Hier even mijn eerste symptoom van voor NOD. Warm, warm, warm en nog eens warm. En dat is geen grapje (op mijn werk dachten ze echt dat mijn thermostaat kapot was...). Dat kan dus best. De vorige 2 keer dat ik zwanger was had ik ook geen idee hoor. En jij mag de hoop wel (even) opgeven. Snap ik best. En zoals Alexandra ook al zegt ook een soort zelfbescherming (heeeeel herkenbaar). Maar wij hopen gewoon voor je door!!!! Ik moest wel lachen om je code taal, maar snapte het hoor! Bij de IUI zeiden ze 14 dgn na die tijd. Ik neem aan dat dat voor de IVF hetzelfde geld. (Ik zou dan zelf denken 14 dgn na de punctie, of is dat te logisch??) Wachten duurt laaaaaaaaaaaang en helemaal in dit soort tijden. Probeer je in te houden, zoals Alex al zei, je zit ook niet te wachten op en vals-negatieve uitslag, daar wordt je niet vrolijk van natuurlijk. Ik zal een pot thee zetten en veel chocola op de roze sofa neerleggen.... Of muffins, of allerlei ander lekker, leidt vast af!!!! Knuffelsssss Edit: ik zit je bericht nog even terug te lezen. Zeuren???? welnee, doe niet zo raar! Als iedereen alleen maar vertelde wat hij die dag gedaan had kan ik net zo goed met de buren gaan kletsen.... Hier zijn we toch juist ook voor!!! "Zeur" dan maar lekker door hoor!!
Hoe is het met de andere dames??? Hier alles zijn gangetje. Niet echt gekke dingen. Mensen nog grootse plannen voor maandag? Knuffelsssssssss
OK, maar pas op, dit is nog maar het begin van de laatste week hoor! Wbt testen, ach 3 of 4 mei ik wacht wel braaf denk ik nu... ik zit al wel 12 dgn na pregnyl, dus dat zit al wel goed! Ik ben alleen 2 mei vrij, dan moet ik me wel even gaan inhouden, want dat lijkt me een betere testdag als vlak voor ik moet werken... knuffel terug!
@Jippie: dat van die temp is echt waar. Had regelmatig het zweet over mijn rug lopen! Dus, dat je het warm hebt zegt helemaal niets hoor! En weet je wat het fijne is van al dat digitale snoepen.... Heb je al testen in huis??? Ik wilde toen eigenlijk ook niet testen net voor werk. Uiteindelijk toch maar wel gedaan. Ik wilde perse niet te vroeg testen, maar kon eigenlijk ook geen dag langer wachten (en knuffelman was het zat dat ik al dagen zat te dubben, dus hij zei dat ik MOEST testen). Wat vind Jippie-man??
Ik heb sensitesten in huis, denk erover toch maar wat kruitvatjes te gaan halen. Jippieman, eh oh ja met hem kan ik er ook nog over hebben. Ik geloof niet dat hij erover nadenkt, de dokter heeft gezegt 4 mei, dus dat is dan duidelijk hè... (heerlijk zo'n mannenbrein, zoveel eenvoudiger) Ik denk trouwens dat als het niet is gelukt ik toch wel eerder ongesteld ben, ik had altijd maar een lf van 12 dagen en toen ik de pil doorslikte vlak voor de IUI werd ik toch stug ongesteld, mijn lichaam laat zich geloof ik niet zo makkelijk de les lezen... Jij gaat trouwens lekker hè, super zeg! Krijg je al een beetje meer vertrouwen? Enne ja zo kan je bergen wegsnoepen en het kost ook nog niks!
#$%^&* Had ik vanmorgen al een beetje bloedverlies, dat is mooi k*t! Heb nu geen vertrouwen meer, zelfs door alle hormonen die ik heb gehad blijf mijn LF 12-13 dagen! Ik was er al een beetje bang voor, maar om nu nog vertrouwen in een goede afloop te hebben, nee dat lukt me niet... Ben verdrietig...
Bah, bah, bah. Zoals je zegt: $^#~>^. Oh meis ik had echt zo gehoopt dat de uitkomst anders zou zijn! Ik zou willen dat ik meer kon doen dan je een hele dikke digitale knuffel geven...
@Jippie Lieve schat, zo'n eerste tp schept hoge verwachtingen, ook al weet je dat het meestal niet de 1e keer lukt. De klap komt toch weer hard aan. Hoe lang nog, zul je je afvragen... en je grootste angst is dat het nooit lukt. Ik zal je niet zeggen "Het komt zeker weten goed" want 100% garantie heb je nooit. Maar je hebt nog cryo's in de vriezer en ook daarna nog nieuwe kansen, dus het moet wel heel raar lopen wil het niet een keer gaan lukken. En wie weet wordt het net als bij mij één van die laatste 2 cryootjes waar je eigenlijk geen hoge verwachtingen van hebt. Het is zo vreselijk moeilijk om moed en hoop te houden als je er middenin zit, ik weet dat heel goed. Ik vind het nog steeds ongelooflijk dat ik nu écht zwanger ben en terugkijkend op hoe ik me gevoeld heb werd die hoop en moed vaak overschaduwd door die vreselijke angst dat het misschien nooit lukt. Als je al zo lang zonder succes aan het proberen bent IS het ook onvoorstelbaar dat het gaat lukken. Maar lieve Jippie, ik ben heel positief en hoopvol voor jou, ook al zul je misschien nog een paar keer teleurgesteld worden. *dikke troostknuffel*
Ow, Jippee wat een ellende!!! Wat een pech. Je weet het wel vlot, dat wel. Maar liever was het natuurlijk gewoon goed gegaan, was je van dat gedoe af. Wat een teleurstelling! Hoeveel emmy's heb je nog? Ik hoop en duim voor je. Weet je al hoe het nu verder gaat? Knuf, hoe is het? Hoe is de ovitrelle bevallen? Hier ook een enigzinds niet blije elba. Ik had net een goede vriendin aan de lijn en wat denk je? Zwanger. Natuurlijk nog maar net bezig. Dat trok ik nog wel en ik feliciteerde haar blij omdat dat zo hoort en ik ook blij voor ze ben en ik het ook al een beetje verwachte. Hun zoontje is 1 geweest. En ik kon m'n jaloesie wel een beetje opzij schuiven, bovendien vertelde ze het mij heel snel en op een of andere manier vind ik dat prettig. Maar nu dit. Mijn man hoorde mijn felicitaties en toen ik oplegde dacht hij kennelijk dit is mijn kans. Hij zei:Goh dat gebeurt wel vaker want andere goede vrienden van ons zijn ook zwanger van de 4e (en die zag ik niet aankomen). Die vriend heeft hij 3 weken geleden gesproken, waarom heeft hij dat niet eerder tegen mij gezegt. Zegt hij, die vriend zei, zeg het nog maar niet tegen je vrouw, is zo sneu. Wacht maar tot ze zwanger is. Natuurlijk ben ik nog niet zwanger, wat denkt hij zelf na 2 jaar proberen dat de kans dan ineens groter is (hij is gynaecoloog notabene). Dus ik ben sneu. Ik baal hier zo van (misschien ben ik ook wel sneu). Maar ik had het veel fijner gevonden als mijn man het gewoon had verteld toen hij van die vriend terug kwam. Tuurlijk is het even slikken. Maar nu vind ik het nog veel k*tter, omdat ze iets achter hebben gehouden. Alsof ik te slap ben voor de realiteit die is dat er andere zwanger worden terwijl dat ons nog niet is gelukt. Ik weet toch ook dat wij niet sneller of minder snel zwanger worden als andere dat wel worden. Ik ben steeds zo positief tegen andere en dan doen zij dit. Ik baal daarvan. Blijkbaar is mijn man bang voor teleurstelling van mijn kant en die is er nu dus ook. Maar ik weet niet of ik dat met hem flink moet delen of dat ik het voor me moet houden. Misschien blijft hij wel meer bang voor mijn teleurstelling als ik hem nu vertel dat ik de manier van afhandelen pijnlijk vind. Sorry voor dit ego verhaal. Ik begrijp dat er ook wel ergere dingen zijn dan horen dat vrienden zwanger zijn maar ik wilde het even kwijt. Trouwens, ik heb oma maar vast besteld want het zit er niet in deze keer. Maar goed we hebben 7 mei staan.
@Elba Ik kan me best voorstellen dat je het daar heel moeilijk mee had. De buitenwereld weet niet wat ze wel of niet moeten zeggen, maar je man zou dat wel moeten weten. Dat betekent wel dat je het er met hem over moet hebben. Jullie staan hier met zijn tweetjes in en moeten elkaar opvangen op moeilijke momenten. Dat gaat niet als jullie elkaars gevoelens en gedachten moeten raden. Praat, praat, praat. Ook al is het misschien moeilijk. De MMM kan mensen uit elkaar drijven, maar ook dichter bij elkaar brengen, als je elkaar maar deelgenoot maakt van jullie gevoelens. Ja, misschien raakt er dan wel eens iemand gekwetst, maar dat hoort er ook bij. *knufs*
@jippie.. heeft de menstruatie doorgezet? of is het bij het beetje bloedverlies gebleven? als dat niet zo is blijf ik de hoop nog even houden. als het wel zo is tier ik met je mee.. Stomme zwanger worden! @elba... Dat is ook hard, een dikke knuffel van mij. Klinkt trouwens als iets at mijn man ook zou kunnen doen, gewoon uit angst voor mijn tranen Maar een heule heule heule dikke knuf voor jou
Oh Elba, kan me zo voorstellen hoe dat voor je geweest moet zijn! Ik ben ook van de snel door de pijn heen methode, snel de pleister aftrekken! Ik vind het ook verschikkelijk als men een zwangerschappen verzwijgen. Je komt er toch achter, dus dan maar gewoon snel, zoals je vriendin rechstreeks en niet via via. Wel echt jammer dat je man dit niet heeft begrepen. Ik zal wel heel duidelijk maken (en dat hoeft niet door boos te worden, hij heeft het met de beste bedoeling gedaan waarschijnlijk) dat mocht hij nog es dit soort nieuws horen, dat ook het eerste rustige moment aan jou verteld! Knuf meid en het is niet raar om dit te voelen! Nette, je hoeft nog niet te tieren, het heeft niet doorgezet. Ik helemaal in paniek ->) en nu niks meer... We hebben het wel gisteravond 'gezellig' gehad zal het daardoor komen?? Ik heb een pietsje hoop, maar vrees toch nog dat het niet goed is...
@ Elba hele dikke knuff meis... bah laat mensen gewoon eerlijk zijn dat is al pijnlijk genoeg! @ Jippie hier wordt ook nog heel hard geduimd en het zou idd van de gezelligheid kunnen komen! Dus ik duim nog wat harder wie weet helpt het! @ de rest dikke knuffel
O ja en Knuffel moet nu wel een beetje gaan geloven Heb haar vanmiddag een doosje met kleding voor zichzelf mee gegeven je weet wel van die speciale tenten GROW KNUFF BABY GROW!!