30+ en nog steeds niet zwangere kippetjes

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door eternity, 18 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    Ja moet maandje wachten, was ook liever direct doorgegaan, maar dat kan/mag niet. Nu ben ik vast aan het eind v/d maand wel weer ongesteld, dus heel lang duurt het ook weer niet... Zonder cryo moet je volgens mij nog een maand extra wachten, dus dit is al beter!

2. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    Jij mag maandag toch weer in je buik kijken Knuf?

3. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    En jij zwaaistaart? Hoever ben jij nu? (sorry je hebt het vast al verteld, maar weet het even niet meer van hoe of wat bij jou)

4. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    OKe, soms is het dus best handig een korte cyclus;);). Het zal vast ergens goed voor zijn!!!
    Zonder cryo moet je natuurlijk weer voor de punctie en dan dus hele berg hormonen... Hoe gaat dat nu dan??? Wat moet je nu wel of niet spuiten/slikken???

5. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Hihi, ja maandag gaat het luikje weer even open!

6. zwaaistaart

zwaaistaart Fanatiek lid

23 jan 2011
    2.449
    1.036
    113
    Vrouw
    Spannend knuffel!

Jippie, je hebt niks gemist over mij hoor :)
    Ik zat ik een tussen maand ivm vakantie en zit nu op menstruatie te wachten. Vandaag bruin verlies dus zal morgen wel doorbreken. Cyclus is dan 33dsgen geweest! Heb ik nog nooit gehad, max is 31 dagen.
    En dan dus weer starten met spuiten, deze ronde 87,5 eh ipv 75, dat had ik de vorige rondes wel, maar omdat er laatste keer maar 1 eitje.zat nu iets meer...

7. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    even kopiepasten mensen..
    Dus er zijn kippetjes die dit keer moeten lezen:p

ja er is duidelijkheid!
    het zijn vergrote klieren in zijn has door een bacteriele infectie (die abcessen zijn geen abcessen)
    Maw.. het ziet er nu even niet uit, maar een abje verder is hij weer de oude!!!!
    We zijn zo bij..

In mijn gedachten had hij a vergevorde kanker en was ik hem bijna kwijt. Stom doemdenken.. maar dat was mijn angst denk ik.

Verder ben ik ongesteld geworden en heb ik dus gisteren gebeld met de gyn.
    Krijg nu een oproep voor de operatie.

Gisteren mijn man verteld dat ik na de operatie wi overleggen met de gyn. Ik wil verdere behandelingen over de vakantie heen tillen.
    Ik ben namelijk echt op van alles, ik zie het gewoon niet zitten om daar nog meer boven op te gooien. Ik heb echt het gevoel dat ik na al die jaren nu aan het eind van mijn latijn ben en ik wi voor alles voorkomen dat ik over het burn-out randje duvel..

Mijn man snapt dat wel;) Die maakt zich ook zorgen om mij (schatje is het)

8. mvl

mvl Fanatiek lid

16 dec 2009
    3.699
    210
    63
    administratief
    zuid holland
    pffff nanette, gelukkig! ik zou ook, net als jij, leeuwen en beren zien, dus gelukkig komt je doemdenken niet uit. lang leve de AB-kuur!

en wat betreft dat op zijn en op het randje zitten, meer dan logisch. zo klonk je ook wel al een tijdje... goed dat jullie het zelf inzien en even pas op de plaats nemen. Lekker even op vakantie...

9. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    Lieve Nette,
    wat een super nieuws meid! Ben zo blij voor jullie!! Kan me voorstellen dat je enge dingen zat te denken, ik vond het ook eng klinken en zou ook iets erg kunnen denken!

Ik denk dat het heel verstandig is om even rust te nemen, eerst de operatie en dan even alles lichaamlijk en geestelijk herstellen! Je voelt vanzelf als je weer energie hebt om door te gaan!

TOP NIEUWS!

10. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    @Zwaaistaart: ben je vol goede moed na je vakantie? Of is het toch weer een berg die je moet gaan beklimmen? Wel fijn dat ze meedenken en de meds verhogen, een hogere opbrengst is toch wel waar je voor wilt gaan neem ik aan???

@Nanette: logisch toch dat doemdenken. Het klonk ook best wel zorgwekkend. Fijn dat het allemaal erg mee lijkt te vallen! Goed dat je nu even aan jezelf gaat denken! Over het randje kukelen heeft niemand iets aan, en jijzelf al helemaal niet (en dan voor het gemak maar even niet te spreken over de rest van Nette-fam). Even de tijd om tot rust te komen. Zowel tussen de oren als in de rest van het lijf! Moedig besluit, dat siert je!!

Verder voor iedereen hele dikke knuffels!!!!

11. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    bedankt voor de lieve woorden iedereen..

Weet je wat wij vandaag hebben gedaan..
    (vast niet, ik heb het niet verteld:p)

Wij hebben een nieuw bed gekocht:d
    Ik heb nu al zin om te slapen;)

Donderdag werd ik wakker van de pijn in mijn rug, ons bed is gewoon oud en slecht. de poten zitten niet goed meer, dus ik moet snachts steeds het wiebelen corrigeren. Dan een slecht matras er op en hoppa nette's rug denkt 'niet leuk dit"

Dus ik klaag tegen manlief over ons bed. Pakt hioj de auto sleutels, doet zijn ja s aan en zegt
    'dan gaan we nu een nieuw bed kopen"

Bij de outlet hier stond een mooie boxpring met alles er op en aan.. Dus wij kopen dat bed. zit ene levertijd op van een paar weken.
    Zegt ze..
    Dit bed staat er pas vanaf zaterdag.. weet je wat.. ik bestel dat nieuwe bed. Nemen jullie deze maar mee...met zo'n rug is doe weken wachten ook wel een beetje jammer..

We moesten eerst een kar regelen. dus vandaag opgehaald en nu staat hij al klaar voro vannacht..

owwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww
    wat een heerlijkheid

12. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    HEERLIJK Nette!!!
    Wij hebbe een paar jaar geleden ook een super bxspring gekocht, kost een paar centen, maar we hebben nog steeds geen spijt, het is zo'n heerlijk bed!

Genietse!

13. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    @Nette: goed actie!!! Jouw ruggetje verdient ook gewoon een goed bed!!! Scheelt zoveel ellende! Wat zal jij lekker slapen!!!!!

(En dat ga ik zo ook maar doen, lekker bijtanken van de week!!)

14. zwaaistaart

zwaaistaart Fanatiek lid

23 jan 2011
    2.449
    1.036
    113
    Vrouw
    En heb je lekker geslapen Nette??

15. Alexandra2008

Alexandra2008 Fanatiek lid

21 aug 2008
    3.438
    6
    38
    Vrouw
    Almere
    Hihi, dat wou ik ook net gaan vragen. :D

16. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Die ligt vast nog knock out:D:D

17. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    nou dat scheelde weinig;) (knock out:p)
    Ik heb zowwww goed geslapen.. voor het eerst in weken zonder mezelf om te moeten takelen omdat mijn rug zo'n pijn deed..
    Ik voel me zo uitgeslapen.. echt een wereld van verschil

*zet haar spierballen op*
    ik kanb de wereld weer aan!;)

18. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    Zoooo Nette, pas om 14.30 van bed????;)

Maar fijn hoor, goeie nachtrust is zó beangrijk! Heerlijk! En vannavond op tijd op bed zeker:p!

19. elba

elba Fanatiek lid

29 jun 2007
    2.016
    0
    0
    lerares
    Hoi nanette, wat een fijn nieuws dat er niets aan de hand is.pfff, ja doemdenkendoen we allemaal wel denk ik. Maar gelukkig is het niet meer nodig. En je moet net zo rustig aan doen als jij wil. fijn dat je met spoed een ander bed krijgt. Wie weet inspireerd het;)

Hier morgen de afspraak. Eindelijk. Ben benieuwd maar ook een beetje bevreesd. En kan iemand oma sturen. Ik weet dat ze moet komen, dus waarom nu maar niet meteen, ze is zo lui soms he.

Jippee, jammer dat je nog een ronde moet wachten. maar makkie an is helemaal niet slecht. Al wordt je geduld wel op de proef gesteld he.

20. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Eindelijk, morgen mag je!!! Misschien wel goed dat oma aan de late kant is. Kunnen ze misschien meteen beginnen met echo's enzo... Daar zou ik denk ik op aandringen, al is het alleen maar om de cyclus te monitoren! Meten is weten:p:D
    Hoe laat mag je morgen????

Deel Deze Pagina