@knuf in een tent.. dat is altijd leuk zeker omdat het tenten op groei zijn @jippie.. mooi zo! Dan blijf ik vollop hoppen.. nu zelfs nog meer juist omdat je na een consumptie van de chtelijke sponde ( zowwwwwwww heb ik dat es eventjes kuis verwoord) bloed verlies hebt.. *vingers en tenen crossed!*
Haha. Nette mooi omschreven hoor! Hexje, dank voor duimen!En goed idee, tenten voor Knuffels baby-buik!! Oh en Alex, nog bedankt voor je lieve berichtje! lfs
Ik lees net mijn laatste post en schaam me een klein beetje, ik wil natuurlijk iedereen bedanken voor al die lieve berichtjes!!! maar Alex even in het bijzonder omdat ze het weer zo mooi weet te verwoorden... Jullie zijn mijn lieve kippe-dinnetjes.
gekke jippie.. waarom zou je je daarvoor schamen.. Maar is was eigenlijk benieuwd of er al meer nieuws is van jou
Nou omdat ik alleen Alex bedankte, terwijl er veel meer lieve kipjes lieve berichtjes gaven... Nou ja om even duidelijk te maken hoe ik het bedoelde! Hier helemaal geen bloed meer gezien. Heb ik me misschien toch te vroeg lopen aanstellen. Was wel een beetje (helemaal) van de kaart. We zouden nog op visite, maar heb ik niet meer kunnen redden, kon alleen maar janken. Jippieman was heel lief, hij zei dat het met alles goed was gegaan, met hormoonspuiten, alle echo's en de punctie; "nou dan mag je ook een keer een slechtte dag hebben hoor!" Zoooo lief, mijn grote steun! Vandaag voel ik me prima, ook geen jank-buien. Bijzonder hè en je kán het gewoon niet meer inhouden...
niet gek hoor dat je zzo moest janken. er zit zoveel druk op de ketel dat jke af en toe ontluchten moet Maar het blijft dus spannend.. heb je al een test gedaan? of wacht je netjes af? Hier trouwens nog niet ongesteld en dat is wel vervelend. (zowww dat ik dat ooit zo tikken) want zodra ik ongesteld ben kan ik pas weer verder plannen.. Verder een heerlijk dagje in de zon gehad.. wat is dat toch genieten. Ik ben gewoon veel blijer met dit weer!
Ja blijft nog even spannend dus... Nee ik ga nog niet testen, lijkt me nog niet zo zinvol. Jij kan toch niet zwanger zijn deze maand hè, weet niet meer precies van hoe of wat, maar jullie hadden het eitje toch gemist of mocht het nou niet? Daarna operatie plannen? Ook spannend voor jullie weer. Hoop zo dat dat dan toch jullie probleem mag oplossen! En zo fijn inderdaad dat weer, daar knapt een mens echt van op!
nee hoor.. ik kan niet zwanger zijn. Mocht niet van de gyn deze maand en om die reden hebben wij voor de aller aller aller betrouwbaartse anticonceptie methode gekozen. Het kloosterleven Dus met geen mogelijkheid zwanger. Nod is vandaag met een cyclus van 28 dagen en dat zou zo mooi uitgekomen zijn ivm planning operatie maar woensdag is nod van gemiddelde cyclus
Het kloosterleven is een betrouwbare anticonceptie inderdaad! Hoop dat je dan maar gauw ongesteld bent! (ja ik vind het ook een rare uitspraak) Als het woensdag wordt is het dan operatietechnisch nog goed??
Nou, niet echt. Heb nog steeds het idee dat het over iemand anders gaat. Het besef dat ik toch echt zwanger ben moet nog komen. Wie weet na maandag, hopelijk dan een "mooier" plaatje met de echo... Ik ben nu volgens mij zwanger van een wazige vlek. Het blijft heel onwerkelijk... @Elba: moeilijke situatie. Heb je er met Elbaman al over gepraat? Zou ik wel doen denk ik, maar ja ieder natuurlijk zijn divoor mij makkelijk praten. Ik ben een open boek voor Knuffel-man. Ik kan me voorstellen dat dit je niet lekker zit. (En Knuffel-beeb, wel naar tante Elba luisteren: hang on). @Jippie: ooooooow, duim, duim, duim, duim, duim. Nergens voor schamen, ook niet voor die huilbui. Dat noemen ze volgens mij hormonen @Hex: tenten EN een vouwwagen in 1 weekend... Oh, en voor ik het vergeet: VAN HARTE GEFELICITEERD!!!!! Zo, da's wel heeeeeel kuis hoor Hoe is het verder bij jou? Wanneer moest jij nu naar het zknhs? Oh. lees nu dat je eerst op oma moet wachten. Ik zie ineens een beeld voor me van nonnen die zwanger zijn. Zo, lekker druk weekend achter de rug. We hebben heel wat kilometers afgelegd (ongeveer het halve land gezien, en sommige delen 2 keer). Maar wel een succesvol weekend. Wel 2 keer bij Hexje geweest! En een vouwwagen gekocht! Helemaal blij, nu kunnen we toch nog kamperen deze zomer (in een tent kan ik beter niet meer doen met mijn rug). Dus dit was zeker een geslaagd weekend! Lekker met de twins geknuffeld, en natuurlijk Hex en Hexenman, en ook nog een paar tenten gescoord. Overnacht bij mijn moeder op de camping (sta-caravan). Vouwwagen gescoord. Nu weer thuis, beetje gesloopt... Ik begin langzaam met aftellen naar maandag, dan weer zwaaien naar mini-Knuff als het goed is! Knuffelsssssss
Jippiejee: hele dikke knuffel voor jou en ik blijf duimen. Fijn dat jippieman je zo steunt. Elba: kan me voorstellen dat je het moeilijk had met de manier waarop het nieuws van zwangere vriendin bekend werd.
knuf.. bij de action heb je stevige luchtbedden (met zo'nn velourslaag) die liggen erg goed. Wij gaan die ook kopen dit jaar voor in de caracan. De bodems van de caravanbedden zijn namelijk erg pijnlijk voor mijn rug. Misschien ook een tip voor jou. Zeker gezien het feit dat je dan een zwakke rug hebt en een toeter van voren
Hahahaha! Moet hier toch weer erg om lachen hoor! Ik hoop dat oma je gauw komt verblijden met haar bezoek. Kun je weer verder. Gijzel d'r dan meteen even, want Jippie heeft geen zin in haar.
Hihihi... die wazige vlek doet vast heel hard z'n best om lekker te ontwikkelen en te groeien. Dat van dat onwerkelijke snap ik helemaal. Eerlijk gezegd vind ik het zelf ook nog best onwerkelijk en dan ben ik al zo ver! Als het vertrouwen maar komt, da's het belangrijkste. Dat je je angst kan loslaten en lekker kan genieten.
Ik pak haar vast en tape haar met libresse en always vast op een bed boven in de studeerkamer. Dan doe ik de deur op slot en slik ik de sleutel door (effectief zat lijkt me zo)
Zit er aan te denken morgenvroeg een testje er tegenaan te gooien, of ben ik dan heel dom? is 13 dagen na tp. had iemand van jullie ook lutinus? Ik heb verder geen last van borsten of wat dan ook, denk nog steeds dat oma wordt tegengehouden door Tinus (zoals Jippieman en Jippie de pillen al 'liefkozend' noemen)
@Jippie Tja, ik kan wel zeggen dat je nog een dagje moet wachten, maar ik zou zelf gewoon testen. (Wel met een Kruidvat test.)