30+ en nog steeds niet zwangere kippetjes

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by eternity, Feb 18, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

Jan 15, 2010
    3,045
    0
    0
    tap-tap-tap-tap...:D

2. saskia33

saskia33 Niet meer actief

Nog steeds geen nieuws jippiejee???

3. Alexandra2008

Alexandra2008 Fanatiek lid

Aug 21, 2008
    3,438
    6
    38
    Female
    Almere
    Heb je nu al iets gehoord over de bevruchting? Ik hoorde dat de dag na de punctie.
    Inderdaad, heb je het ene spannende moment gehad, beland je in het volgende. Maar so far so good!

4. mvl

mvl Fanatiek lid

Dec 16, 2009
    3,699
    210
    63
    administratief
    zuid holland
    En jippie, nog steeds geen nieuws???

5. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

Dec 1, 2009
    4,585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Ik heb je gewoon helemaal overgeslagen:$:$:$.
    Wat gezellig dat je er weer bent!!! En vakantie, ik wil ook wel:D.
    Deze ronde in ieder geval geen gezenuw rond NOD zullen we maar zeggen :)->:), je snapt me vast wel:cool:). Kom maar op met die nieuwe ronde!!!!

Dikke Knuffel!

6. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

Dec 1, 2009
    4,585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Misschoen dan juist wel goed dat hij het gelezen heeft. Ik kan me heel goed voorstellen dat als jij het hem verteld je het zelf al snel iets minder "ernstig" maakt omdat je niet wilt dat hij denkt dat je je aanstelt of zich (te veel) zorgen gaat maken. Ik, hoop dat je bij hem wel je hartje kan luchten!

Nog een keer een heeeeele dikke knuffel!

7. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

Dec 1, 2009
    4,585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Yep, en dat voelt nu als heeeeeel lang (en ook meteen als een do or die moment maandag. Brrrrr)

8. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

Dec 1, 2009
    4,585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    tap-tap-tap-tap tapt rustig met Jippie mee.......

9. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

Dec 1, 2009
    4,585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Nu zal ik stoppen met het hok vol te spammen:D:D:D.
    Zo naar de fysio...

10. saskia33

Gezellig hoor Knuffel dat je hok vol loopt te spammen:)

Succes zo bij de fysio.

Sasseman begint nu wel meer te begrijpen dat het niet aan mij ligt maar wel aan de hele MMM. We hebben ook vrienden die ook in het traject zitten, we zijn naar een freya-dag geweest met lotgenotencontact en hij hoort om zich heen ook wel verhalen over hoe moeilijk het traject is. Dus hij ziet nu wel in dat ik geen uitzondering ben. Maar verder is hij niet zo'n prater. Hij luistert wel maar weet niet zo goed wat hij ermee moet.

11. saskia33

#2051 saskia33, Apr 19, 2012
    Last edited by a moderator: Apr 19, 2012
    Zwaaistaart: lekker dat je er even er tussenuit geweest bent. Even geen MMM aan je hoofd.

12. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

Jan 15, 2010
    3,045
    0
    0
    Sorry, moesten hals-over-kop weg ivm met de tijd dat we in het ziekenhuis moesten zijn (we waren zelfs nog een beetje te laat) maar super nieuw ik heb een toppertje in de bm!!!:D Morgen nieuws over hoeveel er in de vriezer gaan, er zijn nog 6 in de race... Ben dus heeeeeel blij!!! Later meer nieuws! Heb nu bezoek!!

13. saskia33

Jippiejee super nieuws! Ik dacht zoiets al dat je vliegensvlug naar het ziekenhuis moest :). En nu duimen dat embryo on board het goed doet en dat de 6 andere morgen ingevroren kunnen worden!

14. Jordan

Jordan Fanatiek lid

Apr 17, 2012
    3,395
    1
    36
    Full Time baan, workaholic figuur
    Den Haag
    @Zwaaistaart Dank je wel :) Ja als ik het zo lees dan is het echt overal anders, misschien hebben ze er veel vertrouwen in dat het met IUI moet werken bij ons, ik weet het anders ook niet haha. Lekker vakantie gehad?

@Hexje Sorry, niet goed gelezen :)

@Knuffel Gefeliciteerd met je zwangerschap. Spannend. Bijna echo! Ja, ik ben super blij dat er de middelen zijn maar het is wel een teleurstelling zeg maar. Klinkt misschien verwend en zo bedoel ik het natuurlijk niet hihi maar het is gewoon eng wat dat betreft. Ik wil expres niet dat het heel mijn leven beheerst omdat ik verder best blij ben met het leven dat we hebben maar ik ben ook bang dat het dan echt helemaal HET ding in je leven wordt. Het is lastig uitleggen, zeker omdat het iets is wat je zo graag wil maar aan de andere kant ben je ook gereserveerd omdat je in je achterhoofd houdt dat het altijd anders kan lopen, zoiets!

@Jippie Wat een super nieuws!!!! En nog 6 in de race, terecht dat je blij bent. :)

15. Alexandra2008

Alexandra2008 Fanatiek lid

Aug 21, 2008
    3,438
    6
    38
    Female
    Almere
    Wauw dat is echt super! Als die 6 de vriezer in mogen heb je precies hetzelfde resultaat als ik toen had!

16. mvl

mvl Fanatiek lid

Dec 16, 2009
    3,699
    210
    63
    administratief
    zuid holland
    Super Jippie!!!!!!!!!!!!!! Hopelijk mogen ze alle 6 de vriezer in voor HELE lange tijd!!!;)

17. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

Dec 1, 2009
    4,585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    @Sas: hier ook geen prater (Knuffelman dus he, ik wel:p:p). Lijkt me wel fijn dat hij/jullie contact hebben met anderen die in het zelfde schuitje zitten. Of in ieder geval hebben gezien dat hoe jullie je voelen "er helaas gewoon bijhoort". En een luisterend oor is soms ook heel fijn!
    En ik spam wel door hoor;), moet de tijd toch op de een of andere manier door komen (op mijn vrije dag...).

@Jippie: wat goed!!! En wat spannend!!!! Ik stem ook dat de cryo's heeeeel lang in de vriezer mogen blijven:D:D:D.

@Jordan: dank je! HEt gevoel is ook dubbel. Blij dat het kan, balen dat het nodig is (Hier IUI-zwangerschap dus ken het gevoel).

@Nette: waar ben je meis?? Alles goed? Of druk aan het breien voor de cryo's van Jippie???:p:p

En de andere dames?? Volgens mij mis ik er een paar...

Hier weer terug van de fysio. Had zo geen zin (is een soort fitness uur onder begeleiing van een fysio). Maar goed, toch weer even wat gedaan! Nu weer achter de laptop, even bijkomen:D:D:D.
    Nog 4 nachtjes!!!! (Als ik vervelend wordt hoor ik het wel toch???).

Knuffels voor iedereen!!!

18. saskia33

Knuffel jij vervelend dan kan toch helemaal niet:D:p????

19. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

Dec 1, 2009
    4,585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Euhm.....:D:D

Ik was net na de fysio even in het dorp. Heerlijke zoute haring gekocht. Onderweg bedacht ik me dat ik helemaal niet weet of ik dat wel mag:$:$:$. Pfieuw, gelukkig wel. Ik eet het niet vaak maar vind het zoooo lekker!!!!!

20. saskia33

Oh das schrikken...zou ik ook zomaar vergeten denk ik. Gelukkig mocht die haring wel. Zeg knuffel nog maar 4 daagjes hè :)

Share This Page