30+ en nog steeds niet zwangere kippetjes

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door eternity, 18 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Ja, echt wel!!! Ben blij dat het mag!!!!

Zo lang nog wachten:$:$:$. Wel 4 dagen... pffff :D:D:D:D

2. mvl

mvl Fanatiek lid

16 dec 2009
    3.699
    210
    63
    administratief
    zuid holland
    Nou ehhhhhhhhhhhhhhh;):D;)

3. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Vind jou ook lief hoor:D:D:D:D:D

4. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    hey iedereen..
    ik leef nog hoor knuffel;)
    alleen moesten deze week de cijfers ingeleverd worden en de adviezen moesten rond. Dus ik heb het heel erg druk gehad..

Bovendien is mijn man op dit moment even heel rustog met ontwerpen. normaal doet hij dat 's avonds. Nu jat hij steeds de latop beneden.. Schandallig eigenlijk;)

@zoute haring.. die mag je wel eten hoor. Ze zeggen zelfs dat een haring per dag een enorm positieve invloed heeft op het intelect van je baby;) (nou geloof ik daar niet in, maar wel dat de juiste vetten en omega ed erg goed is voor de baby en voor jou;))

@jippie.. goed nieuws meiske.. een topembryo.. Nu is het enorm spannend.. Maar zo'n geduldig persoon vindt die 2 weken natuurlijk peanuts:p:p:p:p

verder heb ik alles echt bijgelezen en krijgt iedereen van mij een dikke knuffel..

5. Alexandra2008

Alexandra2008 Fanatiek lid

21 aug 2008
    3.438
    6
    38
    Vrouw
    Almere
    @all
    Ik ga morgen voor een lang weekend weg naar de Ardennen, dus ik ben er wss maandag weer.
    Fijn weekend iedereen!

6. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    @Nanette, blij te horen dat alles oke is!!!
    @Alex: veel plezier!!!!

Allemaal weltrusten!
    Knuff

7. Hexje

Hexje Fanatiek lid

16 feb 2010
    4.474
    0
    0
    Friesland
    @ Jippie!!!!! Wat goed!!!! Hier word met 3 voor je geduimd hoor! (heb de dames spoedcurcus gegeven:D:D)

@ Sas Dat hij geen prater is maakt denk ik niet uit voo rhet feit dat hij nu weet wat het met jou doet en dat het een "normaal" iets is als je zoveel o je bordje krijgt! Hij kan zich nu inleven of in elk geval bedenken dat je een hele sterke meid bent en je zeker weten niet aansteld en anders kom ik op mijn bezempje langs om hem dat even aan zijn verstand te peuteren hoor:D:p

@ Alex Geniet van je weekeind meis!!!! Nu nog met z'n 2 :D:D:D

@ Knuffel 4 nachtjes??? nee hoor nog 3 :p:p:p:p

@ De rest allemaal een dikke knuffel! Mijn dames worden ongeduldig dus ga ze gauw aankleden:D

8. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    Ik wil graag 4 piepkleine mutsjes bestellen:D!

9. saskia33

saskia33 Niet meer actief

Nanette 4 mutsjes graag voor de eskimootjes van Jippiejee :D. Super dat het er vier zijn!

10. saskia33

saskia33 Niet meer actief

Hexje: ooei ik zal hem zeggen dat jij anders op je bezem langs komt :D:p

Alex: veel plezier in de Ardennen.

Wij gaan morgen (als het weer meezit) een beetje genieten van het corso hier in de streek.

11. mvl

mvl Fanatiek lid

16 dec 2009
    3.699
    210
    63
    administratief
    zuid holland
    Jippie, super!!!!
    Nanette, snel mutsjes breien:D of heb je het nog steeds zo druk? Is het allemaal rond voor school?
    Alex, veel plezier!
    Sas, hopelijk zit het weer mee.
    Knuffel, nog 3 nachtjes!!;)

12. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    Hey lieve meiden, fijn dat jullie zo meeleven, vind het echt super!

@Zwaaistaart, zit je al weer in je ritme?? Jammer dat jullie een kans moesten laten schieten, maar ikzelf vond het soms ook wel een verademing een maandje geen spanning van zal ik misschien toch, ook even geen tranen als oma er is.

@Knuffel, wat heerlijk na het weekend je eerste echo! Hoe voel je je? Heb je een goed gevoel? Blijft spannend hè, maar ik heb een goed gevoel voor je... (niet dat ik helderziend ben ofzo, maar toch;))

@Alex, Waarschijnlijk ben ik al veelste laat en zitten jullie al lekker te genieten, maar toch wil ik jullie heeeeeel veeeeeel plezier wensen!

@Sas, hoe gaat ie nu? Heb je al wat in je hoofd kunnen schikken?? Ik zat vanmiddag ineens aan je te denken en het boek beschuit zonder muisjes (even googlen) Ik heb er veel aan gehad. Vooral hoe ze zich voelde en ook deze emoties goed op papier heeft gekregen!
    Ik hoop dat het weer morgen goed is, maar het kan nog wel een beetje tegenvallen, plu mee dunkt me!

@Nanette, voel me bijna schuldig, nu je het al zo druk hebt ook nog breien... Hoe gaat ie verder meis?

@Jordan, jeetje jij hebt ook een heel traject achter de rug. Ik vind persoonlijk dat je wel meer actie mag verwachten van je gyn. Tenmiste als jullie dat zelf willen natuurlijk. Ik heb respect voor jullie geduld. Maar ik weer niet of het nog reeel is om nu nog een tijd te wachten en met ovu testjes in de weer te gaan. Beetje afhankelijk van jullie seksleven natuurlijk. (Niet om te persoonlijk te worden maar al je bv maar 1 keer per maand gemeeschap heb kan ik me wel iets beter dit voorstel begrijpen) Als je nog tips en trucs wil zit je hier wel goed denk ik;).

@Hexje, super bedankt voor het duimen knap hoor van de meisje!! Het heeft goed geholpen!:D

MVL. dank voor het meeleven!!

@ wie ik vergeet. (echt ik probeer van niet maar vertrouw mezelf niet helemaal:):):)) Ik doe het niet met opzet, vind alle kipjes superlief!!!

*SMOK*

13. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    @Jippie: 4 ingevroren dus?? Wauw, goed joh (Nette, werk aan de kant, je moet breien!!!!!). Een goed gevoel is altijd goed om te horen!!!

@Sas: veel plezier bij het corso!! Ik hoop op mooi weer (willen wij ook graag, gaan naar de ANWB-kampeer dagen).

@All: nog "maar" 3 nachtjes. Denk wel dat deze dagen het langste gaan duren, door de weeks nog afleiding van het werk. Nou ja, mezelf maar bezig houden... Ik heb op mijn boobs na nog weinig klachten. Geen idee wat dat zegt, weet alleen dat het zo is... Verder alles wel oke (denk ik, ben ik niet zo mee bezig :):););)).

Knuffels voor iedereen!!!!!!!!!!!!!!!

14. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    ik heb er al 3 af jippie.. nog maar 1 te gaan

15. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Whahahaha!!!:D:D:D:D
    Goed bezig Nanette!!! Die 3 hebben het in ieder geval niet koud!!!!

16. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    PROEST:D:Dwhahaha:D:D

Oh thanx Net! Ik kan ècht niet breien....:) Dat zou toch zielig zijn...

17. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Hoe is het hier dames????

Jippie voel je al wat???:D:D:D (grapje)

Hier ernstig aan het aftellen....
    Nog 22 uur ongeveer....

18. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    Komt nu lekker dichtbij, ik hoop dat je nog wel lekker kan slapen! Alvast oi-toi-toi, voor als ik je niet meer 'spreek'!! Enne, wel genieten hè! Het MOET gewoon goed zijn!

19. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    spannend knuf.. nu nog minder uren;p

@jippie.. ben blij dat jij blij bent:D;)

20. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Thanks lady's.
    Ik heb er zelf nog niet een heel goed gevoel over, maar gelukkig ook niet heel negatief. Ik ben (deels onbewust)wel heel erg bezig met me alvast voorbereiden op "slecht nieuws". Ik had het vanavond met Knuffelman over biefstuk. Ik zei: dat mag ik nu niet hebben, maar misschien na morgen weer wel. Knuffelman schrok er een beetje van, en ik eerlijk gezegd stiekem ook wel... Nou ja, nog maar "even".

Knuffels voor iedereen!!!!

Deel Deze Pagina