30+ en nog steeds niet zwangere kippetjes

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door eternity, 18 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    @Jordan, probeer ook de verplichte seks leuk te houden. Ik vond het ook ergen wel een voordeel, omdat er vaak wat was waardoor we aan het eind van de dag er niet meer aan toe kwam. Nu moesten we tijd voor elkaar vrij maken en ik heb er van genoten, we gingen ook niet (vaak) voor een vluggertje, probeerde er wel een beetje humor in te houden!

2. zwaaistaart

zwaaistaart Fanatiek lid

23 jan 2011
    2.472
    1.044
    113
    Vrouw
    hmmm jippie, dat is wel raar inderdaad!
    Je houdt de spanning er goed in zo.... hopelijk snel echte duidelijkheid!

Jordan, dat verplichte gedoe, daar was ik ook wel klaar mee hoor! Maar we probeerden er inderdaad wel de lol van te blijven inzien, maar vind het wel fijn dat we nu tijdens de IUI er van af zijn...

Hier op menstruatie aan het wachten, dan weer verder met IUI-3

3. Alexandra2008

Alexandra2008 Fanatiek lid

21 aug 2008
    3.438
    6
    38
    Vrouw
    Almere
    @Jippie
    Nee, dat komt niet door de Pregnyl hoor. Dit is inderdaad heel verwarrend. Als oma er nou overmorgen nog niet is zou ik er nog een kv testje aan wagen...

4. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    hmmm, zouden ze daarom van het ziekenhuis zeggen dat we pas vrijdag mogen testen... (En gewoon niet luisteren) Ik ga morgen even na het werk langs de kruitvat, was van plan nu te gaan, maar dan heb ik morgenvroeg de eerste al aangebroken ben ik bang...

5. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    En nu dan toch weer een beetje bloedverlies met ongi-krampen, ik geef het op, het is mislukt, ik kan er mee leven, we gaan voor een cryo-tje! Ben waarschijnlijk toch een beetje zwanger geweest denk ik. Nou ja is alweer een stapje dichterbij, heb nog nooit ook maar iets anders gezien op een test dan de controlestreep... Zo nu zet ik de computer uit en vanavond pas weer aan, ik spam zo het hele forum vol, wel fijn om direct even te kunnen spuien, zeker op zo'n vewarrende dag!

6. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    he jippie, nog geen echte duidelijkheid!
    tenzij het bloedverlies heeft doorgezet natuurlijk.
    Vrijdag is nog een eind weg als de ongi niet door gaat zetten..
    Houd ons op de hoogte;)

Elba.. Dubbel is dat he zo'n klientje op schoot. Aaan de ene kant vreselijk lief en vertederend, maar ook zo confronterend..

jordan welkom terug;) Ik ken jou niet zo goed toch?

(zo dat klonk een stuk onvriendelijker dan ik bedoelde hoor jordan)

7. Meijke

Meijke Niet meer actief

Een knuffel voor jou Jippie, wat naar!

En voor Sas ook een pakkerd!

8. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    Spam:D
    (ik vergeef het jullie als je het niet ziet, denk ook niet dat het goed gaat, had alweer beetje bloed, maar ik zie een streepje...Was even nieuwsgierig of jullie ook iets zien)

DSCF0012.jpg

9. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Full Time baan, workaholic figuur
    Den Haag
    @Jippie ik zie ook een lijntje bij de T. Dun maar hij is nog vroeg. Jeetje hey hoe spannend kan het zijn, pffff.... Ik blijf duimen voor je :) Oh ja, we proberen natuurlijk de verplichte sex zo luchtig, gezellig, leuk enne....zo sexy mogelijk te houden maar het is echt zo van.... NU! En dan, go go go, zeg maar ;)

@Nanette Dank je wel. Ik geloof ook niet dat we elkaar al veel gesproken hebben maar ik heb mezelf pas ca. 3 weken terug geregistreerd hier dus het kan ook daar aan liggen ;)

@Zwaaistaart Het blijft raar he, terwijl we er normaal totaal geen moeite mee hebben is het nu echt zo van, oke schat, hij is positief, we moeten weer. En daar ga je dan. En we doen ons best om het zo gezellig mogelijk te maken natuurlijk :D maar ja het blijft een beetje lacherig en apartig. Maar goed nog maar 2 á 3 x op afroep te gaan want 20 augustus weer terug naar de gyn.

10. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Full Time baan, workaholic figuur
    Den Haag
    Haha, zit echt met m'n hoofd te draaien enzo voor het beeldscherm om te kijken naar het lijntje, hehe, het is maar goed dat ik hier alleen ben :) :) :)

11. Alexandra2008

Alexandra2008 Fanatiek lid

21 aug 2008
    3.438
    6
    38
    Vrouw
    Almere
    @Jippie
    Ik kan het zien. Wat een spanning meid... Die onduidelijkheid is echt 'nerve wrecking'.

12. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    En nu GAME OVER, helaas helder rood bloedverlies, K*T. Was er al bang voor, maar toch hè, bijna gelukt... Denk toch vmk.

13. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    he verdorie jippie.. ik zag het streepje ook.. heel licht, maar toch..
    een super knuf voor jou meis..

jordan.. dan ligt het daar inderdaad aan;) begon me al af te vragen of ik leed aan geheugenverlies oid:D
    overigens is de seks in huize nana af en toe ook gewoon een productiebedrijf hoor.. dan duw ik hem de ovutest onder zijn neus en dan weet hij dat hij aan de bak moet...

14. mvl

mvl Fanatiek lid

16 dec 2009
    3.699
    210
    63
    administratief
    zuid holland
    Ah Jippie, wat Kl*TE, ik zag ook een streepje en hoopte zo dat die van de week beter te zien zou zijn. Maar nu toch ongi....Echt zenuwslopend, voor mij al, kan je nagaan hoe dat voor jou en Jippieman is.

Sas, confronterend weer voor je op koninginnedag. Kunnen jij en Sasseman er wel goed over praten?

En wat betreft het hoofd-kippenhok. Vinden jullie het dan wel goed dat ik hier af en toe langs kom om te kijken hoe het met jullie gaat?
    Want je moet je er niet rotter door gaan voelen, dan blijf ik liever uit de buurt...

15. mvl

mvl Fanatiek lid

16 dec 2009
    3.699
    210
    63
    administratief
    zuid holland
    Elba, ik zie dat je er bent, wanneer is nu precies je afspraak. Die van vandaag is toch verschoven, maar ik weet die andere datum niet meer, begin volgende week of zit ik mis?

16. elba

elba Fanatiek lid

29 jun 2007
    2.016
    0
    0
    lerares
    Hoi Jippiejee, wat jammer. Ik zag wel duidelijk een streepje hoor! Maar goed het is dus mogelijk!!! Maar wat jammer! Wanneer "mag je weer?".

Ja, Jordan, erg stuk he. Ik ben blij dat ik niet de enige ben die er over viel. Wat een onzin was dat. Heeft die vrouw zelf kinderen? Wie is zij om zo te oordelen.
    En bij ons idem hoor. De ovutest regeert de slaapkamer. Maar niet voor lang meer. En ik laat het ook aan mijn man zin en dan overleggen we gewoon het beste moment. Lekker lui zijn we.

Bedankt, voor jullie steun!! Ik heb inmiddels met mijn man erover gehad en hij zal voortaan geen dingen gaan verzwijgen. Bovendien wil hij een keer mee naar de haptonoom om iets aan onze communicatie te doen. Want die is echt niet altijd super. (Maar goed, eerst zien dan geloven, dus eerst maar eens die afspraak maken). Ik was zo blij dat ik het even van mij af kon schrijven en dat jullie het begrepen!

Verder zit m'n lijf me weer een beetje te foppen als van ouds, maar ik ken die geintjes en vind ze een stuk minder leuk. Dus ja ik zal wel weer ongesteld worden aan het eind van het liedje.

Was gister bij vriendinnen en die zeiden dat ik meer rust moest nemen:(. Daar wordt ik zo moe van, als of het m'n eigen schuld is omdat ik niet rustig genoeg ben, dat het daarom niet lukt. Tis goed bedoelt, alleen het slaat nergens op en ergens erger ik me aan de belerende toon. Het is al ingewikkeld genoeg.

17. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    #2217 Knuffel, 2 mei 2012
    Laatst bewerkt: 2 mei 2012
    Jippie, een hele dikke knuffel!!!
    En nee, zat niet op mijn pc, maar was zo nieuwsgierig. Ik gun het jullie zo enorm, dus daar maak ik dan even tijd voor!

Voor iedereen dikke knuffels, ik ben er niet zo heel veel (lees wel alles hoor). Energie is even beetje op. Heel druk op het werk deze dagen. Had gehoopt dat het iets minder zou worden, maar helaas... Komt wel weer! (Oh ja, en ze zeggen dat ik ook nog zwanger ben:$:$:(, klinkt nog steeds alsof het over iemand anders gaat... en ik dus ieder moment wakker wordt...)

18. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    Bloeden heeft doorgezet, ik heb het ziekenhuis gebeld en ze zouden recepten opsturen zodat ik na mijn volgende menstruatie kan beginnen voor een cryo-poging.

19. zwaaistaart

zwaaistaart Fanatiek lid

23 jan 2011
    2.472
    1.044
    113
    Vrouw
    He balen jippie! En nudus een maand rust! Kan me voorstellen dat dat ook wel fijn is.

20. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Bah, bah, bah. Ik vind he nog steeds niet eerlijk.
    Maar begrijp ik nu dat je dus een ronde moet wachten??? (na volgende menstruatie?)
    Nog meer bah dan!!!

Dikke knuffel!

Deel Deze Pagina