30+ en nog steeds niet zwanger

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Bieb, 19 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. elba

elba Fanatiek lid

29 jun 2007
    2.016
    0
    0
    lerares
    Eternity, wat erg een broer en zus overleden! Kan wel begrijpen dat jullie nu meer inzien waar het werkelijk omgaat en meer close zijn. Dat is fijn maar dat ze er niet meer zijn (op aarde dan), dat is niet leuk. Daar sta je niet bij stil dat dat ook kan gebeuren.

Mykelti, een vreet ei had je toch? Dat moet goed wezen.

2. Hee meiden, effe een egoberichtje hier. Die vriendin van mij vertelde me net dat de cb ook zwanger aangaf. Ze moest er wel nog effe aan wennen. Zij was juist iemand die tegen mij vertelde dat ze zo moest wennen aan het ouderschap en het allemaal zo zwaar vond. Ik snap het niet meer... Waarom wordt zij dan zwanger en ik (wij allemaal hier) dan niet???:(:(:(

Dompel mezelf nu alvast effe helemaal onder in mn gevoel, misschien dat dat goed is voor me....:(

Ga nu ff teruglezen

3. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Ik laat het jullie weten hoor!

@Wantababy: alsnog van harte welkom!

@Saskia: vervelend al die ziekenhuis bezoeken hoor. En terecht dat je niet overal vrij voor neemt hoor, jij hebt er ook niet om gevraagd. Weten ze op je werk dat jullie "bezig zijn"???

4. Meiden, ik denk dat ik voortaan ook kwaambezoeken ga overslaan. Ik vind het ook te confronterend.
    En wie zijn je vrienden en staan je echt bij. Helaas heb ik dat ook ondervonden, vooral na Luna*. echte vrienden zijn er maar heel weinig helaas:( MVL, ik vind het van jouw zus eerlijk gezegd wel schokkend. Zou ze misschien niet weten hoe ze moet reageren?? (Niet dat dat een excuus is hoor, jij bent de persoon met het verdriet en de pijn)

5. elba

elba Fanatiek lid

29 jun 2007
    2.016
    0
    0
    lerares
    Marjolein, welke vriendin is (weer?) zwanger? Die een die net een kind heeft gekregen. Ja het is oneerlijk verdeeld. Ik vraag me af hoeveel mensen echt blij zijn als je zegt dat je zwanger bent en hoeveel mensen eigenlijk balen.

6. MamavanDewi, wat een dubbel nieuws... Aan de ene kant goed dat het meeviel en er geen rare dingen gezien zijn. Aan de andere kant je man die naar de uroloog moet, en je progesteron die weer niet goed is en dan ook nog eens de mededeling dat je moet afvallen willen ze je uberhaupt helpen! Ik sluit me bij de andere meiden aan dat ik jouw bmi ook echt niet te hoog vind! Vind het schandalig hoe er met mensen omgegaan wordt. Ik las laatst dat ziekenhuizen moeten gaan bezuinigen en ik denk echt dat dit ermee te maken heeft:x Mocht het zover komen en nodig moeten zijn, dan zou ik zeker voor een 2nd opinion gaan!!

Knuffel, jeetje meis wat vervelend. Hopelijk dat het vanavond toch alsnog gaat lukken!

7. elba

elba Fanatiek lid

29 jun 2007
    2.016
    0
    0
    lerares
    MVL, is die mail zeker aangekomen. Is toch bijzonder vreemd dat ze niet reageert.

8. Wie is er niet zwanger kun je beter vragen... Maar dit gaat over die vriendin waarvan haar eerste kindje net 1 is geworden en waar het nu dus in de eerste ronde raak is.

En inderdaad, hoeveel mensen zullen echt blij zijn... Ik denk vooral de mensen bij wie het allemaal makkelijk en voorspoedig gaat

9. Ja, dat vraag ik me inderdaad ook af!

10. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Ik ben heeeel erg blij als jullie zwanger zouden zijn hoor!!!!!

11. Ik ook! Ik ook!!! Maar ik gun het jullie gewoon allemaal stuk voor stuk!! En ik weet hoe jullie er ook naar verlangen en hoe graag jullie het willen, dat maakt het toch anders.

12. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Weet ik ook wel, maar ik denk: gooi er even wat positieve energie tegeaan. Dat kunnen we allemaal wel gebruiken denk ik!

13. elba

elba Fanatiek lid

29 jun 2007
    2.016
    0
    0
    lerares
    Ja, voor de mensen hier zijn we blij!

14. Dat is ook goed en fijn! Maar soms moet je ook het verdriet voelen he! (Ik loop alvast voor op mn therapie;))

15. mvl

mvl Fanatiek lid

16 dec 2009
    3.699
    210
    63
    administratief
    zuid holland
    Dat weet ik natuurlijk niet zeker, maar heb haar ook geSMSt dat ze mail moest checken...Duidelijk zat toch..

16. Ja dan kun je er wel vanuit gaan dat ze m gehad heeft. Of er iig van op de hoogte is. Ik vind het erg sneu voor jou en echt ongelofelijk van haar. Kan me voorstellen dat jij er wel even klaar mee bent. Had je van tevoren wel een goed contact met haar?

17. eternity

eternity Niet meer actief

@elba: het is vreselijk dat ik m'n broer en zus moet missen idd. :(
    We zijn er gelukkig wel closer door geworden in onze directe familie, dus dat is wel fijn.
    Ook met de kinderen van mijn overleden zus zijn we heel close.
    We gaan ook regelmatig met z'n allen gezellig kletsen en spelletjes doen en 'n borreltje drinken samen.
    We weten namelijk dat we moeten genieten van elkaar, omdat het zo voorbij kan zijn.

@marjolein: het is soms onverklaarbaar hè. Dat mensen die het zo super graag willen het niet lukt, en mensen die er eigenlijk nog niet klaar voor zijn het wel lukt. Erg oneerlijk!!
    Dikke knuf!

@knuffel: ik zou ook heel erg blij zijn als jij zwanger zou zijn! :D :D

@mvl: ik vind het echt vreselijk voor je, dat je zus zo doet!!!! :x

18. mvl

mvl Fanatiek lid

16 dec 2009
    3.699
    210
    63
    administratief
    zuid holland
    Dat denk ik niet, maar het is er altijd al eentje geweest met een gebruiksaanwijzing... Ze heeft een mening en die verkondigd ze, en jij mag niet anders denken...Ook altijd redelijk ego, op verjaardagen van de kinderen HEEL laat komen als alle visite al weggaat en dan zeggen, mooi we blijven eten...(terwijl dat mijn bedoeling helemaal niet was)...Snappen jullie het type een beetje...altijd klagen, maar altijd komt alles op z'n pootjes terecht bij dr...

19. mvl

mvl Fanatiek lid

16 dec 2009
    3.699
    210
    63
    administratief
    zuid holland
    Pas bij zoiets merk je wie er echt dichtbij je staan, vind je niet?? Heb van mijn vriendin nog nooit zoveel sms'jes gehad in 1 week als net na de afspraak bij de VK dat het weer mis was...

20. MVL, wat een vervelend type (sorry het is wel je zus, maar ik kan niet zo goed omgaan met dat soort mensen). Als ik het zo een beetje inschat is ze misschien niet in staat om haar medeleven te tonen, omdat ze het niet begrijpt. Zich niet kan inleven in je (omdat ze mss te veel met zichzelf bezig is...?)

Deel Deze Pagina