We-moeten-nog-even-wachten-club

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door 2g4e, 9 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 2g4e

2g4e Niet meer actief

Zijn er nog meer meiden die net als ik graag voor een kleine willen gaan (1ste, 2de etc.) maar die om wat voor reden dan ook nog even moeten wachten?

Wij hebben ons appartement nu een half jaar te koop staan en mijn vriend wil pas voor de tweede gaan als we dit appartement hebben verkocht en in een nieuw huis wonen.

Hier was ik het in eerste instantie mee eens maar ik had niet verwacht dat ons appartement nog te koop zou staan. Ja, ja ik weet het de huizenmarkt zit op slot maar wij zitten in zeer gewilde appartementen maar er staan er - helaas voor ons - nog 12 te koop in onze wijk. Maar ik baal enorm want Isabella is al 2 jaar en we wilden eigenlijk niet teveel leeftijdsverschil. vooral als ik dan lees dat mensen ineens heel veel langer doen over een tweede of zelfs in de mmm belanden, zakt de moed mij in de schoenen.

Zijn er nog meer meiden die in eenzelfde schuitje zitten? Misschien kunnen we samen de tijd doorkomen en voor elkaar duimen dat we maar snel ons doel bereikt hebben voor we aan de klus kunnen!

2. Bougainville

Bougainville Niet meer actief

Hier ook zo'n verlangen naar een 2e kindje. Ook wij wachten nog even....wat ik best moeilijk vind.
    Voor mijn dochter haar kleding hoef ik niet meer naar de "baby" afdeling, ze loopt ze kletst de oren van je kop (in hoevere ze kan praten en het verstaanbaar is).

Lijkt me ook zo leuk een broertje of zusje voor mn dochter want ze is gek van kinderen dus dat zal ze ook vast van een broertje of zusje zijn.

Mijn vriend wel graag iets langer wachten tot onze dochter iets met zelf kan etc. en dat accepteer ik.
    Samen hebben we nu besloten wanneer ik stop met de pil.

Lijkt me leuk hier te kletsen tot die tijd (en wellicht daarna!).

3. 2g4e

2g4e Niet meer actief

Jeeeej gezellig! Maar wel vervelend als je zelf zo graag wil. heb jij dat ook niet dat je bang bent dat het straks misschien wel erg lang gaat duren? Zie dat je over ruim 9 maanden gaat stoppen met de pil. Je moet dus nog even wachten...

4. Bougainville

Ja heel leuk! Ik ben dus echt niet de enige die zo'n groot verlangen heeft maar ook nog even moet wachten.

Het spookt wel eens door mijn hoofd van wat als het niet gelijk lukt of helemaal niet. Van mijn dochter was ik vrijwel gelijk zwanger maar dat geeft idd geen garantie dat het dan bij een tweede ook gelijk lukt.

Inderdaad moet ik nog een poosje wacten maar is nog te doen denk ik haha alhoewel ik mezelf er steeds op betrap datik het er constant over heb.

Ik hoop dat jullie het appartement snel kunnen verkopen zodat je ook niet al te lang meer hoeft te wachten!

5. 2g4e

2g4e Niet meer actief

Ik merk inderdaad ook dat ik er steeds vaker over na zit te denken. Hoop inderdaad ook echt dat we ons appartement snel kwijt zullen raken maar ik ben er bang voor. Zo vervelend dat je niet weet hoelang nog. Jij stopt over 9 maanden met de pil dus dan weet je wanneer je gaat starten. Ik moet maar afwachten. Ik ben al niet zo'n geduldig type dus dat is ook wat... Ach ja.

Maar jij hebt dus ook een dochter. Ook zo'n kletskous! Het is zo leuk! Alleen onze diva zit in de bekende nee-fase... nou dat is minder hoor. Maar het is zo leuk als ze gaan praten. Dat zal je zelf ook wel merken.

6. Bougainville

Ja ik heb een datum waar ik naartoe kan leven maar voor jou is het maar afwachten tot het zover is...eigenlijk weet je dus niet zo goed waar je aan toe bent.

Ik heb ook een dochter ja! Echt leuk. Die nee fase heb ik nog niet haha. Lijkt me wel pittig. Mijn dame kan wel goed nee schudden maar het gelukkig nog niet zeggen :D En dat ze begint met praten ja echt geweldig! Zo leuk. Op het moment is alles "kip". Alles wat erop lijkt is kip. En ze heeft pas geleerd dingen in de prullenbak te gooien....en alles maar an ook alles gaat erin. Is jou dochter ook zo'n boef?

7. 2g4e

2g4e Niet meer actief

O geweldig! Heel herkenbaar. Ja onze dochter is behoorlijk pittig. Momenteel is alles "neeheeeeej niet doen", "neeheeeeej afblijven", "pas op", "neeeej niet asnkomen". Erg gezellig dus. Maar moet er soms wel om lachen hoor. En ze kletst ons ook na... Dus opletten met wat we zeggen.

8. 2g4e

2g4e Niet meer actief

Zijn we echt met zn tweetjes?

9. Shirleymommy

Shirleymommy Fanatiek lid

28 dec 2012
    1.307
    28
    48
    NULL
    NULL
    Hier ook eentje! Wij willen heel graag kinderen maar mijn verloofde wilt eerst verhuizen voordat wij aan kinderen beginnen. Maar ik had in november mijn implanon laten verwijderen en we hebben nu geen anticonceptie. Ik hoop dat de kleine snel komt want het is erg zeer gewenst.

10. koekenpan

koekenpan Bekend lid

13 okt 2010
    909
    2
    18
    Randstad
    hier ook 1 :)
    Hadden het eerst uitgesteld tot november/december, omdat ik bezig ben met een opleiding en dan zo goed als klaar zou zijn. Helaas moesten we de datum opschuiven doordat ik momenteel niet mag werken en hierdoor verlenging oploop met mijn opleiding. Echt enorm balen, vooral omdat ik helemaal niets zelf in de hand heb. Ik probeer nu mijn vriend zover te krijgen om na mn volgende menstruatie de condooms te laten staan. Stel dat ik snel zwanger raak ben ik 5 maanden als ik afstudeer....dat moet te doen zijn vind ik. Spiraal is er in november uitgehaald, dus kon nu wel fijn mijn cyclus bijhouden. Tot nu toe werkt alles zoals t hoort :p

Deel Deze Pagina