30+ en nog steeds niet zwangere kippetjes

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door eternity, 18 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alexandra2008

Alexandra2008 Fanatiek lid

21 aug 2008
    3.438
    6
    38
    Vrouw
    Almere
    @Knuffel
    Hihi! Leuk he, gelijk krijgen. :D

2. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Op dit soort momenten wel ja:D:D:D.
    Ik vond het ook bizar dat het niet zou kunnen..... (wist eigenlijk zeker dat ik gelijk had).:):)

3. Alexandra2008

21 aug 2008
    3.438
    6
    38
    Vrouw
    Almere
    Ja het zou ook bizar zijn geweest, maar voor sommige bedrijven is logica ook ver te zoeken hoor.

4. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    Hihi, Knuffel, ja lekker is dat soms even tegen een muts aan lopen kletsen.... én gelijk krijgen/hebben natuurlijk!!

5. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Full Time baan, workaholic figuur
    Den Haag
    Even snel laten weten dat ik 25 mei voor intake naar MC Kinderwens ga. Ben benieuwd :)

6. Bieb

Bieb Fanatiek lid

1 dec 2009
    1.311
    0
    0
    wat hier nou weer is gebeurd.

Ik had gisteren beetje afscheiding dus was als de dood dat het weer mis is. Eind van de avond werd het erger dus dacht nou dat is over.
    Vannacht om 4.30 wakker geworden met zeurende pijn aan mijn rechterkant en dat trok door naar mijn been.
    De hele tijd wakker gelegen. en om 6.30 heb ik biebman maar wakker gemaakt ik natuurlijk bang voor een bbz.
    Ik naar de SEH 2,5 uur moeten wachten en eindelijk een echo.
    Er was nog niks te zien in de baarmoeder.
    Ook gelukkig geen bbz.
    Maar ze zag wel bloed in mijn buik.
    Nu is waarschijnlijk mijn geel lichaam gaan bloeden......nog nooit van gehoord..iemand????
    Mijn HCG was 1400 en met die waarden kan het ook zijn dat er nog niks is te zien in mijn baarmoeder.
    Als mijn waarde 2000 was geweest moest ik opgenomen worden.
    Nou moet ik dinsdag terug komen om weer bloed te prikken en misschien nog een echo...

Wat een gedoe allemaal weer zeg jeetje.

7. Alexandra2008

21 aug 2008
    3.438
    6
    38
    Vrouw
    Almere
    @Jordan
    Ben ook benieuwd! Had je nog wat info kunnen vergaren?

@Bieb
    Jee... wat een nare toestand. Dan zit je ook niet lekker het komend weekend. Sterkte!

8. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    Hè Get Bieb, wat een gedoe nou weer...
    Bloedend geel lichaam?!? Heb ik ook nog nooit van gehoord. Sterkte iig weer de komende spannende dagen. Is HCG wel conform de zwangerschapsduur?? Bah wat een spanning, dikke knuffel voor wat het waard is!

9. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    @Sas, alles goed gegaan? Had al wel een berichtje van jou hier verwacht,ik duim nog maar even voor je verder...

10. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Huh???? Even niet geweest ook omdat dit natuurlijk niet echt mijn plek is maar ik zie dat knuffel goed gaat!!!!
    En dat bieb zwanger is!?!! Maar maandag een spannende dag tegemoet gaat.

Gefeliciteerd en bieb sterkte en ik blijf duimen.

De rest hou vol, hou moed, ergens bereik je het doel!

11. mvl

mvl Fanatiek lid

16 dec 2009
    3.699
    210
    63
    administratief
    zuid holland
    Jippie, ook ik ben steeds aan het kijken of er al iets van Sas staat, we wachten af...

Jordan, fijn, 25 mei is niet meer zo heel erg lang wachten...al iets gevonden van ervaringen van andere meiden over het mck?

12. Bieb

Bieb Fanatiek lid

1 dec 2009
    1.311
    0
    0
    @jordan, ik weet alleen van mck dat er een vrouwelijke arts zit die komt uit het Erasmus daar hadden wij onze 1e gesprek mee en die vonden we heel kundig er aardig en dacht echt met je mee. Ik weet alleen niet meer hoe ze heet. We vonden het toen erg jammer dat ze weg ging.

Hier even een update ik heb die pijn gehad tot eind van de middag en s'avonds in bed begon het weer. Maar was s'morgens weer over gelukkig.
    De afscheiding is er nog wel en is s'morgens wat meer maar de rest van de dag heel weinig. Dus ik weet niet wat ik dinsdag kan verwachten. Heb er nog wel een goed gevoel bij of het is hoop...

Meiden fijne Moederdag morgen en fijn weekend.

13. saskia33

saskia33 Niet meer actief

Dames: sorry dat ik zo laat reageer. Gisteren na de TP een hele drukke en lange dag op werk en vandaag de hele dag op pad geweest. We hebben TP gehad van een 7-cellig embryo. Was voor het invriezen al 7-cellig en na ontdooien ook. Was daarna niet verder gedeeld maar wel compacter geworden en dat was volgens de arts een goed teken. Dus nu weer afwachten. En dus nog 1 cryootje in de vriezer.

14. saskia33

Fijn dat je zo snel terecht kan!

15. saskia33

Jeetje Bieb wat waardeloos! Heel veel sterkte!

16. Alexandra2008

21 aug 2008
    3.438
    6
    38
    Vrouw
    Almere
    Dat klinkt hoopvol Sas! Na het ontdooien verliezen ze nl. vaak ook cellen.
    Eén van de 2 cryo's van mijn laatste tp had in eerste instantie ook cellen verloren maar is daarna weer gaan delen. Ach, uiteindelijk blijft het allemaal theorie. Elke cryo is gewoon een kanshebber. Mijn duimen draaien voor je!

17. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    Pfieuw, was bang dat je in de put zat omdat het ontdooien niet goed was gegaan ofzo... Goed nieuws dus! Mooi, nu die stomme wachtweken weer door.

18. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    mmpfg... ben nog niet zo'n moederdag fan...Maar voor de (aanstaande) moeders fijne dag, toch speciaal als je het (eindelijk ) mag 'vieren'

19. saskia33

In mijn geval wachtweek (voordeel korte cyclus:)). Want 10 dagen na TP is al cyclusdag 28 en vaak red ik dat niet eens dus wou er volgende week zaterdag al maar een testje tegen aan gooien als ik dan niet al vanzelf oma op visite heb....

20. saskia33

Hoe is het met jou jippiejee?

Deel Deze Pagina