoals Eternity zegt, misschien voelt hij zich straks beter!

17. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Thanx meiden. Hij heeft een parceta genomen en ligt nu dus even te tukken. Ik hoop dat het straks wat beter is (voor het klussen, maar natuurlijk ook voor hem:D:D).
    We zijn zondag ochtend en maandag avond ook aan de klus geweest. Ach, we zien wel FF heeft mijn ei nog net gevonden (logisch met deze temp), maar dacht 'm gisteren te voelen...

18. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Was hier al doorgekomen dat Snoet zondag bevallen is??? Het is een gezonde zoon. Coen, 3920 gr 52 cm. Ze is zelf niet zo mobiel, heeft bekkeninstabiliteit "opgelopen". Ik most de kippie wel de groeten doen.

19. eternity

Haha, maar vooral ook voor het klussen natuurlijk! Die verloren rondes zijn echt killing!!
    Maar dat gaat vanaaf vast lukken! En zo niet, is er altijd nog morgen. De wonderen zijn de wereld niet uit hè! ;)

20. elba

elba Fanatiek lid

29 jun 2007
    2.016
    0
    0
    lerares
    ;)Knuffel, ik hoop dat die paracetamol werkt en dan maar dat kante setje aan.

WAntababy, welkom. Ik heb het niet meegemaakt maar andere hier wel. Heel veel succes en bedankt voor de kussen!

Ja, de rug pijn is niet super. Zeker vandaag niet nu oma eris. Maar het gaat. Het is al 2 jaar zo.

Ow wat een gedoe dat afvallen. Ik moest ook eens op dieet. Ik vond het een verschrikking. Leef echt met jullie mee.

Saskia, het is vervelend als je weg moet bij je werk voor onderzoek. Maar jammer dan, dit is belangrijker. Maar ik begrijp het wel. Ik ben leraar, en heb de hele tijd ook allerlei dingen en dan kan ik geen les geven of ik moet vervanging regelen. Maar het voelt zo onrustig. Ik kan daar heel gestressd van worden van het van hot naar her vliegen. Maar voor je baas is het jammer. Maar ik begrijp dat je het vervelend vindt en denkt straks vinden ze me niet meer goed als werknemer. Maar jij kan hier niets aan doen en het blijft ook niet zo. Het is al vervelend genoeg dat je het hebt. Maar ik begrijp het wel. Ik zou het ook hebben en maar me er ook wel druk om als wij ook de mMM in zouden moeten.

Deel Deze Pagina