Laat ik nou, heel verstandig, geen kv testen hebben... Moet ik mijn ochtendplas ophouden, dat gaat nooit lukken. Heb sensitest testen in huis liggen, die geven iig geen (vals) positieve uitslag, dat heb ik al zo vaak geprobeerd. grrr moeilijk, moeilijk, moeilijk....
Even snel vanuit mijn bedje kijken of Jippie soms stiekem getest heeft... Nog niet denk ik??? Reageer later voor het "eggie" Knuffs
Ja heb getest en ben toen weer op bed gegaan... Was een omo test, ik had het verwacht. gisteravond voor slapen gaan weer roze verlies gehad, dat was ook dat ik dacht nu ga ik zeker morgen testen, ik wil af van die onzekerheid. Ik voel me ook ongesteld vanaf zondag, alleen dan zonder bloedverlies, heb slappe borsten etc, maar ja je gaat je weer gek lopen maken over dat beetje bloedverlies, innesteling? Dus nieuwe ronde, nieuwe kansen, vrijdag maar de officiele test en dan ziekenhuis bellen!
Met ups en downs. We stonden bij de aubade op Koninginnedag en toen kreeg ik de baby van de buurvrouw in mijn handen, kon de buuf even koffie drinken. Vorig jaar vertelde ze ons daar toen dat ze pril zwanger was. Tja en nu dus een jaar later staan we nog steeds met lege handen... Vrijdag weer de eerste echo voor de volgende cryo tp.
confronterend hè dat soort dingen, ook een beetje een reden waarom ik het 'hoofd-kippenhok' niet meer trek. voor de tweede keer zwanger, of zwanger in een nieuwe relatie. Ik gun het ze van harte, maar het drukt zo hard op de feiten hoe lang we al anderen staan na te kijken. Ook een vriendin die had nog een andere vriend toen wij waren begonnen met zwanger worden, twee week geleden kregen we het geboortekaartje van haar zoontje met haar nieuwe vriend, pffff en dan staan wij maar met lege handen toe te kijken, moeilijk. Maar we zetten door hoor Sas en andere kippies met lege handen!!!! Met Alex als ons grote voorbeeld, de aanhouder wint!
@Saskia Heh gets, ik weet hoe het voelt. Dat zijn altijd hele moeilijke momenten. De buitenwereld snapt dat helaas vaak niet en dat kunnen we ze ook niet kwalijk nemen. Wellicht dacht je buurvrouw dat je het wel leuk zou vinden om even op de kleine te passen. Vrijdag weer echo dus. Ik hoop dat er meteen al wat te zien is en dat je lekker snel door kan. @Jippie Ik ben blij dat je mij als voorbeeld kan zien, al zou ik het ook begrijpen als het confronterend is. Zodra iemand er toch moeite mee heeft verberg ik mijn banner en hou ik mijn mond over mijn zw.schap maar ik blijf jullie wel steunen hier. Ben sowieso al niet weg te slaan hier de laatste tijd.
Hey Jippiejee: ja dat is voor mij ook de reden waarom ik even niet in het "hoofd" kippenhok kom. Vind het nu even moeilijk om blije verhalen te lezen terwijl ikzelf alleen maar verdrietige dingen te melden heb. Ook ik zie Alex als groot voorbeeld! Doorgaan en de aanhouder wint....(hopelijk). Alex: ja vond het moeilijk maar weet dat zij het met de allerbeste bedoelingen deed. Toen we op kraamvisite gingen kreeg ik hun baby ook meteen op schoot....
Hey meiden, Sorry voor mijn lange afwezigheid maar ik heb alles helemaal terug zitten lezen en jullie hebben niet stil gezeten hahaha. @Jippie Balen zeg van je negatieve test Maar ik vind wel dat je positief over komt en dat vind ik knap! Inderdaad, nieuwe ronde, nieuwe kansen!! Oh ja, ik ben 30 en mijn man is 36 dus zitten wat dat betreft niet op de schopstoel maar het mag inmiddels ook wel een keertje dus wat dat betreft stiekem wel beetje op de schopstoel @MVL Dank je wel ) @Elba & Saskia Ja, ik had dat stuk ook gelezen in het NRC. Echt idioot. Dus ik heb haar gemaild via Twitter maar die heeft echt een plaat voor d'r harses om het maar even zo te verwoorden hihi. Zelfs mijn man die altijd de rustige is van ons 2 werd er giftig om. @Saskia balen dat je tóch bloed moet prikken ook al is het duidelijk genoeg zo. Stomme protocollen en regeltjes. Regels zijn er om gebroken te worden alleen werken sommige mensen daar niet aan mee. En raar is dat he, zelf zo lang bezig zonder resultaat en voor anderen loopt het gewoon vrolijk door. Ik ken dat maar al te goed met als hoofdvoorbeeld mijn zusje. Die is 4 jaar jonger als ik ben, heeft nu een dochter van 4, werd na 2 jaar zwanger van een zoontje die nu anderhalf is, werd na een half jaar weer zwanger van een zoontje die nu een half jaar is en is wederom zwanger! Ik zeg altijd, zij heeft teveel wat ik te weinig heb maar het is echt te bizar. @Elba Ik wil geen oude koeien uit de sloot halen want het is alweer bijna een week geleden maar heb je er nog over kunnen praten met je man? Ik zou er ook verdrietig zijn als mensen voor mij gaan denken alsof ik nergens tegen kan ofzo. Misschien als je het inderdaad uitspreekt dat hij je begrijpt en dat het in ieder geval niet nog een keer gebeurt want het is gewoon niet leuk! @knuffel Nog minder dan een week toch? Spannend! Ik kan me je gevoel goed voorstellen hoor, je bent toch voorzichtig. Maar ik hoop eeeeeecht dat je er toch van kunt gaan genieten want tot op heden is het echt zo Hier alles z'n gangetje. Netjes mijn ovulatietestjes gedaan de afgelopen dagen en eergister was 'ie positief dus zijn we maar weer verplicht aan de arbeit gegaan. Zo raar omdat het echt een moetje is dan. Ik moet zeggen dat, ook al ben ik van nature wel positief, ik er moeite mee heb positief te blijven over dit hele verhaal. Nog 3 maandjes dan gaan we, als het goed is, richting IUI, maar wat we nu aan het doen zijn sta ik maar sceptisch tegenover. Ah well, we zien wel. Fijne dag meiden tot snel!
Nu heb ik ook wat, de omo test is niet geheel omo meer. Kon niet laten om even te kijken om hem daarna weg te gooien, maar nu zie ik toch echt in de verte een piep-klein streepje, kan hem niet op de foto krijgen, is ook ruim buiten de aflees-tijd (paar uur geleden)Maar toch... Om gek van te worden. Pregnyl kan toch niet meer?? Is 17 dgn geleden... Moet toch maar naar de kruitvat denk ik. Misschien toch een beetje zwanger geweest? Of toch te vroeg getest FOEI zie je wel, niet slim... (blond hè...)